| 1 |
ja ik ben het ook zatquote:Op maandag 14 juni 2010 10:05 schreef Mummiepak het volgende:
(TVP.)![]()
Prestige 7, level 21. Maar ik ben dat prestigen wel weer een beetje zat, dus bij deze 70 stop ik even.
Sta jij al in de OP?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:05 schreef Mummiepak het volgende:
(TVP.)![]()
Prestige 7, level 21. Maar ik ben dat prestigen wel weer een beetje zat, dus bij deze 70 stop ik even.
Dat kan je wel doen met de 1000/2500 kills achievement.. Als je in prestige 1 - > 2 gaat...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef juxtaposition het volgende:
1e prestige.
Level 49. (ja, ik heb heel rustig aan gedaan)
gelijk heel stom gedaan. Mijn .50 Call moest nog 1 kill voor de laatste unlock, en dus de Titel.
met mijn half bezopen harses leek het me handig om die dan in mijn 1e prestige te schieten.
Ik dacht: ben ik gelijk een paar levels omhoog.
ik dacht NIET: dan moet ik alles opnieuw unlocken en kan ik dus niet dat laatste schot doen..
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:13 schreef juxtaposition het volgende:
Oh, dat is wel een goed idee idd!
thnx
btw, je mag me in de OP zetten, maar als het veel moeite is hoeft het niet.
(ben er ook niet super trots op)
zitten hier eigenlijk veel mensen in clans?
zo ja, welke?
(zoals de mensen dus al in de OP staan)quote:Wil jij jouw naam ook in deze OP hebben? PM naar Bootje84 met de informatie in het volgende format:
*FOKnaam*, Prestige *, level *, [ b]Steamnaam: [/b] *
De Steamnaam is iets anders als ingame-naam hè?quote:
Klopt, mijn in-game naam heb ik je dus ook niet gestuurd.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De Steamnaam is iets anders als ingame-naam hè?
Ok, just checkingquote:Op maandag 14 juni 2010 10:21 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Klopt, mijn in-game naam heb ik je dus ook niet gestuurd.
Dan kijk je verkeerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef juxtaposition het volgende:
Ik vraag me af waarom ik geen spelers van hier kan vinden op de steam community?
Lol, en hoe druk is het normaal op maandagochtend?quote:
Misschien dacht ik anders.. Ik had het over mensen toevoegen uit de OP aan de friendslist..?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:35 schreef Deetch het volgende:
[..]
Lol, en hoe druk is het normaal op maandagochtend?
Die hadden we toch al toen MW2 net uit was?quote:
Er is wel een [NL]Clan waar ik de leader van ben...quote:
Krijg je dan ook XP punten?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef Solique het volgende:
Speel de laatste tijd op een private server, geen lag, geneuzel of ander gezeik.
Je bedoelt die noobclan, die altijd noobtubetquote:Op maandag 14 juni 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er is wel een [NL]Clan waar ik de leader van ben...
Nee..quote:
Wie? Ik?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je bedoelt die noobclan, die altijd noobtubet
Grapje Bootje
Nooit op gelet, nog niet veel gespeeld.quote:
Dan is het toch ook niets aan?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Nooit op gelet, nog niet veel gespeeld.
Daarop is tenminste normaal te spelen.quote:
Ik vind Bail-Out eigenlijk verrassend tegenvallend. Map ziet er leuk uit, maar de actie centreert zich veel te veel rond dat balkonquote:Op maandag 14 juni 2010 16:26 schreef bigbass het volgende:
de stimulus pack maps zijn nog verassend leuk, vooral bailout en salvage
Ligt eraan welke spelvorm je speelt. Ik heb heel vaak grote lol in de gebouwen rond het zwembad.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vind Bail-Out eigenlijk verrassend tegenvallend. Map ziet er leuk uit, maar de actie centreert zich veel te veel rond dat balkon
Nog twee weken en dan kun je er nog 5 bijkopen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:26 schreef bigbass het volgende:
de stimulus pack maps zijn nog verassend leuk, vooral bailout en salvage
Dan pas je je spelstijl toch aan? ninja perk gebruiken oa. Veel campers spelen nl. met heartbeat sensorquote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik vind de maps tegenvallen, vooral salvage. Gecamp om elke corner.
Speel het af en toe met 5 vrienden samen we hebben bijna nog nooit verloren. winstreak is 38 atm:Pquote:Op maandag 14 juni 2010 12:28 schreef Ulreazj het volgende:
In de clan die ik nu zit sinds een week, is aan voorbereiden om op clan base te gaan meedoen. Eindelijk erin gekregen, dat zodra er air support is van de tegenstander om gelijk neer te knallen. En team work was er ook. 14 win streak in demolition, erg lekker.
Doe ik ook, maar zo nu en dan pakken ze je tochquote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan pas je je spelstijl toch aan? ninja perk gebruiken oa. Veel campers spelen nl. met heartbeat sensor
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:28 schreef Ulreazj het volgende:
In de clan die ik nu zit sinds een week, is aan voorbereiden om op clan base te gaan meedoen. Eindelijk erin gekregen, dat zodra er air support is van de tegenstander om gelijk neer te knallen. En team work was er ook. 14 win streak in demolition, erg lekker.
Wat een flauwe regels zeg. Ik ga me dus daar never voor aanmelden.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jullie de regels niet hebben uitgezocht?
In clanbased wars is GEEn airsupport, geen killstreaks.. nouja, lees het zelf maar even
Hier zal ik ze even voor je neerzetten:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat een flauwe regels zeg. Ik ga me dus daar never voor aanmelden.
Meestal gewoon een van deze drie:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef genakt het volgende:
[..]![]()
ben je zeker te slecht voor
je speelt zeker met gay 18
of tube![]()
acogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
Meestal gewoon een van deze drie:
Scar/extended/acog en Striker/fmj/grip
Aug-bar/grip/acog en ump tactical knife
M16/FMJ/acog en RPG
marathon is ook goed jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:30 schreef Mummiepak het volgende:
Ach ik pak meestal een silenced UMP of P90 met Marathon, Stopping/Lightweight/ColdB en Ninja.
Mja, Search speel ik ook het meest en als een tegenstander bijvoorbeeld 3 kills heeft gehaald switch ik soms even over naar Cold Blooded.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef genakt het volgende:
[..]
marathon is ook goed ja![]()
ach ja ik speel bijna alleen search and destroy dus heeft cold blooded niet echt zin
normal modequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef genakt het volgende:
intervention/ ak met fmj
ump 45 met silencer
allemaal magnum tactical knife
allemaal stopping power sleight of hand en ninja pro
gewone granaat en stun's
ach, net had ik een kleine piemel volgens iemand die een score had van 1 - 7quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:01 schreef Thormodo het volgende:
30-8 met FFA, met een Silenced UMP en marathon+stopping power. En van alle beledigingen die er mogelijk zijn wordt ik uitgemaakt voor camper T_T.
gelukkig is het niet je eerste.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
Haal ik mijn nuke, is het potje precies voorbij
Nice. Die heb ik gehaald in een 3d cagematch..quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
gelukkig is het niet je eerste.
ik had laatst eindelijk mijn kill met een carepackage.
Ik zat in een potje HQ en daar was steeds iemand van de tegenpartij care packages aan het stelen (of in ieder geval proberen). Toen er 1 carepackage lag die hij aan het stelen was gooide ik de marker vlak voor achter hem (zodat ie hem niet zag)quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nice. Die heb ik gehaald in een 3d cagematch..
Roflquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik zat in een potje HQ en daar was steeds iemand van de tegenpartij care packages aan het stelen (of in ieder geval proberen). Toen er 1 carepackage lag die hij aan het stelen was gooide ik de marker vlak voor achter hem (zodat ie hem niet zag)
Toen kwam de tweede package en was ie dood. Ik vervolgens met twee packages aan de haal.
ja voor noobsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Deze wapens zijn prima te gebruiken hoor, reactie maar beetje flauw.
Rofl!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef afro het volgende:
Cod is volgens mij gehacked al 3 friends last van gehad
[ afbeelding ]
Account is nu naar de klote kan niet meer normaal spelen:S
Heb het al maar maar dank jequote:Op donderdag 17 juni 2010 08:44 schreef Deetch het volgende:
Perk 2, Hardline.
Als je je class aanmaakt kun je toch ook alle eprks zien en wat ze doen?
Je bent wel vroeg opgestaan om te Codden.quote:
damn dude dat zuigt, hopen dat je in een andere hacked server terecht komt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zodat ik wel beetje oude level terug kom.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:18 schreef biertank het volgende:
[..]
damn dude dat zuigt, hopen dat je in een andere hacked server terecht komt?
fuck.... das zwaar kut zegquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:28 schreef afro het volgende:
[..]
Ja zodat ik wel beetje oude level terug kom.
Heb mijn account nu gereset alles kwijt:(
Dictator title. Heads up title. How the ? (hoewel die niet heel moeilijk is)
koop een ps3quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
meld me maar aanquote:
Modern Warfare 2 #[39] (360/PS3 topic) Waar de UMP45 ownt ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:41 schreef timkoenderink het volgende:
*Timkoenderink*, Prestige: 1 *, level 44 *, Steamnaam: TIMM0546 (PS3, Geen steam dus) *
Zat je in een hacked server? Dan is het normaal als je prestige doet, dan krijg je dit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:23 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Modern Warfare 2 #[39] (360/PS3 topic) Waar de UMP45 ownt ?
Ik zat gisteren ook in een vage server. Alles was in slow motion en iedereen kon hoog springen. Ik ging eruit en in het menu was het nog steeds slow motion., pas toen ik het spel opnieuw opstartte was het weer normaal.
Mijn spel is nog steeds niet goed. Ook als ik singleplayer opstart is de muis zeg maar schokkerig en vertraagd en daar staat dat ik de multiplayer voor 400% heb uitgespeeld...
Dat wordt dus herinstalleren neem ik aan...
Is toch niet zo bijzonder?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:34 schreef afro het volgende:
10 kills streak zonder killstreak rewards equiped (hoe je dat ook schrijftXD)
Haha.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef afro het volgende:
Weer in een hoere server terecht gekomen heb ineenkeer alle titles gehaald en emblems:S WTF klote spel is helemaal verneukt
Dat is kut jah. Kun je dat niet resetten?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef afro het volgende:
Weer in een hoere server terecht gekomen heb ineenkeer alle titles gehaald en emblems:S WTF klote spel is helemaal verneukt
ja hier ook al ..... net op een avondje dat ik niks te doen had..quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef Blik het volgende:
Wat is Crash trouwens een schijtmap, de respawn-plekken bij Crash slaan echt helemaal nergens op. 9 vd 10 keer respawn je helemaal achter in een hoek waar je makkelijk vastgezet kan worden als team zijnde
Bij Crash heb je echt één hoekje waar je gewoon bijna niet meer weg komt als je éénmaal daar spawned als team zijnde. Het hoekje waar ook die garage zitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]!!! Dat kan in elke map. En Crash is fijn.
Kan je ook over wasteland zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij Crash heb je echt één hoekje waar je gewoon bijna niet meer weg komt als je éénmaal daar spawned als team zijnde. Het hoekje waar ook die garage zit
Ik heb een leuk plekje gevonden in estate waar het me al 2x gelukt is de vijand te spawn-pinnen, heerlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan je ook over wasteland zeggen.Als de tegenstander bij die heli spawnend. Kan jij met 7 man daar gaan liggen als sniper. En ik weet 100% dat niemand weg kan.
Ik speel bijna alleen maar searchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:19 schreef genakt het volgende:
moeten jullie maar search and destroy spelen
Wat is daar garpig aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef DjinN het volgende:
haha ik heb me gister rotgelachenWe zaten op een hacked server. Elke keer als je sprong ging je tig meter de lucht in
![]()
![]()
en dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat is daar garpig aan?Het 1igste leuke is dat je dan uit de map kan.
Ik vond het gewoon grappigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat is daar garpig aan?Het 1igste leuke is dat je dan uit de map kan.
Ja alles op max dmv een hack vind ik ook saai. Ik vind het wel leuk om nog moeite doen om iets te krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef dikke_donder het volgende:
paar weken geleden weer eens op hacked server gekomen en alle attachements waren gelijk beschikbaar + max lvl. dan is voor mij de lol er vanaf en ik ben paar weken gestopt, tot gisteren...
sommige hosts zijn echt te erg voor woorden..alleen maar slechte hosts gehad waardoor ik constant lag had. de host zelf had nieteens een goeie ping![]()
na 5/6 zulke potjes ben ik er weer mee gekapt. gelijk weer voor een paar weken genezen.
denk dat ik nieteens de nieuwe CoD ga kopen maar me geld aan iets anders ga uitgeven.
Voordeel bij de nieuwe CoD zijn gewoon de dedicated servers, heb je gelijk geen last meer van al die zooi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef dikke_donder het volgende:
paar weken geleden weer eens op hacked server gekomen en alle attachements waren gelijk beschikbaar + max lvl. dan is voor mij de lol er vanaf en ik ben paar weken gestopt, tot gisteren...
sommige hosts zijn echt te erg voor woorden..alleen maar slechte hosts gehad waardoor ik constant lag had. de host zelf had nieteens een goeie ping![]()
na 5/6 zulke potjes ben ik er weer mee gekapt. gelijk weer voor een paar weken genezen.
denk dat ik nieteens de nieuwe CoD ga kopen maar me geld aan iets anders ga uitgeven.
ik weet dat de host dedicated worden, maar ik heb er op het moment weinig zin in vanwege de mentaliteit van activision. mappacks voor 15 euro, no thanks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:50 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Voordeel bij de nieuwe CoD zijn gewoon de dedicated servers, heb je gelijk geen last meer van al die zooi.
dat had ik dan weer niet. steam startte zonder problemen op. omdat ik de vorige keer op een hacked server zat ben ik maar weer opnieuw gaan prestigen. tot lvl 6 gekomen voordat er stoom uit me oren kwamquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja alles op max dmv een hack vind ik ook saai. Ik vind het wel leuk om nog moeite doen om iets te krijgenMaar net als wat jij zegt: sommige hosts zijn idd te erg voor woorden..lag lag lag en lag. Dan heb ik na 3 potjes al geen zin meer om te spelen
![]()
De afgelopen paar dagen ging het wel goed tho. Nauwelijks laggy hosts gehad, een of 2x, maar die werden na een korte tijd al gekickt![]()
Had alleen problemen met connecten naar Steam. Heb gehoord dat er problemen met de Steamserver waren ofzo?
gelukkig maar dat ik je toestemming krijg, anders had ik het niet kunnen kopen!quote:
Is dat een van de specificaties van de nieuwe CoD? Dan koop ik hem zeker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:50 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Voordeel bij de nieuwe CoD zijn gewoon de dedicated servers, heb je gelijk geen last meer van al die zooi.
Ja, zo'n producer van Treyarch had tijdens een interview speciaal een zwart t-shirt met de tekst 'Dedicated Servers!' erop aan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is dat een van de specificaties van de nieuwe CoD? Dan koop ik hem zeker.
Mod die ook veel gespeelt wordt op CSS en CoD4quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef porsche1 het volgende:
Wat is gungame?
En ik heb mijn puter weer terug.
Cool.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:12 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Mod die ook veel gespeelt wordt op CSS en CoD4
Je begint met een handwapen, en elke keer dat je iemand killt krijg je een nieuwe wapen. Tot je alle wapens gehad heb.
scout and knivesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef DjinN het volgende:
haha ik heb me gister rotgelachenWe zaten op een hacked server. Elke keer als je sprong ging je tig meter de lucht in
![]()
![]()
Ik heb hem zojuist ook maar gekocht (met 10% korting!!einz!!). De vorige DLC had ik 2x gewonnen. De tweede heb ik voor 10 euro verkocht, dus netto kost de DLC mij maar 2,59 euroquote:
Ach ik vind ze nog wel mee vallen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb ook de DLC gepreorderd... als het maar niet van die gedrochten zijn als de eerste DLC
je kan hem gewoon giften toch? als je me pmt en geld naar me overmaakt bestel ik hem graag voor je hoor.quote:
Dan ben jij vast zo'n console nichtquote:Op maandag 28 juni 2010 15:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
ja maar resurgence is ook allang uit? ik meen dat ik die al 3 weken aan het spelen ben
10 voor titel/emblem zelfsquote:Op maandag 28 juni 2010 19:17 schreef Thormodo het volgende:
Eindelijk mijn eerste nuke gehaald (met ground war (domination)) op Storm. Eerst met de UMP, daarna verder gegaan met de RPD toen die leeg was. Ik had precies 25 kills na mijn chopper gunner. Ik wilde nog wachten tot het potje wat verder gevorderd was (het was pas 90-nog wat), maar toen ik daarna 3 keer op rij werd neergeknald had ik het wel gezien. Uiteraard wordt je dan van alle kanten weer voor cheater uitgemaakt. Alleen minder dat je 2 nukes moet halen voor de achievements.
Challenge: "End Game: I" (lvl21) - Call in 2 Nukes. (title)quote:
In COD ben je toch met alles noob. Nu was ik weer noob met dual magnum.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef afro het volgende:
Nukers zijn lameXD heb het nog nooit aangezet
ach ja begin is leuk maar ben nu bezig met prestige ac130quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef afro het volgende:
Nukers zijn lameXD heb het nog nooit aangezet
word ook zo vaak voor hacker uitgemaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Marurk het volgende:
Net weer zo'n hacker die mij door de muur neerknalde, dus ik schold hem uit, ging die dreigen dat ie 't allemaal live had opgenomen en op Youtube ging zetten._!
Dat was echt een hacker, heel duidelijk. Iemand die goed speelt, kan ik gemakkelijk van een hacker onderscheiden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef genakt het volgende:
[..]
word ook zo vaak voor hacker uitgemaakt
maar zitten wel veel hackers op mw2 je komt er elke dag wel 1 tegen
Ach daar luister ik allang niet eens meer naar..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:23 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
In COD ben je toch met alles noob. Nu was ik weer noob met dual magnum.
nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach daar luister ik allang niet eens meer naar..
Was gisteren iemand die vol trots vertelde dat hij aan het cheaten was
Hoe kan je zo iemand melden bij steam?
Heb ook 6 jaar counterstrike gespeeld lekker wallbangenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat was echt een hacker, heel duidelijk. Iemand die goed speelt, kan ik gemakkelijk van een hacker onderscheiden.
Het verbaasd mij af en toe ook dat ik het spel opstart, maar los van de hackers blijft het gewoon een heerlijke shooter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:57 schreef SebasConthego het volgende:
Het verbaasd me dat teveel mensen deze game nog spelen...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
6 juli nieuwe mappack, wie van jullie gaan hem halen?
Alles wordt gereset behalve je callsigns, emblems en prestige challenges.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je prestige doet, moet je dan ook weer alle "addons" voor je wapens opnieuw halen? Of heb je deze dan direct als je het level hebt wanneer je het wapen krijgt.
Er staan al wel een aantal namen die hem kopen in dit topic (waaronder ik.)quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Uit de OP:quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je prestige doet, moet je dan ook weer alle "addons" voor je wapens opnieuw halen? Of heb je deze dan direct als je het level hebt wanneer je het wapen krijgt.
quote:Prestige:
Wanneer je tot level 70 geleveld en in dat level ook voldoende XP hebt gehaald, kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (wapens, attachments, perks, challenges en killstreak rewards). Wat wel behouden blijft zijn je titles, icons en accolades en de weapon mastery challenges (zoveel kills met wapen X) en prestige challenges.
De voordelen van prestige zijn dat je een extra custom weapon class tot je beschikking krijgt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij kunt krijgen. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges.
Dit prestigen kun je blijven doen tot je prestige 10 bent. Bij elke oneven prestige (1, 3, 5, 7 en 9) krijg je er een extra custom class plekje bij.
Waarschijnlijk zat je laatst in een hacked.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:53 schreef Cluijt het volgende:
Weet misschien één van jullie dit:
Ik speel al een tijdje MW2, niet veel, was nog low level, had net m'n FAL unlocked met red dot sight.
Het vreemde is nu dat ik vandaag weer speel, en opeens zie ik allemaal NEW icons staan, dus ik kijken wat ik dan nieuw heb. Blijk ik level 70 te zijn
Hoe komt dit?!
Nee, jij kan er niks aan doen als je in een hacked server komt. Ze kunnen alleen de mensen bannen die de servers hosten. Dus jij bent veilig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Cluijt het volgende:
Word je dan automatisch lvl 70?
Kan je hiervoor gebanned worden?
Aanmeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
das niet zo moeilijk heb meestal van 10 naar 12 in 1 killquote:Op zondag 4 juli 2010 20:31 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe wordt je met 1 kill 3 levels hoger? Zie hier het resultaat :
http://www.wegame.com/watch/level-5-to-8-in-10-seconds/
(eigen creatie)
Waarom zo moeilijk doen je kan hem ook nog op je vorige prestige halen had je eerder je level 70 gehaald.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:31 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe wordt je met 1 kill 3 levels hoger? Zie hier het resultaat :
http://www.wegame.com/watch/level-5-to-8-in-10-seconds/
(eigen creatie)
meer als 100 killsquote:
meer danquote:
Zou toch 6 juli beschikbaar komen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:00 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar volgens mij is het er nog niet.
Die zal overigens niet veel gespeeld worden vandaag door de Nederlandersquote:
had 3x keer een ac 130quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:28 schreef Deetch het volgende:
[..]
meer dan
Iedereen was zeker vergeten dat het een potje demolition was en niet team death match?
Ik had laatst een potje headquarters waarbij iik de enige was die het HQ wilde veroveren.
Kreeg ik van mijn eigen team verwensingen naar mijn hoofd dat ik het spel verstoorde![]()
Ik zo: "ga dan lekker team deathmatch doen of is dat te moeilijk?"
Daarom heb ik hem ook niet gepre-ordered.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die zal overigens niet veel gespeeld worden vandaag door de Nederlanders
Wil de 2equote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:55 schreef bigbass het volgende:
iemand stimulus package kopen?
[TK][PC] Modern Warfare 2 Stimulus Package
is dat HC HQ Pro die er uit gaatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef Thormodo het volgende:
Ze hebben de mappack zojuist, in de rust, geïmplementeerd. Ik wil dus een potje spelen, krijg ik een zwart scherm bij het laden T_T. Ze hebben naast de 2 modus die ze met de stimulus ook hadden (resurgence en resurgence pro) nog wat modus toegevoegd. Namelijk:
Barebones Pro: 4-8 spelers, FFA of TD zonder killstreakers, normal mode.
Objective Barebones Pro: 8-12 spelrs, Domination, demolition, HQ pro en capture the flag, zonder killstreaks, normal mode.
En ze hebben HQ pro en capture the flag er uit gesloopt.
Edit: Ok, na het nog 2 keer geprobeerd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen, dat al die nieuwe maps niet werken (bij het laden crashed bij mij het spel)... De gewone maps doen het nog wel (zelfs met de nieuwe spelmodus.)
Nee de gewone, die volgens mij toch (bijna) niemand speelde.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:21 schreef bigbass het volgende:
[..]
is dat HC HQ Pro die er uit gaatnee toch?
Hardcore S&D was er al.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:25 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Nee de gewone, die volgens mij toch (bijna) niemand speelde.
Hmm ik keek blijkbaar verkeerd, ze staan er beide nog tussen. Ik zie er nog een nieuwe gamemode tussen staan namelijk: Team Tactical: 6-8 spelers, TDM,Domination,Capture the flag, Search and Destroy, Demolition (normal mode). En bestond hardcore Search and Destroy al? Volgens mij toch ook niet?
Ik zou dan eigenlijk niet weten welke er uit zijn gehaald. Of ze hebben de lijst wat langer gemaakt, maar volgens mij is dat niet het geval.
voor de Europese PS3 gebruikers vandaag tijdens de update. En dit is het pc topicquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:42 schreef RijstNatie het volgende:
Er staat dat er een nieuwe map pack available is, ga ik kijken, staat hij nergens in de PS store.
wtf?![]()
map pack Resurgence heet het overigens
waarop moet je drukke dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:54 schreef afro het volgende:
voor de knuppels bij mappack nog steeds niet doet ga doe ff rechter muisknop drukke--->properties--->update tab--->dont update-->close-->en dan weer aan zetten
Klopt dat was met de eerste stimuluspackage ook het geval. Dat duurde volgens mij een week ofzo voordat de nieuwe maps in de normale roulatie werden opgenomen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:46 schreef PieterBas het volgende:
Net Vacant gespeeld, dit zit vol met gemene kampeerplekjes. Volgens mij zitten deze maps nog niet in de normale cycle zoals de stimulus package nu er wel in zit.
Nu is het maar de vraag welke modus je gaat krijgen
Dat was wel wat langer dan een week volgens mij. Ik wacht iig met de aanschaf tot ik hem of ergens win of totdat ze in de normale roulatie zitten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Klopt dat was met de eerste stimuluspackage ook het geval. Dat duurde volgens mij een week ofzo voordat de nieuwe maps in de normale roulatie werden opgenomen.
Vacant was dacht ik ook bedoeld als sniper map, dat was het in CoD4 ook altijd.
LOL bij mij ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:05 schreef Flexo het volgende:
Bij mij staat er dat er echt niemand in de hele wereld aan het spelen is :S
Yep, maar ik kon gewoon gamenquote:
Ik heb zelf niet zulke problemen met killstreaks, dus voor mij had dat niet gehoeven.quote:Barebones Pro: 4-8 spelers, FFA of TDM zonder killstreaks, normal mode.
Objective Barebones Pro: 8-12 spelrs, Domination, demolition, HQ pro en capture the flag, zonder killstreaks, normal mode.
Team Tactical: 6-8 spelers, TDM,Domination,Capture the flag, Search and Destroy, Demolition, normal mode.
En ze hebben HQ pro Mosh Pit en capture the flag er uit gesloopt.
Pestigekills blijven behouden. Heb jij in prestige 1 2000 kills gemaakt, vervolg je op level 5 die 2000 kills in prestige 2..quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:16 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb er 4 van de 5 nu ook een paar keer gespeeld. Die ene keer dat Vacant voorbij kwam stemden ze hem weg...
Trailer Park: Ongeïnspireerde kutmap. Ze hebben letterlijk een x aantal trailers gepakt, die in een map gezet en er hier en daar een hekje tussen gezet. Misschien een voordeel is dat je er zo goed als niet kunt campen.
Carnaval: Leuk ontworpen (met bijvoorbeeld een kasteel en achtbaan waar je (een stuk) op kan lopen), maar of het qua gameplay goed werkt ben ik nog niet echt uit.
Fuel: Gigantische map. Vind hem op zich wel leuk, alleen werkt het niet echt best als je 4 tegen 4 speelt vanwege de grootte. Maar wel ideaal voor sniperen en als je daar niet van houdt is er ook een stuk binnen.
Strike: Op zich wel aardig, maar weinig inspirerend. Een soort van mix tussen karachi en crash.
En qua modus hebben ze dus het volgende gedaan:
[..]
Ik heb zelf niet zulke problemen met killstreaks, dus voor mij had dat niet gehoeven.
Overigens hadden ze gisteren blijkbaar er voor gezorgd dat je de maps wel kon spelen, alleen hadden ze het daadwerkelijk downloaden van de maps maar achterwege gelaten. Met dus als gevolg dat als hij de map wilde laden hij hem niet kon vinden en het spel crashde...
En hoe zit dat nu eigenlijk met de weapon titles? Is de enige title/emblem die geen prestige achievement is Mastery: Unlock all Weapon Attachments? Dus als ik prestige als ik die al heb, dat geen gevolgen heeft voor de weapon achievements, als in dat ik weer 2000 kills extra kan gaan halen?
Ja dat snap ik... Ik vroeg me af of er nog wapen achievements te behalen zijn, die niet onder prestige vallen. En die dus je derhalve in één level moet halen. (Behalve dan die haal alle attachments.)quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pestigekills blijven behouden. Heb jij in prestige 1 2000 kills gemaakt, vervolg je op level 5 die 2000 kills in prestige 2..
Niet de prestige-challenges..quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... Ik vroeg me af of er nog wapen achievements te behalen zijn, die niet onder prestige vallen. En die dus je derhalve in één level moet halen. (Behalve dan die haal alle attachments.)
misschien de 500 kills, maar het zou ook kunnen dat je de titel krijgt van de prestige 500 kills, heb daar nooit zo op gelet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... Ik vroeg me af of er nog wapen achievements te behalen zijn, die niet onder prestige vallen. En die dus je derhalve in één level moet halen. (Behalve dan die haal alle attachments.)
NOPEquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Tactical Knife is niet noobish. G18 akimbo wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:54 schreef porsche1 het volgende:
T-Knife noobs.
Net als G18 akimbo, zuigt ook.
Ik vind de originele mappen nog te doen. De beide mappacks hebben gewoon campmappen gegeven. Vooral met die trailers is het echt gewoon campstrikequote:Op maandag 12 juli 2010 12:13 schreef Deetch het volgende:
nieuwe levels zijn leuk, nog ff wachten tot ze in de gewone roulatie komen.
Carnival kun je iig niet campen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind de originele mappen nog te doen. De beide mappacks hebben gewoon campmappen gegeven. Vooral met die trailers is het echt gewoon campstrike
Zo is er voor ieders smaak wat wils in de nieuwe mappack. Toch leuk.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef luciferist het volgende:
carnival vind ik echt een paupermap.. en trailerpark is freaking nice!
Oh zeker wel! Loop maar eens naar de achtbaan achterin de map (waar je over heen kan lopen), net onder dat dakje waardoor je naar binnen kan lopen kun je ideaal campenquote:
Tja maar dat weet iedereen over een paar dagen en als je dan in de buurt bent gooi je daar een mooie nade heen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh zeker wel! Loop maar eens naar de achtbaan achterin de map (waar je over heen kan lopen), net onder dat dakje waardoor je naar binnen kan lopen kun je ideaal campenlaatst nog chopper gunner gehaald daar, als je daar gaat liggen ziet niemand je
Yep... en nog erger.. als je ze dan met Sitrep Pro, hun claymore (inclusief de speler) naar de klote schietquote:Op zondag 11 juli 2010 22:19 schreef luciferist het volgende:
ga je ook huilen als mensen ninja pro en/of coldblood pro hebben? zodat je ze niet meer waar kan nemen met je kampeer-apparatuur?
heb ook al 1000 predator en 980 harrier kills dus die heb ik ook bijna. Die silencer heb je binnne 1 prestigequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef 1299 het volgende:
Ik had vorige week eindelijk de 1000 uav's en counter uav's gehaald. En ook 250 miles leightweight en 1000 silencer kills. Duurt allemaal eeuwen
Ben nu bijna klaar met 250 predator en 250 harrier kills. Ik vind de AC130 eigenlijk tegenvallen, met een choppergunner heb ik vaak veel meer kills. Die bommen van die AC130 zijn veel te traag, tegen de tijd dat ze inslaan zijn de targets al gevlogen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:19 schreef luciferist het volgende:
ga je ook huilen als mensen ninja pro en/of coldblood pro hebben? zodat je ze niet meer waar kan nemen met je kampeer-apparatuur?
nope, dat wordt online door steam opgeslagen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:48 schreef Deetch het volgende:
grrrrr mijn harde schijf is overleden. Ben ik nu ook al mijn progress kwijt?
Dus ik hoef alleen mijn toetsen en scherm instelling weer opnieuw te doen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope, dat wordt online door steam opgeslagen.
yupquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen mijn toetsen en scherm instelling weer opnieuw te doen?
Weet je dat zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope, dat wordt online door steam opgeslagen.
Sinds ik me ac 130 emblem heb word ik elke dag voor hacker uitgemaaktquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:24 schreef Marurk het volgende:
Pffff al die K*Thackers de laatste tijd. Tering hey. Verneukt het hele spel zo.
Ja waarom zou je anders een steamcloud hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef genakt het volgende:
[..]
Weet je dat zeker![]()
Volgens mij niet hoor...volgens mij begin je gewoon weer level 1
Heel goed Huckle Berry Finn !quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:34 schreef Huckleberry het volgende:
Heuj, dit speel ik ook. Steam account is Bramm96, (niet de komma erbij) maar als ingame naam gebruik ik [ATL] Huck Finn. Speel meestal Team Deathmatch en Domination, ook de groundwar versies. TDM speel ik met de SCAR met FMJ of TAR met Holographic Sight/Silencer, Domination ook met de TAR (zelfde als TDM) of UMP met FMJ.
Ohja, ik ben nu level.. 57 dacht ik. Nog geen prestige, maar ik ben de laatste tijd wel snel geleveld vanwege dubbel exp.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:08 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja waarom zou je anders een steamcloud hebben
hackers roepen naar mijn idee te vaak "but i use a headset!" en tracken je ondertussen vrolijk door 3 muren heen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Sinds ik me ac 130 emblem heb word ik elke dag voor hacker uitgemaakt
en dat ik wallhack enz
Mensen die geen headset hebben_!
Zeker de moeite waard als je een beetje klaar bent met de ouwe maps. Binnenkort komen ze in de normale cycle dus dan hoef je ook iet meer allerlei speltypes door elkaar te spelen op de nieuwe maps want dat is wel een beetje irritant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef willemwaus het volgende:
Is die nieuwe DLC een beetje vet? of de 13 euro niet waard?
Noes!quote:
"Oh nee, ik word alweer dood geschoten" RAAAAAAAAGH CHEATERquote:Op maandag 19 juli 2010 22:32 schreef PieterBas het volgende:
Wat kunnen sommige mensen slecht tegen hun verlies...
Met een kill / deathstreak van 10 - 24 en dan nog als fucking cheater uitgescholden worden.. omdat je met FMJ en Sitrep Pro zijn claymore kapotschiet.
Moet je er niet verdomme naast liggen
En niemand kwam op het idee omdat ding uit de lucht te halen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef afro het volgende:
was laatst een spawn killler omdat ik met een chopper non stop het hele team kapot schoot.
jammer genoeg was ik nog wel dood gegaan omdat clan genoot moest nuke. eindstand: 63-1
Ja precies.. Ik schijn nu al vaak gereport zijn op Steam, vanwege die sitrep acties..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
"Oh nee, ik word alweer dood geschoten" RAAAAAAAAGH CHEATER![]()
SItrep en FMJ staat altijd garant voor cheater klachten.
Normale spelers leggen de claymores op de toegangswegen naar hun campsite en gaan dan uit de baan van de shrapnel liggen.
nopeXD ik zei nog in de chat niet nuke ik heb ook nog chopper:Pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En niemand kwam op het idee omdat ding uit de lucht te halen?
coldblooded pro + Stingerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef Ulreazj het volgende:
99% van alle spelers laat de air support hangen en word 10x neergeschoten en gaan ze whinen.
Exact, als ik door een heli wordt afgeknald respawn ik direct met een stinger+cold blooded en daarna ga ik weer over tot de orde van de dag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
coldblooded pro + StingerLiever een kill maken, dan 5 seconden stilstaat om een heli neer te halen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:01 schreef PieterBas het volgende:
Meestal als een heli komt, gaan er meteen twee anti air (ik ieder geval wel).. binnen 2 seconde iemands chopper gunner naar beneden halen
Pieter gebruikt geen Cold-Blooded.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij elke keer binnen 2 seconden dood dan?
met OMA kan het iig niet want stinger is secondary.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of andersom?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:12 schreef -Datdus- het volgende:
Zó deze op is rechtstreeks gejat van tweakers.
Ik denk dat Tweakers gewoon wat dingen heeft geadd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die van weakers is meer uitgebreid dus ik denk dat tweakers eerder was.
k heb een 25,5" scherm, maar moet zeggen op 19" ben ik veel beter.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef porsche1 het volgende:
Lulz, ik speel nu CoD op een 24 inch scherm.Mijn nieuwe TV die ik even heb aangesloten als monitor.
Gezien mij kill / death gezien.. waarschijnlijk welquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"geleend" met toestemming overigensquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:12 schreef -Datdus- het volgende:
Zó deze op is rechtstreeks gejat van tweakers.
Ik speel goed, gelijk alweer 1 chopper en 2 pavelows in 1 potje gehaald.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
k heb een 25,5" scherm, maar moet zeggen op 19" ben ik veel beter.
Een groot scherm voor gamen is ook niet alles, maar voor programmeren en shit is het zoo handig
40 inch ftwquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef porsche1 het volgende:
Lulz, ik speel nu CoD op een 24 inch scherm.Mijn nieuwe TV die ik even heb aangesloten als monitor.
quote:
LOL.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan moet je naar de hoek v/d kamer lopen voordat je om een hoekje kan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |