Gast stel je niet aan, ik lees dit topic nooit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of je leest even terug en ziet dat het al meerdere malen is aangehaald zelfs..
Begin dan ook niet zo te janken over een paar vliegtuigenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Gast stel je niet aan, ik lees dit topic nooit.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Begin dan ook niet zo te janken over een paar vliegtuigen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat doen godverdomme heel die vliegtuigen hier in tilburg !!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Winst voor Servië was absoluut geen vreemde uitslagquote:
Jaloers omdat jouw dorp geen prachtig accent heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik kan ook niemand verstaan, maar wat wil je met dat kutaccent!
Heb je de rest van het WK gevolgd?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:26 schreef Crazy-M het volgende:
duitslandmijn poul
maar is wel lachen haha. Hoe krijg je dit verzonnen haha
Dorpquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jaloers omdat jouw dorp geen prachtig accent heeft.
jah. Ik wel. Wel meer vreemde uitslagen. Frankrijk is terecht. Stelde 2 jaar terug al niks voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heb je de rest van het WK gevolgd?
Het was een geweldige kut wedstrijd! Resultaat telt, maar de wedstrijd was echt dramatisch! Maar goed 8 van dit soort kutwedstrijden en we zijn ook kampioen!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
hooi hoi,
hoe is het hier allemaal, allemaal de feestvreugde enzo overleefd?
ik heb echt maar 20 min gezien.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het was een geweldige kut wedstrijd! Resultaat telt, maar de wedstrijd was echt dramatisch! Maar goed 8 van dit soort kutwedstrijden en we zijn ook kampioen!
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet hier de hele tijd om lachen:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gezien bij zo'n programma 's avonds, supergrappig!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet hier de hele tijd om lachen:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Om nog even wat oude koeien uit de sloot te halen!
Cleavage Caddy
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |