Hegequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Brawler het volgende:
[..]
Je weet écht niet wie Voe is?![]()
Voe of Hege...
Voe overduidelijk wel, die's zo jailbait als het maar kan. Maar boeiendquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Ensaf het volgende:
Doe mij Doutzen maar, die Voe en Hege zijn dacht ik beide minderjarig.
Och, dan ga je toch gewoon Fries met haar praten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Brawler het volgende:
[..]
Voe overduidelijk wel, die's zo jailbait als het maar kan. Maar boeiendHege is al legal
Doutzen is ook niet verkeerd, alleen jammer van dat accent
Dat is het probleem, ik spreek helemaal geen Friesquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, dan ga je toch gewoon Fries met haar praten?
Je overleeft het wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Opdekop het volgende:
Neewis. Ik ben verkouden. Ik ga straks heet douchen
Ik bin ferkâlden
SPIERPIJN! Ik werd ook wakker met een bloedneus. Denk je dat ik dit ga overleven?
Toen ik de lijst ooit gemaakt heb, was Zelle net nieuw en had het nog potentie. Er kwam geen hond, maar het had uitstraling. Zou nu niets dan terecht zijn dat 'ie naar de B-lijst gaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef fokvragen het volgende:
Wie bepaalt of een kroeg een A,B of C kroeg is?
Café Zelle is eerder een C kroeg, daar komt al het schroot van Leeuwarden. En Ouwe Stoep is bekender dan verschillende kroegen die in de A lijst staan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef fokvragen het volgende:
Wie bepaalt of een kroeg een A,B of C kroeg is?
Café Zelle is eerder een C kroeg, daar komt al het schroot van Leeuwarden. En Ouwe Stoep is bekender dan verschillende kroegen die in de A lijst staan.
Ik zat op dat tijdstip op mn fietsje joh. Leuk na die paar flessen wijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:31 schreef Opdekop het volgende:
DW waar ben je ? Kom je morgen nog ?
Justmattie, aansteller. Ik zou haar doen
Echt nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Opdekop het volgende:
Jij bent dan ook schorriemorrie ;D
Ik moest er 8 per dag nemen van ;t ziekenhuisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:55 schreef Opdekop het volgende:
Sowieso mag je er zes op 1 dag toch? Vanmorgen 2, zonet 2, straks 2.. vanavond 2.. Dan heb ik er al meer.
Achja ik overleef het vast wel.
Ik had naproxen er ook nog bij. En sowieso al standaard equasym en aerius.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef Opdekop het volgende:
Hehe ja heb ik ook heel lang geslikt. En omeprazol ook. Al die medicijnen ook
Nexium is maagietsquote:
Jammer alleen van die rare bypass, waarst nou overheen must ride t.h.v. Tesselskadestraatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:52 schreef Leonidas82 het volgende:
wat bouwen ze een mooie rondtonde bij het FEC. Afgelopen dinsdag een mooie praamtocht gemaakt door de grachten van leeuwarden.
Leeuwarden is mien stadsje
ja, kut, te laatquote:Op zondag 20 juni 2010 10:56 schreef NoBody122 het volgende:
Verkapte (late) TVP: set dy maar skrap, Alexxxxx, want ik kom su rond 11:30 weer efkes door dyn durp skeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |