Das een betere omschrijving, maar ik heb boven mn navel al wel een bobbeltje.. Dus een beginnende plop heb ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:38 schreef Cantare het volgende:
CP, gefeliciteerd met je dochter!Je hebt wel heel wat moeten doormaken, zo aan je verhaal te zien. Hopelijk herstel je snel en kunnen jullie volop genieten van en met elkaar!
Ik ook 30 weken vandaagHier geen plopnavel, maar hij wordt wel steeds minder diep dus ik heb straks gewoon géén navel meer.
![]()
Ja dat klinkt wel als een begin!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Guess. het volgende:
Vanmiddag bij het afvegen 2x beetje bloed,nu weer weg.Ik hoop dat het een klein beginnetje is.Volgens het boekje van de gynecoloog is het tekenen en zou het wel eens beginnende ontsluiting kunnen zijn,ik hoop het zo!
Dat hoop ik voor je mee!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Guess. het volgende:
Vanmiddag bij het afvegen 2x beetje bloed,nu weer weg.Ik hoop dat het een klein beginnetje is.Volgens het boekje van de gynecoloog is het tekenen en zou het wel eens beginnende ontsluiting kunnen zijn,ik hoop het zo!
Er was een topic over.. Het heeft een speciale naam, en het staat hier in OUD.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Suzanna het volgende:
Sterkte Guess! Ik 'help het je hopen' ....
Wij hebben de 20-weken echo gehad. Heel bijzonder weer! Medische reden ervoor was ruggetje en hoofd checken (zus met afwijkingen daaraan) en alles was in orde. Helaas ligt wel de placenta vóór de uitgang, heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoorde dat je dan in het zh moet bevallen (keizersnee) als het nog steeds zo is. Met 30 weken wordt het weer gecheckt. Ik hoop maar dat het nog 'goed' groeit..
Ja. Ik. Bij mijn eerste en laatste zwangerschap.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Suzanna het volgende:
Helaas ligt wel de placenta vóór de uitgang, heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoorde dat je dan in het zh moet bevallen (keizersnee) als het nog steeds zo is. Met 30 weken wordt het weer gecheckt. Ik hoop maar dat het nog 'goed' groeit..
Bedoel je deze?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef pessie het volgende:
Suzanna fijn dat met het kindje alles goed lijkt! Vervelend dat de placenta niet goed lijkt te liggen.
Een tijdje terug had iemand een link gepost van een website met leuke lampen. Toen ben ik helemaal vergeten die link even op te slaan. Heeft iemand die website nog? Zo ja, mag ik dan het adres?
Heet het placenta praevia? Zoiets kwam ik tegen op het 'web' maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er was een topic over.. Het heeft een speciale naam, en het staat hier in OUD.
zo heet het iddquote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Heet het placenta praevia? Zoiets kwam ik tegen op het 'web' maar ik weet het niet zeker.
Lily, dank je wel voor je antwoord. Ik denk / hoop ook dat het gewoon goedkomt, gelukkig ben ik nog maar 20 weken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef Suzanna het volgende:
Jaaa, we weten het wel, maar we zeggen het lekker niehiet![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
ook flauw suzanna
die eerste schopjes
zo lang geleden hier alweer! nu kan ie alleen zijn kont heen en weer schuiven
klossen zijn gehaaldgeloof dat nu echt alles klaar is voor de geboorte....gek hoor. word wel steeds ongeduldiger, ben zo benieuwd naar m!
Ow wee als je je niet meldt!! Ik ga je gewoon platsmsen!quote:
Hahaha, grapjurkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
37 weken zwanger= dagelijks melden voor 8 uur.
mutsquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
37 weken zwanger= dagelijks melden voor 8 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |