heb ook al 1000 predator en 980 harrier kills dus die heb ik ook bijna. Die silencer heb je binnne 1 prestigequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef 1299 het volgende:
Ik had vorige week eindelijk de 1000 uav's en counter uav's gehaald. En ook 250 miles leightweight en 1000 silencer kills. Duurt allemaal eeuwen
Ben nu bijna klaar met 250 predator en 250 harrier kills. Ik vind de AC130 eigenlijk tegenvallen, met een choppergunner heb ik vaak veel meer kills. Die bommen van die AC130 zijn veel te traag, tegen de tijd dat ze inslaan zijn de targets al gevlogen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:19 schreef luciferist het volgende:
ga je ook huilen als mensen ninja pro en/of coldblood pro hebben? zodat je ze niet meer waar kan nemen met je kampeer-apparatuur?
nope, dat wordt online door steam opgeslagen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:48 schreef Deetch het volgende:
grrrrr mijn harde schijf is overleden. Ben ik nu ook al mijn progress kwijt?
Dus ik hoef alleen mijn toetsen en scherm instelling weer opnieuw te doen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope, dat wordt online door steam opgeslagen.
yupquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen mijn toetsen en scherm instelling weer opnieuw te doen?
Weet je dat zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope, dat wordt online door steam opgeslagen.
Sinds ik me ac 130 emblem heb word ik elke dag voor hacker uitgemaaktquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:24 schreef Marurk het volgende:
Pffff al die K*Thackers de laatste tijd. Tering hey. Verneukt het hele spel zo.
Ja waarom zou je anders een steamcloud hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef genakt het volgende:
[..]
Weet je dat zeker![]()
Volgens mij niet hoor...volgens mij begin je gewoon weer level 1
Heel goed Huckle Berry Finn !quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:34 schreef Huckleberry het volgende:
Heuj, dit speel ik ook. Steam account is Bramm96, (niet de komma erbij) maar als ingame naam gebruik ik [ATL] Huck Finn. Speel meestal Team Deathmatch en Domination, ook de groundwar versies. TDM speel ik met de SCAR met FMJ of TAR met Holographic Sight/Silencer, Domination ook met de TAR (zelfde als TDM) of UMP met FMJ.
Ohja, ik ben nu level.. 57 dacht ik. Nog geen prestige, maar ik ben de laatste tijd wel snel geleveld vanwege dubbel exp.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:08 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja waarom zou je anders een steamcloud hebben
hackers roepen naar mijn idee te vaak "but i use a headset!" en tracken je ondertussen vrolijk door 3 muren heen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Sinds ik me ac 130 emblem heb word ik elke dag voor hacker uitgemaakt
en dat ik wallhack enz
Mensen die geen headset hebben_!
Zeker de moeite waard als je een beetje klaar bent met de ouwe maps. Binnenkort komen ze in de normale cycle dus dan hoef je ook iet meer allerlei speltypes door elkaar te spelen op de nieuwe maps want dat is wel een beetje irritant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef willemwaus het volgende:
Is die nieuwe DLC een beetje vet? of de 13 euro niet waard?
Noes!quote:
"Oh nee, ik word alweer dood geschoten" RAAAAAAAAGH CHEATERquote:Op maandag 19 juli 2010 22:32 schreef PieterBas het volgende:
Wat kunnen sommige mensen slecht tegen hun verlies...
Met een kill / deathstreak van 10 - 24 en dan nog als fucking cheater uitgescholden worden.. omdat je met FMJ en Sitrep Pro zijn claymore kapotschiet.
Moet je er niet verdomme naast liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |