Is toch niet zo bijzonder?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:34 schreef afro het volgende:
10 kills streak zonder killstreak rewards equiped (hoe je dat ook schrijftXD)
Haha.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef afro het volgende:
Weer in een hoere server terecht gekomen heb ineenkeer alle titles gehaald en emblems:S WTF klote spel is helemaal verneukt
Dat is kut jah. Kun je dat niet resetten?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:19 schreef afro het volgende:
Weer in een hoere server terecht gekomen heb ineenkeer alle titles gehaald en emblems:S WTF klote spel is helemaal verneukt
ja hier ook al ..... net op een avondje dat ik niks te doen had..quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef Blik het volgende:
Wat is Crash trouwens een schijtmap, de respawn-plekken bij Crash slaan echt helemaal nergens op. 9 vd 10 keer respawn je helemaal achter in een hoek waar je makkelijk vastgezet kan worden als team zijnde
Bij Crash heb je echt één hoekje waar je gewoon bijna niet meer weg komt als je éénmaal daar spawned als team zijnde. Het hoekje waar ook die garage zitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]!!! Dat kan in elke map. En Crash is fijn.
Kan je ook over wasteland zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij Crash heb je echt één hoekje waar je gewoon bijna niet meer weg komt als je éénmaal daar spawned als team zijnde. Het hoekje waar ook die garage zit
Ik heb een leuk plekje gevonden in estate waar het me al 2x gelukt is de vijand te spawn-pinnen, heerlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan je ook over wasteland zeggen.Als de tegenstander bij die heli spawnend. Kan jij met 7 man daar gaan liggen als sniper. En ik weet 100% dat niemand weg kan.
Ik speel bijna alleen maar searchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:19 schreef genakt het volgende:
moeten jullie maar search and destroy spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |