is dat dezelfde als becky27? wat dan is ze bevallen van Noortjequote:Op zondag 13 juni 2010 17:52 schreef djenneke het volgende:
Heeft er iemand trouwens ook nog wel eens van Becky1983 gehoord? Volgens mij heeft zij ook heel lang al niet meer gepost. Zij zou inmiddels ook allang bevallen kunnen zijn...?
Ik weet het echt nietquote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
is dat dezelfde als becky27? wat dan is ze bevallen van Noortje
Zo ging het dus bij ons ook,boekjes,lijstjes,internet maar we kwamen er niet uit tot mijn man een ingeving kreeg en we waren het er gelijk beide over eensquote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef pessie het volgende:
Noa, bij ons duurde het tot 28 weken voordat we uit de voornamen waren en bij 30 weken wisten we de 2de namen pas. De namen kwamen toen 'gewoon' opzetten... Hoe lang we ook geprobeerd hadden op allerlei manieren iets te verzinnen, lijsten hebben gemaakt etc...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Even zonder bij te lezen een bericht uit ziekenhuis Deventer...
Gister om 8.30 uur is mijn dochter Nanique geboren.. Bijna 4 weken te vroeg.. Ze is 2980 Gram en zo'n 45 CM!
We maken het beide goed maar omdat ze zo vroeg is blijven we nog even in het ziekenhuis!
Kom snel weer even bijlezen en beppen en verdwijn dan al naar het andere topic...
Liefs, Annelies
Jij mag vanaf morgen thuis bevallen!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha had t ingevoerd en toen zag ik jouw edit, dus ook snel veranderd
Klinkt heftig CP. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!quote:Op maandag 14 juni 2010 06:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
zo eindelijk een beetje bijgekomen. Zaterdagavond om 23:46 is onze dochter met een keizersnee ter wereld gekomen. Ze weegt 4690 gram (). Ik moet nog erg wennen aan het moeder zijn, want door allerlei complicaties ligt zij in het kinderziekenhuis (gelukkig direct bereikbaar vanuit het ziekenhuis) en ik lig bij te komen van een spoedoperatie na enorm bloedverlies. Hopelijk kan ik vandaag langer bij haar zijn. Ze maakt het gelukkig goed
En ik zag dat ik Liesz mag feliciteren. Van harte meid. Wat een opluchting zal het voor je zijn. Geniet ervan
Kan de afscheiding van het ene op andere moment ineens zoveel worden? Het kwam in een soort van mini-golfje zeg maar. Was ook echt net iets te veel om 'gewone' afscheiding te zijn. Lig nog in bed en er zit echt een vochtplek in m'n hoeslaken... Ben daarna even naar de wc gewandeld, maar verloor niets meer... Vaag hoor...quote:Op maandag 14 juni 2010 09:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Het kan ook steeds kleine beetjes. Vaak heb je aan het eind ook hele dunne afscheiding dus dat kan het ook nog zijn!!
Kan zo zijn dat het vruchtwater is hoor. Maar ik weet dat de afscheiding ook veel kan zijn. Had zelf ook geregeld gedacht dat mijn vliezen waren gebrokenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan de afscheiding van het ene op andere moment ineens zoveel worden? Het kwam in een soort van mini-golfje zeg maar. Was ook echt net iets te veel om 'gewone' afscheiding te zijn. Lig nog in bed en er zit echt een vochtplek in m'n hoeslaken... Ben daarna even naar de wc gewandeld, maar verloor niets meer... Vaag hoor...
Blaas eens op je vuist en kijk of je dan lekt..quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
37 weken sonnetje, nu komt het allemaal wel erg dichtbij... En nog 2 mooie mijlpalen30 voor tico en 15 voor Leandra
Voorzichtig vraagje voor de ervaringsdeskundigen onder ons. Verlies je vruchtwater in een constante stroom of kan het ook af en toe met kleine beetjes komen? Ik probeer uit te vinden of ik nu ongemerkt in m'n broek gepiest heb
Ja dan maar iets voor doenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Vuistblaastest levert niets op... Naar de supermarkt voor TenaLady dan maar
LOL, blijk je gewoon incontinent te wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Vuistblaastest levert niets op... Naar de supermarkt voor TenaLady dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |