| 1 |
ja ik ben het ook zatquote:Op maandag 14 juni 2010 10:05 schreef Mummiepak het volgende:
(TVP.)![]()
Prestige 7, level 21. Maar ik ben dat prestigen wel weer een beetje zat, dus bij deze 70 stop ik even.
Sta jij al in de OP?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:05 schreef Mummiepak het volgende:
(TVP.)![]()
Prestige 7, level 21. Maar ik ben dat prestigen wel weer een beetje zat, dus bij deze 70 stop ik even.
Dat kan je wel doen met de 1000/2500 kills achievement.. Als je in prestige 1 - > 2 gaat...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef juxtaposition het volgende:
1e prestige.
Level 49. (ja, ik heb heel rustig aan gedaan)
gelijk heel stom gedaan. Mijn .50 Call moest nog 1 kill voor de laatste unlock, en dus de Titel.
met mijn half bezopen harses leek het me handig om die dan in mijn 1e prestige te schieten.
Ik dacht: ben ik gelijk een paar levels omhoog.
ik dacht NIET: dan moet ik alles opnieuw unlocken en kan ik dus niet dat laatste schot doen..
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:13 schreef juxtaposition het volgende:
Oh, dat is wel een goed idee idd!
thnx
btw, je mag me in de OP zetten, maar als het veel moeite is hoeft het niet.
(ben er ook niet super trots op)
zitten hier eigenlijk veel mensen in clans?
zo ja, welke?
(zoals de mensen dus al in de OP staan)quote:Wil jij jouw naam ook in deze OP hebben? PM naar Bootje84 met de informatie in het volgende format:
*FOKnaam*, Prestige *, level *, [ b]Steamnaam: [/b] *
De Steamnaam is iets anders als ingame-naam hè?quote:
Klopt, mijn in-game naam heb ik je dus ook niet gestuurd.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De Steamnaam is iets anders als ingame-naam hè?
Ok, just checkingquote:Op maandag 14 juni 2010 10:21 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Klopt, mijn in-game naam heb ik je dus ook niet gestuurd.
Dan kijk je verkeerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef juxtaposition het volgende:
Ik vraag me af waarom ik geen spelers van hier kan vinden op de steam community?
Lol, en hoe druk is het normaal op maandagochtend?quote:
Misschien dacht ik anders.. Ik had het over mensen toevoegen uit de OP aan de friendslist..?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:35 schreef Deetch het volgende:
[..]
Lol, en hoe druk is het normaal op maandagochtend?
Die hadden we toch al toen MW2 net uit was?quote:
Er is wel een [NL]Clan waar ik de leader van ben...quote:
Krijg je dan ook XP punten?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef Solique het volgende:
Speel de laatste tijd op een private server, geen lag, geneuzel of ander gezeik.
Je bedoelt die noobclan, die altijd noobtubetquote:Op maandag 14 juni 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er is wel een [NL]Clan waar ik de leader van ben...
Nee..quote:
Wie? Ik?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je bedoelt die noobclan, die altijd noobtubet
Grapje Bootje
Nooit op gelet, nog niet veel gespeeld.quote:
Dan is het toch ook niets aan?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Nooit op gelet, nog niet veel gespeeld.
Daarop is tenminste normaal te spelen.quote:
Ik vind Bail-Out eigenlijk verrassend tegenvallend. Map ziet er leuk uit, maar de actie centreert zich veel te veel rond dat balkonquote:Op maandag 14 juni 2010 16:26 schreef bigbass het volgende:
de stimulus pack maps zijn nog verassend leuk, vooral bailout en salvage
Ligt eraan welke spelvorm je speelt. Ik heb heel vaak grote lol in de gebouwen rond het zwembad.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vind Bail-Out eigenlijk verrassend tegenvallend. Map ziet er leuk uit, maar de actie centreert zich veel te veel rond dat balkon
Nog twee weken en dan kun je er nog 5 bijkopen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:26 schreef bigbass het volgende:
de stimulus pack maps zijn nog verassend leuk, vooral bailout en salvage
Dan pas je je spelstijl toch aan? ninja perk gebruiken oa. Veel campers spelen nl. met heartbeat sensorquote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik vind de maps tegenvallen, vooral salvage. Gecamp om elke corner.
Speel het af en toe met 5 vrienden samen we hebben bijna nog nooit verloren. winstreak is 38 atm:Pquote:Op maandag 14 juni 2010 12:28 schreef Ulreazj het volgende:
In de clan die ik nu zit sinds een week, is aan voorbereiden om op clan base te gaan meedoen. Eindelijk erin gekregen, dat zodra er air support is van de tegenstander om gelijk neer te knallen. En team work was er ook. 14 win streak in demolition, erg lekker.
Doe ik ook, maar zo nu en dan pakken ze je tochquote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan pas je je spelstijl toch aan? ninja perk gebruiken oa. Veel campers spelen nl. met heartbeat sensor
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:28 schreef Ulreazj het volgende:
In de clan die ik nu zit sinds een week, is aan voorbereiden om op clan base te gaan meedoen. Eindelijk erin gekregen, dat zodra er air support is van de tegenstander om gelijk neer te knallen. En team work was er ook. 14 win streak in demolition, erg lekker.
Wat een flauwe regels zeg. Ik ga me dus daar never voor aanmelden.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jullie de regels niet hebben uitgezocht?
In clanbased wars is GEEn airsupport, geen killstreaks.. nouja, lees het zelf maar even
Hier zal ik ze even voor je neerzetten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |