Is toch niet zo bijzonder?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:34 schreef afro het volgende:
10 kills streak zonder killstreak rewards equiped (hoe je dat ook schrijftXD)
Haha.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef afro het volgende:
Weer in een hoere server terecht gekomen heb ineenkeer alle titles gehaald en emblems:S WTF klote spel is helemaal verneukt
Dat is kut jah. Kun je dat niet resetten?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef afro het volgende:
Weer in een hoere server terecht gekomen heb ineenkeer alle titles gehaald en emblems:S WTF klote spel is helemaal verneukt
ja hier ook al ..... net op een avondje dat ik niks te doen had..quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef Blik het volgende:
Wat is Crash trouwens een schijtmap, de respawn-plekken bij Crash slaan echt helemaal nergens op. 9 vd 10 keer respawn je helemaal achter in een hoek waar je makkelijk vastgezet kan worden als team zijnde
Bij Crash heb je echt één hoekje waar je gewoon bijna niet meer weg komt als je éénmaal daar spawned als team zijnde. Het hoekje waar ook die garage zitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]!!! Dat kan in elke map. En Crash is fijn.
Kan je ook over wasteland zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij Crash heb je echt één hoekje waar je gewoon bijna niet meer weg komt als je éénmaal daar spawned als team zijnde. Het hoekje waar ook die garage zit
Ik heb een leuk plekje gevonden in estate waar het me al 2x gelukt is de vijand te spawn-pinnen, heerlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan je ook over wasteland zeggen.Als de tegenstander bij die heli spawnend. Kan jij met 7 man daar gaan liggen als sniper. En ik weet 100% dat niemand weg kan.
Ik speel bijna alleen maar searchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:19 schreef genakt het volgende:
moeten jullie maar search and destroy spelen
Wat is daar garpig aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef DjinN het volgende:
haha ik heb me gister rotgelachenWe zaten op een hacked server. Elke keer als je sprong ging je tig meter de lucht in
![]()
![]()
en dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat is daar garpig aan?Het 1igste leuke is dat je dan uit de map kan.
Ik vond het gewoon grappigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat is daar garpig aan?Het 1igste leuke is dat je dan uit de map kan.
Ja alles op max dmv een hack vind ik ook saai. Ik vind het wel leuk om nog moeite doen om iets te krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef dikke_donder het volgende:
paar weken geleden weer eens op hacked server gekomen en alle attachements waren gelijk beschikbaar + max lvl. dan is voor mij de lol er vanaf en ik ben paar weken gestopt, tot gisteren...
sommige hosts zijn echt te erg voor woorden..alleen maar slechte hosts gehad waardoor ik constant lag had. de host zelf had nieteens een goeie ping![]()
na 5/6 zulke potjes ben ik er weer mee gekapt. gelijk weer voor een paar weken genezen.
denk dat ik nieteens de nieuwe CoD ga kopen maar me geld aan iets anders ga uitgeven.
Voordeel bij de nieuwe CoD zijn gewoon de dedicated servers, heb je gelijk geen last meer van al die zooi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef dikke_donder het volgende:
paar weken geleden weer eens op hacked server gekomen en alle attachements waren gelijk beschikbaar + max lvl. dan is voor mij de lol er vanaf en ik ben paar weken gestopt, tot gisteren...
sommige hosts zijn echt te erg voor woorden..alleen maar slechte hosts gehad waardoor ik constant lag had. de host zelf had nieteens een goeie ping![]()
na 5/6 zulke potjes ben ik er weer mee gekapt. gelijk weer voor een paar weken genezen.
denk dat ik nieteens de nieuwe CoD ga kopen maar me geld aan iets anders ga uitgeven.
ik weet dat de host dedicated worden, maar ik heb er op het moment weinig zin in vanwege de mentaliteit van activision. mappacks voor 15 euro, no thanks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:50 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Voordeel bij de nieuwe CoD zijn gewoon de dedicated servers, heb je gelijk geen last meer van al die zooi.
dat had ik dan weer niet. steam startte zonder problemen op. omdat ik de vorige keer op een hacked server zat ben ik maar weer opnieuw gaan prestigen. tot lvl 6 gekomen voordat er stoom uit me oren kwamquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja alles op max dmv een hack vind ik ook saai. Ik vind het wel leuk om nog moeite doen om iets te krijgenMaar net als wat jij zegt: sommige hosts zijn idd te erg voor woorden..lag lag lag en lag. Dan heb ik na 3 potjes al geen zin meer om te spelen
![]()
De afgelopen paar dagen ging het wel goed tho. Nauwelijks laggy hosts gehad, een of 2x, maar die werden na een korte tijd al gekickt![]()
Had alleen problemen met connecten naar Steam. Heb gehoord dat er problemen met de Steamserver waren ofzo?
gelukkig maar dat ik je toestemming krijg, anders had ik het niet kunnen kopen!quote:
Is dat een van de specificaties van de nieuwe CoD? Dan koop ik hem zeker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:50 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Voordeel bij de nieuwe CoD zijn gewoon de dedicated servers, heb je gelijk geen last meer van al die zooi.
Ja, zo'n producer van Treyarch had tijdens een interview speciaal een zwart t-shirt met de tekst 'Dedicated Servers!' erop aan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is dat een van de specificaties van de nieuwe CoD? Dan koop ik hem zeker.
Mod die ook veel gespeelt wordt op CSS en CoD4quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef porsche1 het volgende:
Wat is gungame?
En ik heb mijn puter weer terug.
Cool.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:12 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Mod die ook veel gespeelt wordt op CSS en CoD4
Je begint met een handwapen, en elke keer dat je iemand killt krijg je een nieuwe wapen. Tot je alle wapens gehad heb.
scout and knivesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef DjinN het volgende:
haha ik heb me gister rotgelachenWe zaten op een hacked server. Elke keer als je sprong ging je tig meter de lucht in
![]()
![]()
Ik heb hem zojuist ook maar gekocht (met 10% korting!!einz!!). De vorige DLC had ik 2x gewonnen. De tweede heb ik voor 10 euro verkocht, dus netto kost de DLC mij maar 2,59 euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |