quote:Net terug van zwangerschapscursus met partner deze keer voor praatje over bevalling en ademhalingstechnieken. Er was ook een meid (36 weken zwanger) waarvan het kindje in een stuit lag. Zij had zelf thuis samen met vriend dmv acupunctuur (onder bij haar voeten) en een bepaalde houding gezeten waardoor het kindje toch was gedraaid, misschien de moeite om ook eens te bekijken Djenneke..
Bedankt Mereltje, maar helaas is het daar sowieso al te laat voor, je bedoelt Moxa therapie. Dat kan in week 34-35, maar ik zit al dik in 36 en dan heeft dat geen nut meer, helaas.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Mereltje het volgende:
Mijn laatste bericht uit vorig topioc:
[..]
Ons bed kan niet op klossen, we gaan ergens kratten zien te versieren, eigenlijk zeur ik er al een week over, maar doen? Ho maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Djenneke, klossen doe ik pas vanaf 37 weken
Dat moest van de kraamzorg en verloskundige, dus ik luister braaf en doe t niet eerder![]()
Ga ze denk maandag even halen
Bij Amber hadden wij ook kratten gehaald. We hadden wel een extra plankje hout op de krat gelegd voor de stevigheid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ons bed kan niet op klossen, we gaan ergens kratten zien te versieren, eigenlijk zeur ik er al een week over, maar doen? Ho maar(van verlof word ik lui)
Mwa mijn plek in het lijstje vind ik niet zo belangrijk als sommigen hier denken... Ben al veel te blij dat ik er nog steeds insta en niet zoals de eerdere keren na een paar weken mezelf weer moest laten verwijderen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:11 schreef huuphuup het volgende:
Waarschijnlijk heeft het net zoveel nut als weten op de hoeveelste plek je staat in het lijstje
het zegt geen hol maar toch doet het de meesten wat.
Ik had het dan ook niet speciaal tegen jou. Maar gewoon. Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa mijn plek in het lijstje vind ik niet zo belangrijk als sommigen hier denken... Ben al veel te blij dat ik er nog steeds insta en niet zoals de eerdere keren na een paar weken mezelf weer moest laten verwijderen..
Ben wel oprecht benieuwd naar het fenomeen hoogzwanger omdat er hier inderdaad eigenlijk helemaal geen lading aan hangt. Wellicht dat dit bij Pessie in de omgeving anders is...
Okay, my bad. Na de opmerkingen van anderen deze week dacht ik even dat dit ook voor mij bedoeld was.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet speciaal tegen jou. Maar gewoon. Wie de schoen past trekke hem aan.
heerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, my bad. Na de opmerkingen van anderen deze week dacht ik even dat dit ook voor mij bedoeld was.
Enfin, op naar werk voor m'n laatste dagje...
Oh, en ook even voor jou hoor Nytar :0quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef nytar het volgende:
Ik heb ook vandaag mn laatste werkdag, wat een heerlijkheid zeg. Ik ben er wel aan toe geloof ik. Ik hoef ook maar 4 uurtjes vandaag van 2 tot 6 dus ik kon ook nog een beetje uitslapen
En dan kan het wk beginnen! We (ik) houden de poule bij, dus ik "mag" alle wedstrijden kijken![]()
Ik heb er zin an! Zeker als het weer zo blijft...waar is die zon die bij mn verlof besteld was?!
Echt niet!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Troeta het volgende:
Nytar ook de laatste dag!![]()
maar de zon mag wegblijven hoor, de hele zomer!
Sjee, jouw geduld wordt echt wel op de proef gesteld zeg. Hopelijk helpt het primen en snel ook! Sterkte!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanmorgen om half 8 gemeld in het ziekenhuis. Aangezien ik nog potdicht zit word ik nu eerst geprimed. Al met al kan het nog wel een paar dagen gaan duren
Ik had er eerst ook uren/dagen staan, ik wens haar alleen uren toe, niet dagen, vandaar dat ik het veranderd heb.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef tessie het volgende:
Pessie, bij inleiden is het helaas vaak een kwestie van dagen, niet uren
Je mag ook hier komen schoonmaken hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Orea het volgende:
CP heeeel veel succes komende tijd! Ik hoop dat het primen snel effect heeft en dan het echte werk kan beginnen. En dat het dan gewoon lekker opschiet. Dat heb je dubbel en dwars verdient! Denk aan je, nog even dan ben je écht mama!![]()
![]()
Flugel en Nytar verlof!lekker! Over 2 weken gaat mijn officiële verlof in (maar zit natuurlijk al vanaf 17 weken thuis) en moet zeggen het begint te vervelen
nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.. Maar alles is thuis af en klaar. Als ik eens uitgebreid wil schoonmaken ben ik van zolder tot beneden een uurtje bezig ofzo
Ach ja..
Nu ga ik maar eens richting supermarkt waggelen, met recht waggelen want mevrouw is aan het indalen! Ga mezelf maar eens verwennen met een overheerlijke geitenkaas salade met noten enzo![]()
Is misschien ook wel gewoon mijn eigen frustratie, bij mij duurde het 3 dagen. En de eerste dag na een paar uur waren er al mensen die vroegen of Graeme al geboren was. En dat kon ik niet zo waarderen zeg maar, aangezien er gewoon nog helemaal niks gebeurde op dat momentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook uren/dagen staan, ik wens haar alleen uren toe, niet dagen, vandaar dat ik het veranderd heb.
Ik ben wel naar een verjaardag gegaan met 39+5, twee uur rijden (nouja, ik heb niet zelf gereden). Ik vond het prima te doen, het hangt er maar net van af hoe je je zelf voelt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef Guess. het volgende:
Djenneke,wat idd gezegt word,volg je gevoel dat werkt altijd nog het beste!
CP,ow jou geduld word echt heel erg op de proef gesteld,heel veel sterkte hopelijk gaat er snel wat gebeuren![]()
Ik zaf 2 mensen die vandaag met zw-verlof gaan,heerlijk geniet er van!
Ik zit in twijfel,zondag word m'n schoonvader 60 maar hij woont hier ruim 2 uur rijden vandaan,zullen we gaan of niet?Ik ben dan 39+4,ik wil zowiezo kijken ho eik me dan voel maar wat zouden jullie doen?
Pfff....nou ik hoop het echt niet voor je hoor! Bij welke gyn loop je? Je hoeft het niet te zeggen hoor maar ben wel nieuwsgierig,mischien hebben we dezelfde,ik ga bij S.Meyerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:44 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Guess, inderdaad kijken of je je goed voelt en dan besluiten. Wijn zijn net weer thuis van de bruiloft was ook een ruim uur rijden maar goed.. Ik ga niet meer thuis zitten wachten tot die stomme bevalling doorzet.. Hier duurt het misschien nog wel 6 weken.. (zou kunnen)
Waarom moest je een echo? Ik denk dat ik dat heb gemist.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Mereltje het volgende:
nytar en flugeltje ook verlof, wordt het hier door de weeks nog drukkerLekker voetbal kijken en meedoen met de voetbalpoule, nog meer dames voetbalfans
![]()
CP hoop dat je wat afleiding kan vinden.. lukt dat wat?
Vandaag controle en echo gehad, alles weer goed, kindje had zelf al haartjesen geboorteplan besproken (stelt bij mij niet veel voor hoor, half a4tje). Pontskaartje gehaald bij ziekenhuis zodat ik dat ook niet meer hoef te doen als ik daadwerkelijk in het ziekenhuis moet bevallen. Lekker bij mijn moeder langsgeweest en haar geboorteverhaal van mij gelezen van vroeger en foto's van mini mereltje gezien van vroeger..
Dat doen ze bij de stadspraktijk standaard bij 36 weken om zeker te zijn hoe het kindje ligt. Ik heb geen pretecho gehad dus vond het toch wel heel leuk om ons beebje weer eens even te zien voor het laatst in de buikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:23 schreef Jore het volgende:
[..]
Waarom moest je een echo? Ik denk dat ik dat heb gemist.
Bij welke praktijk zit je? Ik woon ook in Groningen, vandaar de interesseZelf zit ik bij La Vie.
dan kan je niet eens bij mij schoonmakenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:52 schreef Orea het volgende:
Lastig Quess.. het ligt er denk ik ook aan hoe je je voelt... mijn bekken protesteren nu al (bijna 32 weken) als ik een uur achter elkaar in de auto zit.. het is wel een rit. Maar als jij je goed voelt! Zeiltje mee voor het geval de vliezen brekenhet zou even een lekker uitje kunnen zijn, maar ik zou pas op dat moment beslissen denk ik
Bronquote:Coumarine en zwangerschap
Geneesmiddelen met afgeleide stoffen van coumarine (doorgaans anti-stollingsmiddelen) kunnen schadelijk zijn voor ongeboren baby’s. Coumarine in kaneel heeft deze werking echter in veel mindere mate. Het is vrijwel onmogelijk via eten zoveel coumarine binnen te krijgen dat dat schadelijk is voor de ongeboren baby. Normaal kaneelgebruik, tot gemiddeld twee milligram coumarine per dag, zal dan ook geen nadelige effecten hebben.
Eten kan ik wel en helpt juist. Maar ja, als ik dat blijf doen incl. om 3 uur 's nachts ben ik al +10 kilo voordat het eerste trimester voorbij isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Als je zo misselijk bent dat je niets meer kan eten dan kun je pilletjes krijgen van je vk. Ik ging alleen aan de schijt ervan, dus kon kiezen welke kant alles eruit kwam. Was wel goed voor de lijn.
Dat had ik nou ook... dat is vervelend he?? Bij mij is het gelukkig wel overgegaan na een week of 16. Helaas niet eerderquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik werd om 3 uur vannacht misselijk wakker![]()
Oh dat biedt niet echt hoopquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:58 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook... dat is vervelend he?? Bij mij is het gelukkig wel overgegaan na een week of 16. Helaas niet eerder... (nou ja, ik werd steeds 'later' misselijk wakker, op een gegeven moment om 5 uur....6 uur.... en nu is het meestal dat ik pas misselijk word als ik echt opgestaan ben. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger nu.
Zo'n pilletje nemen 's avonds bij het naar bed gaan hielp wel iets, dan kon ik wat langer doorslapen. Ze heten Emesafene, misschien dat jij ze ook kunt krijgen van je huisarts. Zo niet, dan kun je ze bij mij komen halen, ik heb er nog een aantal liggen (wel zetpillen!)
Ik weet hoe je je voelt. Er komt echt een einde aan!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
En wat metzelf betreft, heb vandaag een beetje een offday...Geen idee waarom enzo, maar ik blijf maar janken om niets...Echt heel irritant...blegh, hopelijk morgen een betere dag!
Vervelende dingen die hormonen...
Ow bah,erg herkenbaar,morgen is vast alles weer beterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Laten we t hopen! Want vind t echt niets zo![]()
![]()
Ach ja eens moet de eerste keer zijn...
Ja hier ook een voetbal fan!! Ik mag de poule bijhouden aangezien ik toch "zat tijd heb"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Mereltje het volgende:
nytar en flugeltje ook verlof, wordt het hier door de weeks nog drukkerLekker voetbal kijken en meedoen met de voetbalpoule, nog meer dames voetbalfans
![]()
Ik heb een ongeplande KS gehad, maar de KS zelf viel mij heel erg mee. Ik had ook nog nooit een operatie gehad, dus vond het ook best angstig (al had ik maar weinig tijd me daar druk om te maken). Zodra de ruggeprik gezet is, merk je er eigenlijk weinig van. Die ruggeprik is even vervelend denk ik, ik heb er weinig van meegekregen omdat ik druk met de persweeën wasquote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend en ik hebben trouwens de knoop doorgehakt. We gaan voor de KS. Ik vind het wel heel eng. Ik heb nog nooit een operatie meegemaakt, maar goed, een bevalling had ik ook nog nooit meegemaakt, dus ach....
Volgende week met de gyn bespreken wanneer we mogen langskomen. Toch wel heel raar hoor, de geboortedatum van je kindje kunnen uitkiezen...
Mak allebei een lijstje van 10 namen en leg die eens naast elkaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Noa24 het volgende:
Aaah ff mijn frustratie spuien hoor!! We komen maar niet uit een naam![]()
Ik vind een naam echt geweldig, maar vriendlief dus absoluut niet. En wat hij leuk vindt, vind ik weer niets grr. Ik heb mijn namenboek al helemaal doorgespit en het internet zo langzamerhand ook.
Dat is idd wel een goede tip. Ik zal dat eens proberenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mak allebei een lijstje van 10 namen en leg die eens naast elkaar.
is dat dezelfde als becky27? wat dan is ze bevallen van Noortjequote:Op zondag 13 juni 2010 17:52 schreef djenneke het volgende:
Heeft er iemand trouwens ook nog wel eens van Becky1983 gehoord? Volgens mij heeft zij ook heel lang al niet meer gepost. Zij zou inmiddels ook allang bevallen kunnen zijn...?
Ik weet het echt nietquote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
is dat dezelfde als becky27? wat dan is ze bevallen van Noortje
Zo ging het dus bij ons ook,boekjes,lijstjes,internet maar we kwamen er niet uit tot mijn man een ingeving kreeg en we waren het er gelijk beide over eensquote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef pessie het volgende:
Noa, bij ons duurde het tot 28 weken voordat we uit de voornamen waren en bij 30 weken wisten we de 2de namen pas. De namen kwamen toen 'gewoon' opzetten... Hoe lang we ook geprobeerd hadden op allerlei manieren iets te verzinnen, lijsten hebben gemaakt etc...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Even zonder bij te lezen een bericht uit ziekenhuis Deventer...
Gister om 8.30 uur is mijn dochter Nanique geboren.. Bijna 4 weken te vroeg.. Ze is 2980 Gram en zo'n 45 CM!
We maken het beide goed maar omdat ze zo vroeg is blijven we nog even in het ziekenhuis!
Kom snel weer even bijlezen en beppen en verdwijn dan al naar het andere topic...
Liefs, Annelies
Jij mag vanaf morgen thuis bevallen!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha had t ingevoerd en toen zag ik jouw edit, dus ook snel veranderd
Klinkt heftig CP. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!quote:Op maandag 14 juni 2010 06:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
zo eindelijk een beetje bijgekomen. Zaterdagavond om 23:46 is onze dochter met een keizersnee ter wereld gekomen. Ze weegt 4690 gram (). Ik moet nog erg wennen aan het moeder zijn, want door allerlei complicaties ligt zij in het kinderziekenhuis (gelukkig direct bereikbaar vanuit het ziekenhuis) en ik lig bij te komen van een spoedoperatie na enorm bloedverlies. Hopelijk kan ik vandaag langer bij haar zijn. Ze maakt het gelukkig goed
En ik zag dat ik Liesz mag feliciteren. Van harte meid. Wat een opluchting zal het voor je zijn. Geniet ervan
Kan de afscheiding van het ene op andere moment ineens zoveel worden? Het kwam in een soort van mini-golfje zeg maar. Was ook echt net iets te veel om 'gewone' afscheiding te zijn. Lig nog in bed en er zit echt een vochtplek in m'n hoeslaken... Ben daarna even naar de wc gewandeld, maar verloor niets meer... Vaag hoor...quote:Op maandag 14 juni 2010 09:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Het kan ook steeds kleine beetjes. Vaak heb je aan het eind ook hele dunne afscheiding dus dat kan het ook nog zijn!!
Kan zo zijn dat het vruchtwater is hoor. Maar ik weet dat de afscheiding ook veel kan zijn. Had zelf ook geregeld gedacht dat mijn vliezen waren gebrokenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan de afscheiding van het ene op andere moment ineens zoveel worden? Het kwam in een soort van mini-golfje zeg maar. Was ook echt net iets te veel om 'gewone' afscheiding te zijn. Lig nog in bed en er zit echt een vochtplek in m'n hoeslaken... Ben daarna even naar de wc gewandeld, maar verloor niets meer... Vaag hoor...
Blaas eens op je vuist en kijk of je dan lekt..quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
37 weken sonnetje, nu komt het allemaal wel erg dichtbij... En nog 2 mooie mijlpalen30 voor tico en 15 voor Leandra
Voorzichtig vraagje voor de ervaringsdeskundigen onder ons. Verlies je vruchtwater in een constante stroom of kan het ook af en toe met kleine beetjes komen? Ik probeer uit te vinden of ik nu ongemerkt in m'n broek gepiest heb
Ja dan maar iets voor doenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Vuistblaastest levert niets op... Naar de supermarkt voor TenaLady dan maar
LOL, blijk je gewoon incontinent te wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Vuistblaastest levert niets op... Naar de supermarkt voor TenaLady dan maar
Ik had het met golfjes maar wel zo'n kraamverband per keer nodig zeg maar.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
Voorzichtig vraagje voor de ervaringsdeskundigen onder ons. Verlies je vruchtwater in een constante stroom of kan het ook af en toe met kleine beetjes komen? Ik probeer uit te vinden of ik nu ongemerkt in m'n broek gepiest heb
Zoveel was het ook weer niet, het zal allemaal wel meevallen dus....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ik had het met golfjes maar wel zo'n kraamverband per keer nodig zeg maar.
Iedere keer met draaien of lopen, succes ermee!
Anders ff zo'n kraamverband in doen.
Bavaria jurkje scoren ergens!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:47 schreef Noa24 het volgende:
Hier een bijna plopper!
Wie gaat er straks naar de wedstrijd kijken? Ik ga wel kijken, maar ben wel alleen dat is wel jammer. Zaterdag maar mooi de stad in tijdens de wedstrijd. Ik heb alleen niets oranjerigs wat past...Ik heb maar niet geprobeerd om me in een dutch dress te persen nu
Hij leek mij vrij kort en aangezien ik al vrij lange benen heb...en dan nog een buikje erbij. Ik was bang om er als een zwangere del bij te gaan lopenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bavaria jurkje scoren ergens!
Edit... oh das een dutch dress.. Maar daar zit toch ruime zat aan de voorkant?
dus?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:06 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Hij leek mij vrij kort en aangezien ik al vrij lange benen heb...en dan nog een buikje erbij. Ik was bang om er als een zwangere del bij te gaan lopen
Marktplaats staat er vol mee...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef nytar het volgende:
En anders kan er toch ook nog een broek onder? Als ik die dress had, had ik mezelf er ook nog ingeperst, ik vind hem geweldig!
Helaas is het weer stil,alleen de druk van onder is niet te harden maar toch loop(nou ja lopen) ik zo even naar de Hema,zit al een paar dagen binnen,mischien wil een rondje lopen wel goed doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:41 schreef Ticootje het volgende:
En Guess??? Al enig gerommel daar?
Loop je dan meteen naar de supermarkt? Ananas schijnt te helpenquote:Op maandag 14 juni 2010 13:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Helaas is het weer stil,alleen de druk van onder is niet te harden maar toch loop(nou ja lopen) ik zo even naar de Hema,zit al een paar dagen binnen,mischien wil een rondje lopen wel goed doen.
En ik ben een beetje bang geworden van CP d'r bevalling,bij mij verwachten ze ook een zware baby en ik ben woensdag 40 wkn,dadelijk loop ik ook tot 42 wkn.Ja ik zal me wel weer vanalles in me hoofd halen maar nu het er bijna van komen gaat (niet alleen door cp hoor) begin ik er steeds meer tegen op te zien,pfff
@flugeltje,ik ben ook een beetje incontinent gewordenVooral als ik heb liggen slapen en ik sta op,dan loopt het er soms zo uit,nou ja beetje dan
Das een betere omschrijving, maar ik heb boven mn navel al wel een bobbeltje.. Dus een beginnende plop heb ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:38 schreef Cantare het volgende:
CP, gefeliciteerd met je dochter!Je hebt wel heel wat moeten doormaken, zo aan je verhaal te zien. Hopelijk herstel je snel en kunnen jullie volop genieten van en met elkaar!
Ik ook 30 weken vandaagHier geen plopnavel, maar hij wordt wel steeds minder diep dus ik heb straks gewoon géén navel meer.
![]()
Ja dat klinkt wel als een begin!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Guess. het volgende:
Vanmiddag bij het afvegen 2x beetje bloed,nu weer weg.Ik hoop dat het een klein beginnetje is.Volgens het boekje van de gynecoloog is het tekenen en zou het wel eens beginnende ontsluiting kunnen zijn,ik hoop het zo!
Dat hoop ik voor je mee!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Guess. het volgende:
Vanmiddag bij het afvegen 2x beetje bloed,nu weer weg.Ik hoop dat het een klein beginnetje is.Volgens het boekje van de gynecoloog is het tekenen en zou het wel eens beginnende ontsluiting kunnen zijn,ik hoop het zo!
Er was een topic over.. Het heeft een speciale naam, en het staat hier in OUD.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Suzanna het volgende:
Sterkte Guess! Ik 'help het je hopen' ....
Wij hebben de 20-weken echo gehad. Heel bijzonder weer! Medische reden ervoor was ruggetje en hoofd checken (zus met afwijkingen daaraan) en alles was in orde. Helaas ligt wel de placenta vóór de uitgang, heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoorde dat je dan in het zh moet bevallen (keizersnee) als het nog steeds zo is. Met 30 weken wordt het weer gecheckt. Ik hoop maar dat het nog 'goed' groeit..
Ja. Ik. Bij mijn eerste en laatste zwangerschap.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Suzanna het volgende:
Helaas ligt wel de placenta vóór de uitgang, heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoorde dat je dan in het zh moet bevallen (keizersnee) als het nog steeds zo is. Met 30 weken wordt het weer gecheckt. Ik hoop maar dat het nog 'goed' groeit..
Bedoel je deze?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef pessie het volgende:
Suzanna fijn dat met het kindje alles goed lijkt! Vervelend dat de placenta niet goed lijkt te liggen.
Een tijdje terug had iemand een link gepost van een website met leuke lampen. Toen ben ik helemaal vergeten die link even op te slaan. Heeft iemand die website nog? Zo ja, mag ik dan het adres?
Heet het placenta praevia? Zoiets kwam ik tegen op het 'web' maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er was een topic over.. Het heeft een speciale naam, en het staat hier in OUD.
zo heet het iddquote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Heet het placenta praevia? Zoiets kwam ik tegen op het 'web' maar ik weet het niet zeker.
Lily, dank je wel voor je antwoord. Ik denk / hoop ook dat het gewoon goedkomt, gelukkig ben ik nog maar 20 weken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef Suzanna het volgende:
Jaaa, we weten het wel, maar we zeggen het lekker niehiet![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
ook flauw suzanna
die eerste schopjes
zo lang geleden hier alweer! nu kan ie alleen zijn kont heen en weer schuiven
klossen zijn gehaaldgeloof dat nu echt alles klaar is voor de geboorte....gek hoor. word wel steeds ongeduldiger, ben zo benieuwd naar m!
Ow wee als je je niet meldt!! Ik ga je gewoon platsmsen!quote:
Hahaha, grapjurkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
37 weken zwanger= dagelijks melden voor 8 uur.
mutsquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
37 weken zwanger= dagelijks melden voor 8 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |