Dan blijf je met vragen zitten inderdaad...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, toen die zin begon stopte ik met lezen
Hoeveel koste die dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb er al 3 besteldwat heb je er voor over?
Zie dit als een wijze les voor het leven. In het echte leven gaat namelijk alles om netwerken en mensen kennen op goede plekken.quote:
wotwot, en met aboquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Een iPhone 4 gaat rond de 800¤ kosten
Dat doet mijn neefquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zie dit als een wijze les voor het leven. In het echte leven gaat namelijk alles om netwerken en mensen kennen op goede plekken.
Wat doet je neefquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat doet mijn neefAls ik klaar ben met mijn opleiding ga ik soms met hem mee
Haha.quote:
Ok. Ik bedoelde natuurlijk totaal iets anders .quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Freelance Agile Java Developer bij de gemeente rotterdam
Wat danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Ok. Ik bedoelde natuurlijk totaal iets anders.
Netwerken is niet iets wat je doet als baan. Dus de opmerking dat je neef dat doet en jij soms meegaat was een beetje apartquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij dan dat ik bedoelde?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Ok. Ik bedoelde natuurlijk totaal iets anders .
Dat is niet helemaal waar. Bij het bedrijf van mijn vriendin hebben ze iemand aangenomen die puur alleen moet netwerken om meer opdrachten binnen te krijgen. Is een oude rot uit het vak en die hoeft alleen maar te golfen, eten en drinken om zo contacten te leggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Netwerken is niet iets wat je doet als baan. Dus de opmerking dat je neef dat doet en jij soms meegaat was een beetje apart.
Hij doet ook niet netwerken als baanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Netwerken is niet iets wat je doet als baan. Dus de opmerking dat je neef dat doet en jij soms meegaat was een beetje apart.
Businessclub borrels?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij doet ook niet netwerken als baan
Hij gaat vaak naar van die dingen, weet de naam niet meer
Even kijken op linkedin.
Nou ok, het kan welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Bij het bedrijf van mijn vriendin hebben ze iemand aangenomen die puur alleen moet netwerken om meer opdrachten binnen te krijgen. Is een oude rot uit het vak en die hoeft alleen maar te golfen, eten en drinken om zo contacten te leggen.
En het betaald daar nog smerig goed ookquote:
Ik kan ook op een ton zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En het betaald daar nog smerig goed ookkerel zit op iets meer dan een ton per jaar excl onkostenvergoeding...
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Borsten... Ze zijn overal voor te gebruiken!
Maar hoeveel moet ik dan betalenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, zal wel abo van 40 zijn en dan nog iets van 300 bijbetalen?
Je weet niet hoe vervelend het is dat jurkjes en dergelijke geen zakken hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat ie dat niet weetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet niet hoe vervelend het is dat jurkjes en dergelijke geen zakken hebben.
Hee een Nokia E71quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe echt nooit iets in mijn BH eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Hee een Nokia E71
Bij sommige vrouwen lijkt een BH wel een handtas, wat daar allemaal niet ingaat: sleutels, wisselgeld, sigaretten, aansteker, telefoon
Ja, mag regelmatig dingen bij me houden voor mijn vriendinnetje...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet niet hoe vervelend het is dat jurkjes en dergelijke geen zakken hebben.
En dan nu de vraag... Waar dan wel in?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe echt nooit iets in mijn BH eigenlijk.
Ik had eerst een filmpje gezien, was iemand had een telefoon, sleutels en ga zo maar door, allemaal in d'r BHquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Hee een Nokia E71
Bij sommige vrouwen lijkt een BH wel een handtas, wat daar allemaal niet ingaat: sleutels, wisselgeld, sigaretten, aansteker, telefoon
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan nu de vraag... Waar dan wel in?
Af en toe houd ik mijn sleutels en telefoon gewoon de hele avond vast. Of anders handtas, en als ik een broek aan heb, broekzak.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan nu de vraag... Waar dan wel in?
Ik heb helaas die luxe nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, mag regelmatig dingen bij me houden voor mijn vriendinnetje...
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had eerst een filmpje gezien, was iemand had een telefoon, sleutels en ga zo maar door, allemaal in d'r BH
Of je laarzen zeker? Daar heb ik ook regelmatig een kleine uitzet in zien verdwijnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Af en toe houd ik mijn sleutels en telefoon gewoon de hele avond vast. Of anders handtas, en als ik een broek aan heb, broekzak.
We hadden het over Tegan, niet over mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Owkee, daar doe jij dan je flesjes... Zal apart smaken...
Die zocht ik maar kon hem niet vindenquote:
Nou ik heb vrouwen gezien voor wie wisselgeld geen probleem was, gewoon erbij...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:25 schreef Tegan het volgende:
Enige wat ik me wel kan voorstellen is briefgeld, maar dan zit je weer met je wisselgeld.
Ja maar jij laat je vakantiefoto's zien!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
We hadden het over Tegan, niet over mij.
Dat waren foto's van Tegan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja maar jij laat je vakantiefoto's zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |