Dan blijf je met vragen zitten inderdaad...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, toen die zin begon stopte ik met lezen
Hoeveel koste die dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb er al 3 besteldwat heb je er voor over?
Zie dit als een wijze les voor het leven. In het echte leven gaat namelijk alles om netwerken en mensen kennen op goede plekken.quote:
wotwot, en met aboquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Een iPhone 4 gaat rond de 800¤ kosten
Dat doet mijn neefquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zie dit als een wijze les voor het leven. In het echte leven gaat namelijk alles om netwerken en mensen kennen op goede plekken.
Wat doet je neefquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat doet mijn neefAls ik klaar ben met mijn opleiding ga ik soms met hem mee
Haha.quote:
Ok. Ik bedoelde natuurlijk totaal iets anders .quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Freelance Agile Java Developer bij de gemeente rotterdam
Wat danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Ok. Ik bedoelde natuurlijk totaal iets anders.
Netwerken is niet iets wat je doet als baan. Dus de opmerking dat je neef dat doet en jij soms meegaat was een beetje apartquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij dan dat ik bedoelde?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Ok. Ik bedoelde natuurlijk totaal iets anders .
Dat is niet helemaal waar. Bij het bedrijf van mijn vriendin hebben ze iemand aangenomen die puur alleen moet netwerken om meer opdrachten binnen te krijgen. Is een oude rot uit het vak en die hoeft alleen maar te golfen, eten en drinken om zo contacten te leggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Netwerken is niet iets wat je doet als baan. Dus de opmerking dat je neef dat doet en jij soms meegaat was een beetje apart.
Hij doet ook niet netwerken als baanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Netwerken is niet iets wat je doet als baan. Dus de opmerking dat je neef dat doet en jij soms meegaat was een beetje apart.
Businessclub borrels?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij doet ook niet netwerken als baan
Hij gaat vaak naar van die dingen, weet de naam niet meer
Even kijken op linkedin.
Nou ok, het kan welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Bij het bedrijf van mijn vriendin hebben ze iemand aangenomen die puur alleen moet netwerken om meer opdrachten binnen te krijgen. Is een oude rot uit het vak en die hoeft alleen maar te golfen, eten en drinken om zo contacten te leggen.
En het betaald daar nog smerig goed ookquote:
Ik kan ook op een ton zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En het betaald daar nog smerig goed ookkerel zit op iets meer dan een ton per jaar excl onkostenvergoeding...
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Borsten... Ze zijn overal voor te gebruiken!
Maar hoeveel moet ik dan betalenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, zal wel abo van 40 zijn en dan nog iets van 300 bijbetalen?
Je weet niet hoe vervelend het is dat jurkjes en dergelijke geen zakken hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat ie dat niet weetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet niet hoe vervelend het is dat jurkjes en dergelijke geen zakken hebben.
Hee een Nokia E71quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe echt nooit iets in mijn BH eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Hee een Nokia E71
Bij sommige vrouwen lijkt een BH wel een handtas, wat daar allemaal niet ingaat: sleutels, wisselgeld, sigaretten, aansteker, telefoon
Ja, mag regelmatig dingen bij me houden voor mijn vriendinnetje...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet niet hoe vervelend het is dat jurkjes en dergelijke geen zakken hebben.
En dan nu de vraag... Waar dan wel in?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe echt nooit iets in mijn BH eigenlijk.
Ik had eerst een filmpje gezien, was iemand had een telefoon, sleutels en ga zo maar door, allemaal in d'r BHquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Hee een Nokia E71
Bij sommige vrouwen lijkt een BH wel een handtas, wat daar allemaal niet ingaat: sleutels, wisselgeld, sigaretten, aansteker, telefoon
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan nu de vraag... Waar dan wel in?
Af en toe houd ik mijn sleutels en telefoon gewoon de hele avond vast. Of anders handtas, en als ik een broek aan heb, broekzak.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan nu de vraag... Waar dan wel in?
Ik heb helaas die luxe nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, mag regelmatig dingen bij me houden voor mijn vriendinnetje...
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had eerst een filmpje gezien, was iemand had een telefoon, sleutels en ga zo maar door, allemaal in d'r BH
Of je laarzen zeker? Daar heb ik ook regelmatig een kleine uitzet in zien verdwijnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Af en toe houd ik mijn sleutels en telefoon gewoon de hele avond vast. Of anders handtas, en als ik een broek aan heb, broekzak.
We hadden het over Tegan, niet over mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Owkee, daar doe jij dan je flesjes... Zal apart smaken...
Die zocht ik maar kon hem niet vindenquote:
Nou ik heb vrouwen gezien voor wie wisselgeld geen probleem was, gewoon erbij...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:25 schreef Tegan het volgende:
Enige wat ik me wel kan voorstellen is briefgeld, maar dan zit je weer met je wisselgeld.
Ja maar jij laat je vakantiefoto's zien!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
We hadden het over Tegan, niet over mij.
Dat waren foto's van Tegan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja maar jij laat je vakantiefoto's zien!
Lijkt me alleen nietsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ik heb vrouwen gezien voor wie wisselgeld geen probleem was, gewoon erbij...
Telefoon in schoen deed ik ook weleens ja, maar met lopen is dat zo klote, dan houd ik hem liever de hele avond vast. Je bent toch constant op plekken waar het wel op tafel of op je schoot kan liggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Of je laarzen zeker? Daar heb ik ook regelmatig een kleine uitzet in zien verdwijnen
Nee, ik ken Teganquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en die heeft dit soort foto's niet! Het maakt verder niet uit, maar ik vind het wel bewonderenswaardig dat je je er niet voor schaamt...
Tja... Omdat het kan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar waarom. BH als handtas kan ik me nog voorstellen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, ik ken TeganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en die heeft dit soort foto's niet! Het maakt verder niet uit, maar ik vind het wel bewonderenswaardig dat je je er niet voor schaamt...
.
Maar het valt er zo weer uit denk ik danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ach stijve tepels zien er goed uit en het is zo op temperatuur!
.
Goed positioneren...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
[..]
Maar het valt er zo weer uit denk ik dan.
Tja als je nou gaat bekennen dat je die dingen ook draagt door deze ideeėn dan weer te projecteren op een dame is weer goed hoor... Maar goed deze methode zie je veel in de Nacht...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:33 schreef Graseter het volgende:
Vrouwen kunnen ook nog op een andere manier geld bewaren!
[ afbeelding ]
Ga nouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja als je nou gaat bekennen dat je die dingen ook draagt door deze ideeėn dan weer te projecteren op een dame is weer goed hoor... Maar goed deze methode zie je veel in de Nacht...
Werken ze daar dan niet meer met die bonnetjes?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja als je nou gaat bekennen dat je die dingen ook draagt door deze ideeėn dan weer te projecteren op een dame is weer goed hoor... Maar goed deze methode zie je veel in de Nacht...
Wat heb je er voor over?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ga nou
Maar hoeveel kost een iPhone bij jou?
Volgens mij wel, maar benniet meer zo helder als ik daar naar binnen word geduwd...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Werken ze daar dan niet meer met die bonnetjes?
Lol klinkt bekendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar benniet meer zo helder als ik daar naar binnen word geduwd...
Dat is toch niet praktisch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Werken ze daar dan niet meer met die bonnetjes?
Bij de H&M hadden ze ooit leuke rokken met zakken, maar je zag gewoon dat hij daaronder wat dikker was, jammer. Waar heb je die vandaan? Ik heb trouwens wel spijkerrokken met zakken, die zijn wel ok.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb pas een rokje besteld waar een ritsje (dus zakje) in verwerkt is, ideaal! En het ziet er niet eens lelijk uit.
Ik denk het?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat je een keer in tilburg bent geweest?
Station?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef Tegan het volgende:
Waar in Tilburg is ergens een OV checkpunt? Zeg maar om je OVkaart aan te passen enzo?
Mensa uvt, en AH XL dacht ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef Tegan het volgende:
Waar in Tilburg is ergens een OV checkpunt? Zeg maar om je OVkaart aan te passen enzo?
Uhm nee, een mensa is een mensa.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mensa is toch die café achtige plek?
Nee jij bedoelt denk ik Esplanade.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mensa is toch die café achtige plek?
Hij bedoelt iig niet de PUF, daar is ie te jong voor...quote:
Omdat het kanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Geckoo het volgende:
weet iemand trouwens hoe het kan dat die trucks van BTT zonder kenteken mogen rijden?
ze rijden toch over de openbare weg en zowel voor als achter zit er geen kenteken op.
kan zijn dat ze gezien worden als landbouwvoertuigen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Geckoo het volgende:
weet iemand trouwens hoe het kan dat die trucks van BTT zonder kenteken mogen rijden?
ze rijden toch over de openbare weg en zowel voor als achter zit er geen kenteken op.
Je gaat me niet vertellen dat jij de Barge Terminal Tilburg niet kent, die zit bij jou aan de andere kant van het kanaalquote:
Correct, dat zijn zequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kan zijn dat ze gezien worden als landbouwvoertuigen.
Nu welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij de Barge Terminal Tilburg niet kent, die zit bij jou aan de andere kant van het kanaal
jij hebt toch niet met airsoft training center airsoft gedaan he ?quote:
pffft en dat noemt zich Tilburgerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nu wel
Snapte de afkorting alleen niet zo snel
mja, sliep halfquote:
ja die moeten zich nu een beetje laten zien, want zaterdagmiddag zit iedereen in de kroeg ipv op de vliegbasis, maar wel gaaf jaquote:
Volgens mij wel.. Volgens mij hadden we hestjes of zo van hun? De naam komt in elk geval bekend voor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hebt toch niet met airsoft training center airsoft gedaan he ?
Was die gast erbij die ik jou in PM stuur ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. Volgens mij hadden we hestjes of zo van hun? De naam komt in elk geval bekend voor!
ok haha,quote:
quote:LONDEN - Een prominent voetbalverslaggever van de Britse omroep ITV, Robbie Earle, is met onmiddellijke ingang ontslagen als gevolg van de rel rond oranje jurkjes waarmee de brouwerij Bavaria tijdens het WK-voetbal de aandacht op zich vestigde.
Earle moest het veld ruimen, meldden Britse media woensdag, omdat veel toegangskaartjes van de in omstreden oranje jurkjes gehulde jonge vrouwen van hem afkomstig waren.
Earle had de plaatsbewijzen van zijn werkgever voor familie en vrienden gekregen.
De commerciėle omroep ITV heeft woensdag in een verklaring laten weten dat het beleid ten aanzien van het verlenen van zitplaatsen voor het WK onder de loep is genomen.
Dat kwam door de FIFA, die klaagde dat de Nederandse brouwerij met de minirokjes sluikreclame heeft georganiseerd op de voorste tribunes. ITV stelde dat Earle een deel van zijn kaartjes aan derden heeft overgedragen.
en dat allemaal door een oranje rokjequote:
quote:FIFA klaagt Bavaria aan
JOHANNESBURG - De FIFA heeft een aanklacht ingediend tegen Bavaria. De wereldvoetbalbond legt de Nederlandse bierbrouwer een verkapte marketingactie ten laste. Aanleiding was een groep vrouwen die tijdens de wedstrijd van Oranje tegen Denemarken gehuld in jurkjes van de brouwer op de tribune verscheen.
„De FIFA heeft een aanklacht ingediend tegen de organisatoren van deze campagne”, aldus woordvoerder Nicolas Maingot op een persconferentie.
Goede vraagquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Guard het volgende:
Hahaha lol Bavaria aanklagen, waar dan? In Zuid Afrika?
Ja dat vond ik ook al een beetje vreemdquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Guard het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Guard het volgende:
quote:De twee Nederlandse vrouwen die in Zuid-Afrika waren opgepakt in de Bavaria-affaire, zijn op borgtocht vrijgelaten.
Het tweetal werd vannacht van hun bed gelicht omdat ze met een groep andere vrouwen in oranje jurkjes op de tribune zaten bij de wedstrijd Nederland-Denemarken.
Buiten proportie
Volgens de wereldvoetbalbond FIFA was dat een reclamestunt van bierbrouwer Bavaria, en die is geen sponsor van het WK. De FIFA heeft om die reden aangifte gedaan tegen Bavaria.
Minister Verhagen heeft de arrestatie van de twee Nederlandse vrouwen al bekritiseerd.
"Als de FIFA een probleem heeft met oranje jurkjes, moet de organisatie dat juridisch uitvechten met het bedrijf, maar arrestatie is buiten proportie", zegt hij. Een celstraf vanwege het dragen van oranje jurkjes noemt Verhagen onzinnig.
Borgtocht
Volgens de ambassade in Zuid-Afrika is borgtocht van 10.000 rand (1000 euro) per persoon betaald door Bavaria. De paspoorten van de twee vrouwen zijn genomen.
Ze worden verdacht van het ontplooien van commerciėle activiteiten in het stadion, dat is in strijd met speciale wetgeving die door de FIFA is ingesteld in verband met het WK.
De dames riskeren een maximale straf van zes maanden cel, aldus de ambassade. De rechtbank behandelt hun zaak op 22 juni.
Verkleed
De Bavaria-vrouwen waren het stadion binnengekomen verkleed als Deense supporters, maar na de eerste helft deden ze de rood-witte kleren uit en kwamen de oranje jurkjes tevoorschijn.
Op de oranje jurken staat overigens geen duidelijk logo van Bavaria. Ook de naam van de bierbrouwer staat er niet op.
Budweiserquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:02 schreef Guard het volgende:
[..]
FIFA kan wetten ontwerpen en aannemen in Z-Afrika?
Dit zaakje rammelt en stinkt (naar verschraald bier <Bud>) aan alle kanten....
Hmm jij bent de tweede user die ik zie in korte tijd met deze UI. Was het echt een FA?quote:
Tere!quote:
De FIFA kan geen wetten ontwerpen en aannemen, ze kunnen wel regelingen stellen omtrent hun eigen evenementen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:02 schreef Guard het volgende:
[..]
FIFA kan wetten ontwerpen en aannemen in Z-Afrika?
Dit zaakje rammelt en stinkt (naar verschraald bier <Bud>) aan alle kanten....
Oefenen voor komend weekendequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef SpeCulaes het volgende:
Waar zijn die straaljagers eigenlijk de hele dag mee bezig? Volgens mij vliegen ze best laag over als ik dat lawaai telkens hoor.
Ik net ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
gave formatie vluchten. Zit rustig in de tuin te kijken
Wat voor werk doe jij danquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef PierreTT het volgende:
Vanavond @ werk wel mooi voetbal kijken
Ik ben receptionist @ bejaardentehuis, nu ook aan het werkquote:
Dus als je een bejaarde aan ziet lopen kan je rustig naar de wedstrijd kijken, als die is afgelopen is die bejaarde aan de andere kantquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben receptionist @ bejaardentehuis, nu ook aan het werkOftewel, ik "let op" voor een riante vergoeding
Preciesquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dus als je een bejaarde aan ziet lopen kan je rustig naar de wedstrijd kijken, als die is afgelopen is die bejaarde aan de andere kant
Werk je daarzo bij 't laar?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesVoor de rest gebeurt er hier bijzonder weinig... als ik een camera zou neerzetten en een timelapse zou maken van 5 uur lang werken zou je hoogstens 3 mensen langs zien lopen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesVoor de rest gebeurt er hier bijzonder weinig... als ik een camera zou neerzetten en een timelapse zou maken van 5 uur lang werken zou je hoogstens 3 mensen langs zien lopen
Ik vind het zo zielig dat er van die borden van een uitvaartcentrum hangenquote:
Mwa die mensen zien dat niet zoveel, en zijn er wel aan gewend denk ik, ik hoor er nooit iets van...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig dat er van die borden van een uitvaartcentrum hangen
Dat geeft die mensen toch geen hoop.
En de rest van de instellingen. Port, en gebruikersnaam, wachtwoord, etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef SpeCulaes het volgende:
smtp.ziggo.nl
Deed het voorheen altijd.
Werkt niet...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef Guard het volgende:
probeer eens mail.ziggo.nl als smtp, werkt die niet, verander weer terug naar smtp.ziggo.nl
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
En de rest van de instellingen. Port, en gebruikersnaam, wachtwoord, etc.
Verandering van Ziggo zelf?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Werkt niet...
[..]
Daar is helemaal niets aan veranderd en waarom doet mijn UvT webmail het wel gewoon qua verzenden? Vanmiddag werkte alles nog en sinds een paar uur kan hij niks meer verzenden..
Kan ik niks over vinden op ziggo.quote:
Nopequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets met je account gedaan recentelijk?
Die UvT mails van mijn ouders doen het niet in Outlook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef SpeCulaes het volgende:
M'n outlook verstuurt geen e-mails meer vanaf m'n ziggo account (POP3), m'n UvTmail (IMAP) kan ik echter wel gewoon versturen..
Computernerd aanwezig die weet hoe of wat?.
Hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:17 schreef SpeCulaes het volgende:
Oh wacht....
Ik had een VPN verbinding opgestart om even in de bibliotheek van de uni te kijken.. die stond nog aan.......
Comic Sansquote:
Ik heb em wel gelezen!quote:
Volgens mij gebeurt dat eerder zelden dan 'regelmatig', maar goed, jij je zin. Ik vond het grappig.quote:
http://www.eredivisie.nl/statistieken/clubs/groquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat eerder zelden dan 'regelmatig', maar goed, jij je zin. Ik vond het grappig.
Ik ben zojuist van mijn ene kamer naar drie van mijn andere kamers gelopen en weer terug, ik ben er geen kwijt hoorquote:
Doet me een beetje denken aan "Cube"quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Graseter het volgende:
De badkamer is er gelukkig ook nog
Ik zal zo even kijken of de woonkamer er is.
Waar gaat ie overquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan "Cube"
Een aantal mensen wordt wakker in een vierkante kamer zonder te weten hoe ze daar zjjn gekomen (beetje Saw avant la lettre zeg maar) vanuit die vierkante kamers kunnen ze naar allerlei andere vierkante kamers kruipen (die op kleine details na precies hetzelfde lijken) met daarin allerlei dodelijke gevaren. Op zoek naar een weg naar buiten komen ze één voor één bijzonder onaangenaam aan hun einde. Er zijn twee films en ik zit me af te vragen of het nu alleen in deel twee is of ook in deel één maar de kamers veranderen ook van plaats ten opzichte van elkaar als een mega Rubik's cube. Deel 1 is iig een aanraderquote:
Ik woon heul niet in n kubusquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een aantal mensen wordt wakker in een vierkante kamer zonder te weten hoe ze daar zjjn gekomen (beetje Saw avant la lettre zeg maar) vanuit die vierkante kamers kunnen ze naar allerlei andere vierkante kamers kruipen (die op kleine details na precies hetzelfde lijken) met daarin allerlei dodelijke gevaren. Op zoek naar een weg naar buiten komen ze één voor één bijzonder onaangenaam aan hun einde. Er zijn twee films en ik zit me af te vragen of het nu alleen in deel twee is of ook in deel één maar de kamers veranderen ook van plaats ten opzichte van elkaar als een mega Rubik's cube. Deel 1 is iig een aanrader
(Disclaimer: het is al een behoorlijke tijd geleden dat ik ze zag en mijn geheugen voor films lijkt nog het meest op een zwaar demente bejaarde)
Maar als je kamers ten opzichte van elkaar van plaats veranderen kun je ze ook kwijtrakenquote:
Ik ben importquote:Het valt me trouwens op dat in dit topic nederlands wordt gepraat ipv Tilburgs. Een paar halleujkes vind ik toch nog wel op z'n plaats
Goed punt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar als je kamers ten opzichte van elkaar van plaats veranderen kun je ze ook kwijtraken
Slechtquote:
[..]
Ik ben import
Nietes, ik kan het ook niet helpen dat ik ergens anders geboren benquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
SlechtWie is hier nog meer eigenlijk import
?
Vraagje, waarom zou je in Tilburg willen wonenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nietes, ik kan het ook niet helpen dat ik ergens anders geboren benZodra ik oud genoeg was om te kiezen ben ik naar Tilburg gekomen.
En er zit een hoop import in dit topic, maar wie weet ik niet meer uit mijn hoofd.
Omdat alles beter is dan Goudaquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vraagje, waarom zou je in Tilburg willen wonen?
Zie gouda maar als één groot West met een mooi binnenstadje waar nooit iets te doen is, dan ben je er wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
OkIk kom bijna nooit buiten mijn wijk behalve het stukje van mijn huis naar station west.
Check!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
SlechtWie is hier nog meer eigenlijk import
?
Goudaquote:
En plusminus 25000 terror-hangjongerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zie gouda maar als één groot West met een mooi binnenstadje waar nooit iets te doen is, dan ben je er wel zo ongeveer.
zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 05:13 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm lijstje tilburg:
Niet woonachtig in Tilburg:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
Echte Tilburgs:
CrazyM
TheKid
Existinz
Graseter
Dit is zo uit mn hoofd
is een lijst uit mn hoofdquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:54 schreef Guard het volgende:
Ik tel niet meer mee![]()
Wanneer ben je eigenlijk geen import meer?
Ik ben hier niet geboren, maar al bijna bijna de helft van mijn leven in Tilburg (en das dan in jaren net zo lang als Graseter)
Ik ben getogen Udenhouterquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Dan wordt het tot nu toe:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
Echte Tilburgs:
CrazyM
TheKid
Existinz
Graseter
udenhout is ook voortaan tilburg, jij jij jij ..... asso appeltjespeler !!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben getogen UdenhouterGEEEEN Tilburger
Zaterdagavond is wel een leuk programma, maar ja ik vrees dat ik dan al aardig in de olie ben en geen zin meer heb om naar zuid te fietsen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wie gaat er nog naar Festival Mundial.
Echt slim met plannen zijn ze tegenwoordig ook niet meer ...
Dit weekend: Festival Mundial, Opendag Gilze Rijen, en WK Voetbal (NL tegen Japan)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
Echte Tilburgs:
CrazyM
TheKid
Existinz
Graseter
Stuurloos
Kaap het vliegtuig en eis dat je de wedstrijd in het vliegtuig mag zien !!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef Stuurloos het volgende:
Zaterdag op vakantie! En het is 30 graden daaro, dus ik maak me geen zorgen!
Alleen wel matig dat ik Ned-Jap mis, want dan zit ik in t vliegtuig
quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
PierreTT
Echte Tilburgs:
CrazyM
TheKid
Existinz
Graseter
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef Stuurloos het volgende:
Zaterdag op vakantie! En het is 30 graden daaro, dus ik maak me geen zorgen!
Alleen wel matig dat ik Ned-Jap mis, want dan zit ik in t vliegtuig
Was jij niet met vakantie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben getogen UdenhouterGEEEEN Tilburger
Is dat een hele nieuwe functie?quote:Klets bij op Facebook.
Stuur hem een bericht
is een fuctie in facebook dacht ik, is elke keer als je inlogt staat er iets en iemand andersquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch apart... Een vriend van mij is een jaar of 4 geleden omgekomen bij een auto ongeval. Log je in op Facebook waar zijn account nog actief is (don't ask me why) staat er:
[..]
Is dat een hele nieuwe functie?
En om hem nou te "ontvrienden" is ook zo wat...
Dank u.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Guard het volgende:
Die pin staat ook helemaal op de verkeerde plek...
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=jumbo+supermarkt,+tilburg,+netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=31.095668,86.572266&ie=UTF8&hq=jumbo+supermarkt,&hnear=Tilburg,+North+Brabant,+The+Netherlands&cid=6586665172289383987&ll=51.545188,5.093473&spn=0,0.308647&z=12&layer=c&cbll=51.546659,5.092034&panoid=XCl6RuHyxy1p-CHDdUhFfg&cbp=12,356.18,,0,5
We waren in Duitsland en er was een probleempje met me maat zn motor wat ze bij de dealer daar ook niet gemaakt kregen, dus zijn we weer terug gekomen. Morgenvroeg 2e poging.quote:
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
We waren in Duitsland en er was een probleempje met me maat zn motor wat ze bij de dealer daar ook niet gemaakt kregen, dus zijn we weer terug gekomen. Morgenvroeg 2e poging.
Bedoelde meer de functie om weer contact met de doden te krijgen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is een fuctie in facebook dacht ik, is elke keer als je inlogt staat er iets en iemand anders
Heeft ie een Harley?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
We waren in Duitsland en er was een probleempje met me maat zn motor wat ze bij de dealer daar ook niet gemaakt kregen, dus zijn we weer terug gekomen. Morgenvroeg 2e poging.
Hij een Harley? Of uberhaubt een chopper?quote:
Je had gewoon heimwee naar ons TheKidquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij een Harley? Of uberhaubt een chopper?Neuh.. nog niet misschien en al kreeg ie er geld bij, dan nog niet
Yamaha super Ténéré, maar hij had nog een andere thuis staan dus die is gisteravond en vandaag in orde gemaakt. Dus morgen 2e poging. En gaat er dan iets mis, dan ga ik niet meer weg..
ow zo, tjah, aparte functie hahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bedoelde meer de functie om weer contact met de doden te krijgen...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je had gewoon heimwee naar ons TheKid
Klonk als een harley verhaal, die hebben nogal de neiging om kapot te gaan (op de slechtste momenten)...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij een Harley? Of uberhaubt een chopper?Neuh.. nog niet misschien en al kreeg ie er geld bij, dan nog niet
Yamaha super Ténéré, maar hij had nog een andere thuis staan dus die is gisteravond en vandaag in orde gemaakt. Dus morgen 2e poging. En gaat er dan iets mis, dan ga ik niet meer weg..
Even op die BTT, volgens mij hebben trekkers echt wel een kenteken.quote:Dan wordt het tot nu toe:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
PierreTT
Aardappel
TheKid
Geckoo (vriendin is er wel 1... telt dat ook? )
Echte Tilburgs:
CrazyM
Existinz
Graseter
Ja heb ze ook gezien, vanaf ons dakterras had je een perfect zicht op alle capriolen. Je kon ze boven Gilze-Rijen ook loopings zien maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:23 schreef Periferique het volgende:
Zag iemand gister die straaljagers boven Tilburg? Ze vlogen met zessen(!) naast elkaar, en ze vlogen een aantal rondjes over Tilburg...te vaag? Wat waren ze aan het doen? En waarom met z'n zessen naast elkaar, alsof ze een vliegshow deden. Maar ehh.. een vliegshow boven Tilburg Centrum??
Ja toch een looping ja? Dat dacht ik idd ook te zien, ook aan de rookchemtraildingenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja heb ze ook gezien, vanaf ons dakterras had je een perfect zicht op alle capriolen. Je kon ze boven Gilze-Rijen ook loopings zien maken.
Aanslag op Westpointquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:36 schreef Periferique het volgende:
[..]
Ja toch een looping ja? Dat dacht ik idd ook te zien, ook aan de rookchemtraildingen
Maar hoezo doen ze dat bóven Tilburg?Is dat niet wat gevaarlijk
Welk gedeelte van oefenen voor de show op zaterdag begrijp je niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Periferique het volgende:
En hoezo een vliegshow op woensdagmiddag![]()
![]()
Het middelste deel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Welk gedeelte van oefenen voor de show op zaterdag begrijp je niet?
quote:oefenen voor de show op zaterdag
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:26 schreef aardappel het volgende:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
PierreTT
Aardappel
Echte Tilburgs:
CrazyM
TheKid
Existinz
Graseter
Stuurloos
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Welk gedeelte van oefenen voor de show op zaterdag begrijp je niet?
sorryquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jij moet niets zeggen over zinnen niet willen snappen
Naja, niemand had nog gezegd dat er zaterdag een vliegshow bij Gilze-Rijen isquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jij moet niets zeggen over zinnen niet willen snappen
Of je leest even terug en ziet dat het al meerdere malen is aangehaald zelfs..quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:30 schreef Periferique het volgende:
[..]
Naja, niemand had nog gezegd dat er zaterdag een vliegshow bij Gilze-Rijen isDat is het domme
Ik wou gister ook kijken, te drukquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef existenz het volgende:
Gvd nu al files met mensen die vliegtuigje kijken wilden
Manavgat, Turkijequote:
Gast stel je niet aan, ik lees dit topic nooit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of je leest even terug en ziet dat het al meerdere malen is aangehaald zelfs..
Begin dan ook niet zo te janken over een paar vliegtuigenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Gast stel je niet aan, ik lees dit topic nooit.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Begin dan ook niet zo te janken over een paar vliegtuigen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat doen godverdomme heel die vliegtuigen hier in tilburg !!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Winst voor Serviė was absoluut geen vreemde uitslagquote:
Jaloers omdat jouw dorp geen prachtig accent heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik kan ook niemand verstaan, maar wat wil je met dat kutaccent!
Heb je de rest van het WK gevolgd?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:26 schreef Crazy-M het volgende:
duitslandmijn poul
maar is wel lachen haha. Hoe krijg je dit verzonnen haha
Dorpquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jaloers omdat jouw dorp geen prachtig accent heeft.
jah. Ik wel. Wel meer vreemde uitslagen. Frankrijk is terecht. Stelde 2 jaar terug al niks voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heb je de rest van het WK gevolgd?
Het was een geweldige kut wedstrijd! Resultaat telt, maar de wedstrijd was echt dramatisch! Maar goed 8 van dit soort kutwedstrijden en we zijn ook kampioen!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
hooi hoi,
hoe is het hier allemaal, allemaal de feestvreugde enzo overleefd?
ik heb echt maar 20 min gezien.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het was een geweldige kut wedstrijd! Resultaat telt, maar de wedstrijd was echt dramatisch! Maar goed 8 van dit soort kutwedstrijden en we zijn ook kampioen!
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet hier de hele tijd om lachen:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gezien bij zo'n programma 's avonds, supergrappig!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet hier de hele tijd om lachen:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Om nog even wat oude koeien uit de sloot te halen!
Cleavage Caddy
[ afbeelding ]
Nope, ik niet..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:04 schreef travelman het volgende:
Nog mensen die naar Snoop gaan?! 29.06 @013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |