Eten kan ik wel en helpt juist. Maar ja, als ik dat blijf doen incl. om 3 uur 's nachts ben ik al +10 kilo voordat het eerste trimester voorbij isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Als je zo misselijk bent dat je niets meer kan eten dan kun je pilletjes krijgen van je vk. Ik ging alleen aan de schijt ervan, dus kon kiezen welke kant alles eruit kwam. Was wel goed voor de lijn.
Dat had ik nou ook... dat is vervelend he?? Bij mij is het gelukkig wel overgegaan na een week of 16. Helaas niet eerderquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik werd om 3 uur vannacht misselijk wakker![]()
Oh dat biedt niet echt hoopquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:58 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook... dat is vervelend he?? Bij mij is het gelukkig wel overgegaan na een week of 16. Helaas niet eerder... (nou ja, ik werd steeds 'later' misselijk wakker, op een gegeven moment om 5 uur....6 uur.... en nu is het meestal dat ik pas misselijk word als ik echt opgestaan ben. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger nu.
Zo'n pilletje nemen 's avonds bij het naar bed gaan hielp wel iets, dan kon ik wat langer doorslapen. Ze heten Emesafene, misschien dat jij ze ook kunt krijgen van je huisarts. Zo niet, dan kun je ze bij mij komen halen, ik heb er nog een aantal liggen (wel zetpillen!)
Ik weet hoe je je voelt. Er komt echt een einde aan!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
En wat metzelf betreft, heb vandaag een beetje een offday...Geen idee waarom enzo, maar ik blijf maar janken om niets...Echt heel irritant...blegh, hopelijk morgen een betere dag!
Vervelende dingen die hormonen...
Ow bah,erg herkenbaar,morgen is vast alles weer beterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Laten we t hopen! Want vind t echt niets zo![]()
![]()
Ach ja eens moet de eerste keer zijn...
Ja hier ook een voetbal fan!! Ik mag de poule bijhouden aangezien ik toch "zat tijd heb"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Mereltje het volgende:
nytar en flugeltje ook verlof, wordt het hier door de weeks nog drukkerLekker voetbal kijken en meedoen met de voetbalpoule, nog meer dames voetbalfans
![]()
Ik heb een ongeplande KS gehad, maar de KS zelf viel mij heel erg mee. Ik had ook nog nooit een operatie gehad, dus vond het ook best angstig (al had ik maar weinig tijd me daar druk om te maken). Zodra de ruggeprik gezet is, merk je er eigenlijk weinig van. Die ruggeprik is even vervelend denk ik, ik heb er weinig van meegekregen omdat ik druk met de persweeën wasquote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend en ik hebben trouwens de knoop doorgehakt. We gaan voor de KS. Ik vind het wel heel eng. Ik heb nog nooit een operatie meegemaakt, maar goed, een bevalling had ik ook nog nooit meegemaakt, dus ach....
Volgende week met de gyn bespreken wanneer we mogen langskomen. Toch wel heel raar hoor, de geboortedatum van je kindje kunnen uitkiezen...
Mak allebei een lijstje van 10 namen en leg die eens naast elkaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Noa24 het volgende:
Aaah ff mijn frustratie spuien hoor!! We komen maar niet uit een naam![]()
Ik vind een naam echt geweldig, maar vriendlief dus absoluut niet. En wat hij leuk vindt, vind ik weer niets grr. Ik heb mijn namenboek al helemaal doorgespit en het internet zo langzamerhand ook.
Dat is idd wel een goede tip. Ik zal dat eens proberenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mak allebei een lijstje van 10 namen en leg die eens naast elkaar.
is dat dezelfde als becky27? wat dan is ze bevallen van Noortjequote:Op zondag 13 juni 2010 17:52 schreef djenneke het volgende:
Heeft er iemand trouwens ook nog wel eens van Becky1983 gehoord? Volgens mij heeft zij ook heel lang al niet meer gepost. Zij zou inmiddels ook allang bevallen kunnen zijn...?
Ik weet het echt nietquote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
is dat dezelfde als becky27? wat dan is ze bevallen van Noortje
Zo ging het dus bij ons ook,boekjes,lijstjes,internet maar we kwamen er niet uit tot mijn man een ingeving kreeg en we waren het er gelijk beide over eensquote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef pessie het volgende:
Noa, bij ons duurde het tot 28 weken voordat we uit de voornamen waren en bij 30 weken wisten we de 2de namen pas. De namen kwamen toen 'gewoon' opzetten... Hoe lang we ook geprobeerd hadden op allerlei manieren iets te verzinnen, lijsten hebben gemaakt etc...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Even zonder bij te lezen een bericht uit ziekenhuis Deventer...
Gister om 8.30 uur is mijn dochter Nanique geboren.. Bijna 4 weken te vroeg.. Ze is 2980 Gram en zo'n 45 CM!
We maken het beide goed maar omdat ze zo vroeg is blijven we nog even in het ziekenhuis!
Kom snel weer even bijlezen en beppen en verdwijn dan al naar het andere topic...
Liefs, Annelies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |