quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat een flauwe regels zeg. Ik ga me dus daar never voor aanmelden.
Meestal gewoon een van deze drie:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef genakt het volgende:
[..]![]()
ben je zeker te slecht voor
je speelt zeker met gay 18
of tube![]()
acogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
Meestal gewoon een van deze drie:
Scar/extended/acog en Striker/fmj/grip
Aug-bar/grip/acog en ump tactical knife
M16/FMJ/acog en RPG
marathon is ook goed jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:30 schreef Mummiepak het volgende:
Ach ik pak meestal een silenced UMP of P90 met Marathon, Stopping/Lightweight/ColdB en Ninja.
Mja, Search speel ik ook het meest en als een tegenstander bijvoorbeeld 3 kills heeft gehaald switch ik soms even over naar Cold Blooded.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef genakt het volgende:
[..]
marathon is ook goed ja![]()
ach ja ik speel bijna alleen search and destroy dus heeft cold blooded niet echt zin
normal modequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef genakt het volgende:
intervention/ ak met fmj
ump 45 met silencer
allemaal magnum tactical knife
allemaal stopping power sleight of hand en ninja pro
gewone granaat en stun's
ach, net had ik een kleine piemel volgens iemand die een score had van 1 - 7quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:01 schreef Thormodo het volgende:
30-8 met FFA, met een Silenced UMP en marathon+stopping power. En van alle beledigingen die er mogelijk zijn wordt ik uitgemaakt voor camper T_T.
gelukkig is het niet je eerste.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
Haal ik mijn nuke, is het potje precies voorbij
Nice. Die heb ik gehaald in een 3d cagematch..quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
gelukkig is het niet je eerste.
ik had laatst eindelijk mijn kill met een carepackage.
Ik zat in een potje HQ en daar was steeds iemand van de tegenpartij care packages aan het stelen (of in ieder geval proberen). Toen er 1 carepackage lag die hij aan het stelen was gooide ik de marker vlak voor achter hem (zodat ie hem niet zag)quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nice. Die heb ik gehaald in een 3d cagematch..
Roflquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik zat in een potje HQ en daar was steeds iemand van de tegenpartij care packages aan het stelen (of in ieder geval proberen). Toen er 1 carepackage lag die hij aan het stelen was gooide ik de marker vlak voor achter hem (zodat ie hem niet zag)
Toen kwam de tweede package en was ie dood. Ik vervolgens met twee packages aan de haal.
ja voor noobsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Deze wapens zijn prima te gebruiken hoor, reactie maar beetje flauw.
Rofl!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef afro het volgende:
Cod is volgens mij gehacked al 3 friends last van gehad
[ afbeelding ]
Account is nu naar de klote kan niet meer normaal spelen:S
Heb het al maar maar dank jequote:Op donderdag 17 juni 2010 08:44 schreef Deetch het volgende:
Perk 2, Hardline.
Als je je class aanmaakt kun je toch ook alle eprks zien en wat ze doen?
Je bent wel vroeg opgestaan om te Codden.quote:
damn dude dat zuigt, hopen dat je in een andere hacked server terecht komt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zodat ik wel beetje oude level terug kom.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:18 schreef biertank het volgende:
[..]
damn dude dat zuigt, hopen dat je in een andere hacked server terecht komt?
fuck.... das zwaar kut zegquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:28 schreef afro het volgende:
[..]
Ja zodat ik wel beetje oude level terug kom.
Heb mijn account nu gereset alles kwijt:(
Dictator title. Heads up title. How the ? (hoewel die niet heel moeilijk is)
koop een ps3quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
meld me maar aanquote:
Modern Warfare 2 #[39] (360/PS3 topic) Waar de UMP45 ownt ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:41 schreef timkoenderink het volgende:
*Timkoenderink*, Prestige: 1 *, level 44 *, Steamnaam: TIMM0546 (PS3, Geen steam dus) *
Zat je in een hacked server? Dan is het normaal als je prestige doet, dan krijg je dit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:23 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Modern Warfare 2 #[39] (360/PS3 topic) Waar de UMP45 ownt ?
Ik zat gisteren ook in een vage server. Alles was in slow motion en iedereen kon hoog springen. Ik ging eruit en in het menu was het nog steeds slow motion., pas toen ik het spel opnieuw opstartte was het weer normaal.
Mijn spel is nog steeds niet goed. Ook als ik singleplayer opstart is de muis zeg maar schokkerig en vertraagd en daar staat dat ik de multiplayer voor 400% heb uitgespeeld...
Dat wordt dus herinstalleren neem ik aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |