geen idee, her = leren, gezakt = zuipen, geslaagd = meer zuipenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
want je weet dat je een her hebt?
feli, maatquote:
zeker, zekerquote:
Jazeker, na 6 jaar alle tekorten weggewerktquote:
Gister weer bc2 erin gestopt, ik ga voorlopig niet meer terugquote:
Gastquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef VliegVlieg het volgende:
Zo, na 20d 20h 57m alle 10 de prestiges afgemaakt. Hoe lang deden jullie erover?
jij ook feli!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jazeker, na 6 jaar alle tekorten weggewerktBen alleen beetje in de weer met feestje vanmiddag/vanavond (jarig geweest+geslaagd). Jullie trouwens ook gefeliciteerd.
OT: Ben bezig met mastery van de FAL, MG4, Intervention en UMPDan weer op naar volgende prestige denk ik.
Ik ben nu met de 2e prestige bezig, maar daarna ga ik niet voor de 3e, ben eik alleen verder gegaan omdat ik dat icoontje van de 1e prestige enorm lelijk vindquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Gast![]()
Maar je bent dan wel één van de weinige die ook echt kan zeggen dat hij alle prestiges heeft gedaan![]()
Mijn geduld was na de eerste prestige al op
dat is wel héél lang. helaas heb ik ACII al uitgespeeld (en alle achievements gehaald, behalve die van die veertjes en die cape die je daarbij krijgt)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:46 schreef kutkabouter het volgende:
vandaag een 10 uur lange sessie assassin's creed 2 gedaan, ik ben verkocht jongens, voorlopig geen mw2 meer
ik heb toch alle tijd van de wereld nuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat is wel héél lang. helaas heb ik ACII al uitgespeeld (en alle achievements gehaald, behalve die van die veertjes en die cape die je daarbij krijgt)
dat is waar. het moet bij mij nog een beetje aankomen wat dat betreft, ik kan nog niet helemaal geloven dat ik gewoon 100% klaar ben met middelbare school...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb toch alle tijd van de wereld nu
maar op zich best lang ja![]()
alle achievements gehaaldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat is waar. het moet bij mij nog een beetje aankomen wat dat betreft, ik kan nog niet helemaal geloven dat ik gewoon 100% klaar ben met middelbare school...![]()
Single player of special ops?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef Twizu het volgende:
Wat 'n klotemissie op dat Russische vliegveld.
Single Player.quote:
nee het is een russisch vliegveld. (kijk maar naar dingen zoals reclameborden etc)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:16 schreef KaMo het volgende:
Single player is toch een Amerikaans vliegveld?
Epic missie is dat
Ga hem binnenkort nog eens doen denk ik!
Ow die missie bedoel je,ik had even die in de sneeuw/mist in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
Single Player.
Dat je al die mensen moet neerknallen.
Ben met 10 dagen prestige 5 lvl 40 ong., dus als het op dit tempo door gaat lukt dat ook zo langquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef VliegVlieg het volgende:
Zo, na 20d 20h 57m alle 10 de prestiges afgemaakt. Hoe lang deden jullie erover?
Het ziet er wel zo uit maar het werkt niet zo, helaas.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
jij ook feli!
wist je trouwens dat FMJ op de MG4 werken als explosive rounds? dat vertelde gisteren iemand mij...
Batman AA? die is zo fucking gaafquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ben met 10 dagen prestige 5 lvl 40 ong., dus als het op dit tempo door gaat lukt dat ook zo langVerder ga ik voortaan wat minder spelen ten gunste van Batman. Tenminste, als het bevalt
Baracks > Challenges > Killstreaksquote:Op zondag 20 juni 2010 16:40 schreef Parvus het volgende:
Kan je ergens ook zien hoeveel care packages je in totaal hebt opgeroepen enzo?
Haha ik had gisteren gewoon 3x een AC130 op wasteland. Een keer uit een care package een keer omdat ik me killstreak gewoon haalde (11 kills) en een keer care package van de tegenstander gejat. Eindigde op 65 - 10 fzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
net een ontzettend zieke sessie ground war achter de rug, in zeker de helft van de potjes een ac-130 en in sommige zelfs 2 gehaald
ik ben weer op niveau ^^
het is wel een zware aanslag op je concentratievermogen, 3 uur achter elkaar ground war
AC130 op Wasteland is echt rapequote:Op zondag 20 juni 2010 17:17 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haha ik had gisteren gewoon 3x een AC130 op wasteland. Een keer uit een care package een keer omdat ik me killstreak gewoon haalde (11 kills) en een keer care package van de tegenstander gejat. Eindigde op 65 - 10 fzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |