Heb ook 6 jaar counterstrike gespeeld lekker wallbangenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat was echt een hacker, heel duidelijk. Iemand die goed speelt, kan ik gemakkelijk van een hacker onderscheiden.
Het verbaasd mij af en toe ook dat ik het spel opstart, maar los van de hackers blijft het gewoon een heerlijke shooter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:57 schreef SebasConthego het volgende:
Het verbaasd me dat teveel mensen deze game nog spelen...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
6 juli nieuwe mappack, wie van jullie gaan hem halen?
Alles wordt gereset behalve je callsigns, emblems en prestige challenges.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je prestige doet, moet je dan ook weer alle "addons" voor je wapens opnieuw halen? Of heb je deze dan direct als je het level hebt wanneer je het wapen krijgt.
Er staan al wel een aantal namen die hem kopen in dit topic (waaronder ik.)quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Uit de OP:quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je prestige doet, moet je dan ook weer alle "addons" voor je wapens opnieuw halen? Of heb je deze dan direct als je het level hebt wanneer je het wapen krijgt.
quote:Prestige:
Wanneer je tot level 70 geleveld en in dat level ook voldoende XP hebt gehaald, kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (wapens, attachments, perks, challenges en killstreak rewards). Wat wel behouden blijft zijn je titles, icons en accolades en de weapon mastery challenges (zoveel kills met wapen X) en prestige challenges.
De voordelen van prestige zijn dat je een extra custom weapon class tot je beschikking krijgt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij kunt krijgen. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges.
Dit prestigen kun je blijven doen tot je prestige 10 bent. Bij elke oneven prestige (1, 3, 5, 7 en 9) krijg je er een extra custom class plekje bij.
Waarschijnlijk zat je laatst in een hacked.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:53 schreef Cluijt het volgende:
Weet misschien één van jullie dit:
Ik speel al een tijdje MW2, niet veel, was nog low level, had net m'n FAL unlocked met red dot sight.
Het vreemde is nu dat ik vandaag weer speel, en opeens zie ik allemaal NEW icons staan, dus ik kijken wat ik dan nieuw heb. Blijk ik level 70 te zijn
Hoe komt dit?!
Nee, jij kan er niks aan doen als je in een hacked server komt. Ze kunnen alleen de mensen bannen die de servers hosten. Dus jij bent veilig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Cluijt het volgende:
Word je dan automatisch lvl 70?
Kan je hiervoor gebanned worden?
Aanmeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
das niet zo moeilijk heb meestal van 10 naar 12 in 1 killquote:Op zondag 4 juli 2010 20:31 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe wordt je met 1 kill 3 levels hoger? Zie hier het resultaat :
http://www.wegame.com/watch/level-5-to-8-in-10-seconds/
(eigen creatie)
Waarom zo moeilijk doen je kan hem ook nog op je vorige prestige halen had je eerder je level 70 gehaald.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:31 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe wordt je met 1 kill 3 levels hoger? Zie hier het resultaat :
http://www.wegame.com/watch/level-5-to-8-in-10-seconds/
(eigen creatie)
meer als 100 killsquote:
meer danquote:
Zou toch 6 juli beschikbaar komen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:00 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar volgens mij is het er nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |