Ik ben getogen Udenhouterquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Dan wordt het tot nu toe:
Niet woonachtig in Tilburg:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
Echte Tilburgs:
CrazyM
TheKid
Existinz
Graseter
udenhout is ook voortaan tilburg, jij jij jij ..... asso appeltjespeler !!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben getogen UdenhouterGEEEEN Tilburger
Zaterdagavond is wel een leuk programma, maar ja ik vrees dat ik dan al aardig in de olie ben en geen zin meer heb om naar zuid te fietsen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wie gaat er nog naar Festival Mundial.
Echt slim met plannen zijn ze tegenwoordig ook niet meer ...
Dit weekend: Festival Mundial, Opendag Gilze Rijen, en WK Voetbal (NL tegen Japan)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
Echte Tilburgs:
CrazyM
TheKid
Existinz
Graseter
Stuurloos
Kaap het vliegtuig en eis dat je de wedstrijd in het vliegtuig mag zien !!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef Stuurloos het volgende:
Zaterdag op vakantie! En het is 30 graden daaro, dus ik maak me geen zorgen!
Alleen wel matig dat ik Ned-Jap mis, want dan zit ik in t vliegtuig
quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Automatic_
Tegan
Toma
Import:
Ophelia,
HetZusjeVan
Vamperotica
-_Tommy_-
PierreTT
Echte Tilburgs:
CrazyM
TheKid
Existinz
Graseter
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef Stuurloos het volgende:
Zaterdag op vakantie! En het is 30 graden daaro, dus ik maak me geen zorgen!
Alleen wel matig dat ik Ned-Jap mis, want dan zit ik in t vliegtuig
Was jij niet met vakantie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben getogen UdenhouterGEEEEN Tilburger
Is dat een hele nieuwe functie?quote:Klets bij op Facebook.
Stuur hem een bericht
is een fuctie in facebook dacht ik, is elke keer als je inlogt staat er iets en iemand andersquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch apart... Een vriend van mij is een jaar of 4 geleden omgekomen bij een auto ongeval. Log je in op Facebook waar zijn account nog actief is (don't ask me why) staat er:
[..]
Is dat een hele nieuwe functie?
En om hem nou te "ontvrienden" is ook zo wat...
Dank u.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Guard het volgende:
Die pin staat ook helemaal op de verkeerde plek...
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=jumbo+supermarkt,+tilburg,+netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=31.095668,86.572266&ie=UTF8&hq=jumbo+supermarkt,&hnear=Tilburg,+North+Brabant,+The+Netherlands&cid=6586665172289383987&ll=51.545188,5.093473&spn=0,0.308647&z=12&layer=c&cbll=51.546659,5.092034&panoid=XCl6RuHyxy1p-CHDdUhFfg&cbp=12,356.18,,0,5
We waren in Duitsland en er was een probleempje met me maat zn motor wat ze bij de dealer daar ook niet gemaakt kregen, dus zijn we weer terug gekomen. Morgenvroeg 2e poging.quote:
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
We waren in Duitsland en er was een probleempje met me maat zn motor wat ze bij de dealer daar ook niet gemaakt kregen, dus zijn we weer terug gekomen. Morgenvroeg 2e poging.
Bedoelde meer de functie om weer contact met de doden te krijgen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is een fuctie in facebook dacht ik, is elke keer als je inlogt staat er iets en iemand anders
Heeft ie een Harley?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
We waren in Duitsland en er was een probleempje met me maat zn motor wat ze bij de dealer daar ook niet gemaakt kregen, dus zijn we weer terug gekomen. Morgenvroeg 2e poging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |