Hij een Harley? Of uberhaubt een chopper?quote:
Je had gewoon heimwee naar ons TheKidquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij een Harley? Of uberhaubt een chopper?Neuh.. nog niet misschien en al kreeg ie er geld bij, dan nog niet
Yamaha super Ténéré, maar hij had nog een andere thuis staan dus die is gisteravond en vandaag in orde gemaakt. Dus morgen 2e poging. En gaat er dan iets mis, dan ga ik niet meer weg..
ow zo, tjah, aparte functie hahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bedoelde meer de functie om weer contact met de doden te krijgen...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je had gewoon heimwee naar ons TheKid
Klonk als een harley verhaal, die hebben nogal de neiging om kapot te gaan (op de slechtste momenten)...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij een Harley? Of uberhaubt een chopper?Neuh.. nog niet misschien en al kreeg ie er geld bij, dan nog niet
Yamaha super Ténéré, maar hij had nog een andere thuis staan dus die is gisteravond en vandaag in orde gemaakt. Dus morgen 2e poging. En gaat er dan iets mis, dan ga ik niet meer weg..
Even op die BTT, volgens mij hebben trekkers echt wel een kenteken.quote:Dan wordt het tot nu toe:
Niet woonachtig in Tilburg:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
PierreTT
Aardappel
TheKid
Geckoo (vriendin is er wel 1... telt dat ook? )
Echte Tilburgs:
CrazyM
Existinz
Graseter
Ja heb ze ook gezien, vanaf ons dakterras had je een perfect zicht op alle capriolen. Je kon ze boven Gilze-Rijen ook loopings zien maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:23 schreef Periferique het volgende:
Zag iemand gister die straaljagers boven Tilburg? Ze vlogen met zessen(!) naast elkaar, en ze vlogen een aantal rondjes over Tilburg...te vaag? Wat waren ze aan het doen? En waarom met z'n zessen naast elkaar, alsof ze een vliegshow deden. Maar ehh.. een vliegshow boven Tilburg Centrum??
Ja toch een looping ja? Dat dacht ik idd ook te zien, ook aan de rookchemtraildingenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja heb ze ook gezien, vanaf ons dakterras had je een perfect zicht op alle capriolen. Je kon ze boven Gilze-Rijen ook loopings zien maken.
Aanslag op Westpointquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:36 schreef Periferique het volgende:
[..]
Ja toch een looping ja? Dat dacht ik idd ook te zien, ook aan de rookchemtraildingen
Maar hoezo doen ze dat bóven Tilburg?Is dat niet wat gevaarlijk
Welk gedeelte van oefenen voor de show op zaterdag begrijp je niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Periferique het volgende:
En hoezo een vliegshow op woensdagmiddag![]()
![]()
Het middelste deel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Welk gedeelte van oefenen voor de show op zaterdag begrijp je niet?
quote:oefenen voor de show op zaterdag
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:26 schreef aardappel het volgende:
Dan wordt het tot nu toe:
Niet woonachtig in Tilburg:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
PierreTT
Aardappel
Echte Tilburgs:
CrazyM
TheKid
Existinz
Graseter
Stuurloos
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Welk gedeelte van oefenen voor de show op zaterdag begrijp je niet?
sorryquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jij moet niets zeggen over zinnen niet willen snappen
Naja, niemand had nog gezegd dat er zaterdag een vliegshow bij Gilze-Rijen isquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jij moet niets zeggen over zinnen niet willen snappen
Of je leest even terug en ziet dat het al meerdere malen is aangehaald zelfs..quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:30 schreef Periferique het volgende:
[..]
Naja, niemand had nog gezegd dat er zaterdag een vliegshow bij Gilze-Rijen isDat is het domme
Ik wou gister ook kijken, te drukquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef existenz het volgende:
Gvd nu al files met mensen die vliegtuigje kijken wilden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |