Ik had het met golfjes maar wel zo'n kraamverband per keer nodig zeg maar.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
Voorzichtig vraagje voor de ervaringsdeskundigen onder ons. Verlies je vruchtwater in een constante stroom of kan het ook af en toe met kleine beetjes komen? Ik probeer uit te vinden of ik nu ongemerkt in m'n broek gepiest heb
Zoveel was het ook weer niet, het zal allemaal wel meevallen dus....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ik had het met golfjes maar wel zo'n kraamverband per keer nodig zeg maar.
Iedere keer met draaien of lopen, succes ermee!
Anders ff zo'n kraamverband in doen.
Bavaria jurkje scoren ergens!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:47 schreef Noa24 het volgende:
Hier een bijna plopper!
Wie gaat er straks naar de wedstrijd kijken? Ik ga wel kijken, maar ben wel alleen dat is wel jammer. Zaterdag maar mooi de stad in tijdens de wedstrijd. Ik heb alleen niets oranjerigs wat past...Ik heb maar niet geprobeerd om me in een dutch dress te persen nu
Hij leek mij vrij kort en aangezien ik al vrij lange benen heb...en dan nog een buikje erbij. Ik was bang om er als een zwangere del bij te gaan lopenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bavaria jurkje scoren ergens!
Edit... oh das een dutch dress.. Maar daar zit toch ruime zat aan de voorkant?
dus?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:06 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Hij leek mij vrij kort en aangezien ik al vrij lange benen heb...en dan nog een buikje erbij. Ik was bang om er als een zwangere del bij te gaan lopen
Marktplaats staat er vol mee...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef nytar het volgende:
En anders kan er toch ook nog een broek onder? Als ik die dress had, had ik mezelf er ook nog ingeperst, ik vind hem geweldig!
Helaas is het weer stil,alleen de druk van onder is niet te harden maar toch loop(nou ja lopen) ik zo even naar de Hema,zit al een paar dagen binnen,mischien wil een rondje lopen wel goed doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:41 schreef Ticootje het volgende:
En Guess??? Al enig gerommel daar?
Loop je dan meteen naar de supermarkt? Ananas schijnt te helpenquote:Op maandag 14 juni 2010 13:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Helaas is het weer stil,alleen de druk van onder is niet te harden maar toch loop(nou ja lopen) ik zo even naar de Hema,zit al een paar dagen binnen,mischien wil een rondje lopen wel goed doen.
En ik ben een beetje bang geworden van CP d'r bevalling,bij mij verwachten ze ook een zware baby en ik ben woensdag 40 wkn,dadelijk loop ik ook tot 42 wkn.Ja ik zal me wel weer vanalles in me hoofd halen maar nu het er bijna van komen gaat (niet alleen door cp hoor) begin ik er steeds meer tegen op te zien,pfff
@flugeltje,ik ben ook een beetje incontinent gewordenVooral als ik heb liggen slapen en ik sta op,dan loopt het er soms zo uit,nou ja beetje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |