En niemand kwam op het idee omdat ding uit de lucht te halen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef afro het volgende:
was laatst een spawn killler omdat ik met een chopper non stop het hele team kapot schoot.
jammer genoeg was ik nog wel dood gegaan omdat clan genoot moest nuke. eindstand: 63-1
Ja precies.. Ik schijn nu al vaak gereport zijn op Steam, vanwege die sitrep acties..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
"Oh nee, ik word alweer dood geschoten" RAAAAAAAAGH CHEATER![]()
SItrep en FMJ staat altijd garant voor cheater klachten.
Normale spelers leggen de claymores op de toegangswegen naar hun campsite en gaan dan uit de baan van de shrapnel liggen.
nopeXD ik zei nog in de chat niet nuke ik heb ook nog chopper:Pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En niemand kwam op het idee omdat ding uit de lucht te halen?
coldblooded pro + Stingerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef Ulreazj het volgende:
99% van alle spelers laat de air support hangen en word 10x neergeschoten en gaan ze whinen.
Exact, als ik door een heli wordt afgeknald respawn ik direct met een stinger+cold blooded en daarna ga ik weer over tot de orde van de dag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
coldblooded pro + StingerLiever een kill maken, dan 5 seconden stilstaat om een heli neer te halen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:01 schreef PieterBas het volgende:
Meestal als een heli komt, gaan er meteen twee anti air (ik ieder geval wel).. binnen 2 seconde iemands chopper gunner naar beneden halen
Pieter gebruikt geen Cold-Blooded.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij elke keer binnen 2 seconden dood dan?
met OMA kan het iig niet want stinger is secondary.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of andersom?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:12 schreef -Datdus- het volgende:
Zó deze op is rechtstreeks gejat van tweakers.
Ik denk dat Tweakers gewoon wat dingen heeft geadd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die van weakers is meer uitgebreid dus ik denk dat tweakers eerder was.
k heb een 25,5" scherm, maar moet zeggen op 19" ben ik veel beter.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef porsche1 het volgende:
Lulz, ik speel nu CoD op een 24 inch scherm.Mijn nieuwe TV die ik even heb aangesloten als monitor.
Gezien mij kill / death gezien.. waarschijnlijk welquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"geleend" met toestemming overigensquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:12 schreef -Datdus- het volgende:
Zó deze op is rechtstreeks gejat van tweakers.
Ik speel goed, gelijk alweer 1 chopper en 2 pavelows in 1 potje gehaald.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
k heb een 25,5" scherm, maar moet zeggen op 19" ben ik veel beter.
Een groot scherm voor gamen is ook niet alles, maar voor programmeren en shit is het zoo handig
40 inch ftwquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef porsche1 het volgende:
Lulz, ik speel nu CoD op een 24 inch scherm.Mijn nieuwe TV die ik even heb aangesloten als monitor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |