En de rest van de instellingen. Port, en gebruikersnaam, wachtwoord, etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef SpeCulaes het volgende:
smtp.ziggo.nl
Deed het voorheen altijd.
Werkt niet...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef Guard het volgende:
probeer eens mail.ziggo.nl als smtp, werkt die niet, verander weer terug naar smtp.ziggo.nl
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
En de rest van de instellingen. Port, en gebruikersnaam, wachtwoord, etc.
Verandering van Ziggo zelf?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Werkt niet...
[..]
Daar is helemaal niets aan veranderd en waarom doet mijn UvT webmail het wel gewoon qua verzenden? Vanmiddag werkte alles nog en sinds een paar uur kan hij niks meer verzenden..
Kan ik niks over vinden op ziggo.quote:
Nopequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets met je account gedaan recentelijk?
Die UvT mails van mijn ouders doen het niet in Outlook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef SpeCulaes het volgende:
M'n outlook verstuurt geen e-mails meer vanaf m'n ziggo account (POP3), m'n UvTmail (IMAP) kan ik echter wel gewoon versturen..
Computernerd aanwezig die weet hoe of wat?.
Hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:17 schreef SpeCulaes het volgende:
Oh wacht....
Ik had een VPN verbinding opgestart om even in de bibliotheek van de uni te kijken.. die stond nog aan.......
Comic Sansquote:
Ik heb em wel gelezen!quote:
Volgens mij gebeurt dat eerder zelden dan 'regelmatig', maar goed, jij je zin. Ik vond het grappig.quote:
http://www.eredivisie.nl/statistieken/clubs/groquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat eerder zelden dan 'regelmatig', maar goed, jij je zin. Ik vond het grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |