jij hebt toch niet met airsoft training center airsoft gedaan he ?quote:
pffft en dat noemt zich Tilburgerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nu wel
Snapte de afkorting alleen niet zo snel
mja, sliep halfquote:
ja die moeten zich nu een beetje laten zien, want zaterdagmiddag zit iedereen in de kroeg ipv op de vliegbasis, maar wel gaaf jaquote:
Volgens mij wel.. Volgens mij hadden we hestjes of zo van hun? De naam komt in elk geval bekend voor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hebt toch niet met airsoft training center airsoft gedaan he ?
Was die gast erbij die ik jou in PM stuur ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. Volgens mij hadden we hestjes of zo van hun? De naam komt in elk geval bekend voor!
ok haha,quote:
quote:LONDEN - Een prominent voetbalverslaggever van de Britse omroep ITV, Robbie Earle, is met onmiddellijke ingang ontslagen als gevolg van de rel rond oranje jurkjes waarmee de brouwerij Bavaria tijdens het WK-voetbal de aandacht op zich vestigde.
Earle moest het veld ruimen, meldden Britse media woensdag, omdat veel toegangskaartjes van de in omstreden oranje jurkjes gehulde jonge vrouwen van hem afkomstig waren.
Earle had de plaatsbewijzen van zijn werkgever voor familie en vrienden gekregen.
De commerciële omroep ITV heeft woensdag in een verklaring laten weten dat het beleid ten aanzien van het verlenen van zitplaatsen voor het WK onder de loep is genomen.
Dat kwam door de FIFA, die klaagde dat de Nederandse brouwerij met de minirokjes sluikreclame heeft georganiseerd op de voorste tribunes. ITV stelde dat Earle een deel van zijn kaartjes aan derden heeft overgedragen.
en dat allemaal door een oranje rokjequote:
quote:FIFA klaagt Bavaria aan
JOHANNESBURG - De FIFA heeft een aanklacht ingediend tegen Bavaria. De wereldvoetbalbond legt de Nederlandse bierbrouwer een verkapte marketingactie ten laste. Aanleiding was een groep vrouwen die tijdens de wedstrijd van Oranje tegen Denemarken gehuld in jurkjes van de brouwer op de tribune verscheen.
„De FIFA heeft een aanklacht ingediend tegen de organisatoren van deze campagne”, aldus woordvoerder Nicolas Maingot op een persconferentie.
Goede vraagquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Guard het volgende:
Hahaha lol Bavaria aanklagen, waar dan? In Zuid Afrika?
Ja dat vond ik ook al een beetje vreemdquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Guard het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Guard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |