abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:57:53 #100
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82699912
CP 2 cm! Er is ontsluiting! Zet em op!

Vannacht 7 (!) uur geslapen . Gaat weer de goede kant op!
Gisteravond met familie van manlief zn afstuderen, mijn verjaardag en de verjaardag van zijn oma gevierd. Was zeer geslaagd, ondanks de regen tijdens de BBQ. Maar ze hebben een afdak en daar hebben de mannen gezellig onder staan BBQ-en.

Ik heb zelf ook geen rekening gehouden met kaneel. Van teveel kaneel kan het alleen zo zijn dat je wat verstopt raakt.

Hier volgens mij nog geen krampen gehad die jullie beschrijven. Ach, komt wel goed! En er worden zelfs baby's geboren die vantevoren niet ingedaald waren. Voel alleen wel dat mn blaas in de verdrukking zit. Ik mag donderdag weer heen dus zal es vragen wat ze ervan denkt.

Jore! Ik zit ook bij La Vie! Ik heb wel eens gehoord dat ze een oud echo-apparaat hebben en bij week 36 wel een liggingsecho doen, ben alleen nog niet zo ver dus moet het dan nog maar zien.
pi_82701314
Succes CP!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82701462
CP het is begonnen, succes!

Wij hebben de Nikon 90D gekocht met een mooie lens
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:28:05 #103
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82704184
CP,zet em op!!!

Leandra,ik drink al maanden Roosvice Laxo tegen de slechte stoelgang en dat helpt erg goed,vind het ook nog es heel lekker

Hier speelt zich vanalles af in m'n buik,veel gerommel en heel veel druk in de onderbuik en er lijkt wel een soort spierpijn/menstruatiepijn in onderbuik,liezen en rug,vanacht regelmatig wakker van geweest maar het word niet echt erger dus we wachten maar af!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_82705759
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Als je zo misselijk bent dat je niets meer kan eten dan kun je pilletjes krijgen van je vk. Ik ging alleen aan de schijt ervan, dus kon kiezen welke kant alles eruit kwam. Was wel goed voor de lijn.
Eten kan ik wel en helpt juist. Maar ja, als ik dat blijf doen incl. om 3 uur 's nachts ben ik al +10 kilo voordat het eerste trimester voorbij is

CP zet 'm op meid!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_82705938
CP, je hebt gewoon bijna je beebje in je armen! Zet 'm op!
pi_82709025
CP dat moet goed gaan! Schot in de zaak! Go go go!!

Thnx allemaal, het was echt heerlijk! Zowel aan het strand als de haringen
Manlief is losgegaan met de camera! Een voorbeeldje!

Dikkie dik aan het strand

ik kwam nog 15 cm boven de grond
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:58:58 #107
45621 Suzanna
Mama van...
pi_82711422
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik werd om 3 uur vannacht misselijk wakker
Dat had ik nou ook... dat is vervelend he?? Bij mij is het gelukkig wel overgegaan na een week of 16. Helaas niet eerder ... (nou ja, ik werd steeds 'later' misselijk wakker, op een gegeven moment om 5 uur....6 uur.... en nu is het meestal dat ik pas misselijk word als ik echt opgestaan ben. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger nu.

Zo'n pilletje nemen 's avonds bij het naar bed gaan hielp wel iets, dan kon ik wat langer doorslapen. Ze heten Emesafene, misschien dat jij ze ook kunt krijgen van je huisarts. Zo niet, dan kun je ze bij mij komen halen, ik heb er nog een aantal liggen (wel zetpillen!)
pi_82711817
HUP CP HUP
pi_82713643
Leuke foto's Orea
pi_82714219
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:58 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Dat had ik nou ook... dat is vervelend he?? Bij mij is het gelukkig wel overgegaan na een week of 16. Helaas niet eerder ... (nou ja, ik werd steeds 'later' misselijk wakker, op een gegeven moment om 5 uur....6 uur.... en nu is het meestal dat ik pas misselijk word als ik echt opgestaan ben. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger nu.

Zo'n pilletje nemen 's avonds bij het naar bed gaan hielp wel iets, dan kon ik wat langer doorslapen. Ze heten Emesafene, misschien dat jij ze ook kunt krijgen van je huisarts. Zo niet, dan kun je ze bij mij komen halen, ik heb er nog een aantal liggen (wel zetpillen!)
Oh dat biedt niet echt hoop
Dat ik 's nachts misselijk wakker word vind ik nog niet de grootste ramp. Ik sliep uiteindelijk wel weer.
De hele dag door misselijk zijn vind ik een stuk vervelender en jij zegt dat je het met 20 weken nog hebt?
The way you rock'n'roll
pi_82714281
wat 'n geweldige foto's orea!!

Ik merk dat de rust me goed doet. Als ik hier in huis wat doe merk ik gelijk dat ik moe ben. Afgesproken dat ik maandag alleen kom vergaderen en dan naar huis ga, ik moest eigenlijk vergaderen en dan daarna een dienst draaien (8.30 tot 18.30).
Ilse voel ik steeds meer. Heerlijk.
*poef* nu is het weg
pi_82714517
Thnx dames! was ook best leuk om te doen, lekker rustig ook op het strand

Dizzy, wel vervelend die misselijkheid! Zelf gelukkig geen seconde misselijk geweest... hopelijk wordt het niet erger...
Kaatje, goed zo! Althans, niet goed zo dat het niet zo lekker gaat, maar wel dat je je rust nu pakt! En wat fijn dat je Ilse steeds meer voelt

Wij hebben aan zee nog een paar Hollandse Nieuwe meegenomen, dus die gaan we nu verorberen met bier (0.0% wees gerust )
pi_82714610
Och ik zou me zorgen gaan maken als ik niet meer misselijk ben Maar na de echo 6 juli mag het best stoppen van mij

Je ziet er trouwens stralend uit op die foto's Orea.
The way you rock'n'roll
pi_82715514
CP zet 'm op!

En die foto's zijn zooo gaaf Orea
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:27:15 #115
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82716495
Succes CP!!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:43:52 #116
259886 pessie
pi_82717066
Orea leuke foto's!

DML, ik ben de eerste 20 weken misselijk geweest door maagzuur. Ik at dus de hele dag door kleine beetjes van alles en nog wat (frikadellen met mayo, gekookte eieren, droog brood) ik ben de eerste 16 weken 4.5 kg aangekomen. Nu bij 33.5 weken zit ik op +12. Wat ik 's avonds deed was 2 Rennies nemen en daarna een bakje vla. Meestal hielp dat tot de volgende ochtend 6.30 en dan kreeg ik een beschuitje met suiker op bed van manlief. Het is niet dat ik niet meer ging overgeven ofzo, maar het hielp wel wat. Volgens mij heb ik niet vaker dan 1 keer per dag overgegeven, maar ik ben gelukkig al een gedeelte van die eerste 20 weken 'kwijt'.
Ik weet van vriendinnen dat ze de hele dag door soepstengels aten tegen de misselijkheid. Oh ja, ik heb heeeeeel veeeeeel beschuitjes met suiker gegeten (en laatst bij de tandarts geweest, niet 1 gaatje ).
pi_82717208
Oeh soepstengels zijn ook een goede om op het werk neer te leggen. Bedankt voor de tip.

Ik heb geen maagzuur en moet ook niet echt overgeven maar het zit er de hele dag net tegenaan.
Ik probeer maar gewoon steeds beetjes te eten inderdaad en dan maar te accepteren hoeveel er aan komt. Allemaal voor het goede doel.

Ik ben benieuwd hoe het met CP is!
The way you rock'n'roll
pi_82718092
CP...you go girl!

Orea, wat een mooie foto's, die 2e is echt geweldig

Vandaag had ik zomerfeest op m'n werk (werk op een kinderdagverblijf) en werd volop gefeliciteerd door ouders met m'n zwangerschap. Zo leuk, al die aandacht
Kan het ook niet lang meer verbergen, niet dat ik dat wil trouwens, maar m'n buik wordt echt groot nu. (voor 15 weken, is al paar keer aan me gevraagd of ik zeker wist dat het er één was)
Ben wel echt doodmoe nu, en ik moet nog de hele avond....*zucht*
Gister nog met vriendlief naar combiwagens gekeken, ik weet welke ik hebben wil!
Een Quinny 3 in 1...I love it Meer dames die deze hebben/nemen/gehad hebben?
Back in business.
pi_82719441
Gave foto's Orea!!

Zet hem op CP!!!!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:41:37 #120
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82719629
Toffe foto's Orea!!

CP Eindelijk mogen we écht voor je jompelen, zet 'm op meid!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82721679
Hahaha Orea geweldige foto's! Je ziet er inderdaad stralend uit!

CP succes meid! Zet hem op!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_82722349
Mooie foto's Orea!

Ben benieuwd hoe het met CP is! Hopelijk is de kleine al geboren!!

En wat metzelf betreft, heb vandaag een beetje een offday...Geen idee waarom enzo, maar ik blijf maar janken om niets... Echt heel irritant...blegh, hopelijk morgen een betere dag!
Vervelende dingen die hormonen...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:08:41 #123
259886 pessie
pi_82723545
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:

En wat metzelf betreft, heb vandaag een beetje een offday...Geen idee waarom enzo, maar ik blijf maar janken om niets... Echt heel irritant...blegh, hopelijk morgen een betere dag!
Vervelende dingen die hormonen...
Ik weet hoe je je voelt. Er komt echt een einde aan!
pi_82724001
Laten we t hopen! Want vind t echt niets zo
Ach ja eens moet de eerste keer zijn...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:21:09 #125
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82724090
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Laten we t hopen! Want vind t echt niets zo
Ach ja eens moet de eerste keer zijn...
Ow bah,erg herkenbaar,morgen is vast alles weer beter

Orea,leuke foto's !
  zondag 13 juni 2010 @ 08:03:54 #126
54772 Silmarwen
The World is in our hands
  zondag 13 juni 2010 @ 08:13:02 #127
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82732868
Ik ben zo nieuwsgierig naar nieuws over CP. Hopelijk lig je nu te genieten van je gezinnetje
  zondag 13 juni 2010 @ 08:46:52 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82733000
Orea, leuke foto's

CP, als je nog bezig bent; succes
maar ik hoop dat je je krummeltje al in je armen hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_82733015
CP, ik hoop dat je je kleine hummeltje inmiddels in je armen hebt! Zo ja, geniet ervan, zo nee, succes nog!
  zondag 13 juni 2010 @ 09:27:00 #130
259886 pessie
pi_82733248
CP als je nog bezig bent, voor de laatste loodjes. Anders: geniet van je mini-CP-tje!
pi_82733286
Son, och arme... hormonen hormonen hopelijk voel je je vandaag al stukken beter!
CP, held! Ben zo benieuwd
  zondag 13 juni 2010 @ 09:57:56 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82733541
CP, ik hoop zo dat je inmiddels met je kleintje in je armen ligt te genieten

Sonnetje, offday is inderdaad erg naar, wat pessie zegt... Gaat echt over

Hier gisteravond weer een avond van redelijk veel harde buiken en soms zelfs iets wat ik als gerommel zou willen omschrijven. Verschil is dat de harde buiken van de boven/zijkant van m'n buik uit komen en het gerommel echt onderin zit... Vanmiddag nog een feestje en daarna toch echt maar eens wat rustiger aan gaan doen. Volgens mij gewoon iets te weinig gerust met het overslaan van m'n middagdutje de afgelopen paar dagen. Maar rusten dat gaat de komende dagen natuurlijk helemaal goedkomen. Voor de mensen die het nog niet gehoord hadden, ik heb namelijk verlof
pi_82733557
Hoe zou het met CP zijn??
*poef* nu is het weg
  zondag 13 juni 2010 @ 11:11:50 #134
258612 nytar
boys boys boys
pi_82734770
Goedemorgen!!
Na een hele slechte nacht hier even een paar pagina's bij moeten lezen :
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Mereltje het volgende:
nytar en flugeltje ook verlof, wordt het hier door de weeks nog drukker Lekker voetbal kijken en meedoen met de voetbalpoule, nog meer dames voetbalfans
Ja hier ook een voetbal fan!! Ik mag de poule bijhouden aangezien ik toch "zat tijd heb"

CP: doe je best / geniet ervan!!! (doorstrepen wat niet van toepassing is

Orea: leuke foto's! Was er verder niemand op het strand?! Ik had gehoord dat het juist heel druk was...

@diegene die speculaasjes at voor de stoelgang: waarom geen eetlepel lijnzaad door een beetje muesli heen, daarmee is opstopping nooit meer van toepassing

Oja en hier ook een liggingsecho met 36 weken (a.s. dinsdag mag ik weer naar de VK) Wel een vaag idee om elke week naar de VK te gaan ipv elke 4 weken....de tijd vliegt in die laatste periode!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben en anders sorry!
pi_82734920
nou de hormonen zijn weer tot rust gekomen jullie zijn lief allemaal

Ben benieuwd naar cp! laten we hopen dat de kleine er is nu!

flugel, misschien indalen? of was ie al helemaal ingedaald? want heb hier dr laatste week ook best veel harde buiken en ook vooral bovenin en onderin kram.en aangezien hij nog niet helemaal ingedaald is (/was dinsdag), denk ik dat het daarvandaan komt.
pi_82739787
Nog geen nieuws van CP lees ik net? Jammer

@Flugeltje: Ik weet nog steeds niet zo goed wat harde buiken zijn, maar gerommel en druk op de onderkant heb ik ook regelmatig. Zoals Sonnetje zegt is dat volgens mij gewoon het indalen. Maar je kunt er natuurlijk altijd naar vragen bij de verloskundige.

Mijn vriend en ik hebben trouwens de knoop doorgehakt. We gaan voor de KS. Ik vind het wel heel eng. Ik heb nog nooit een operatie meegemaakt, maar goed, een bevalling had ik ook nog nooit meegemaakt, dus ach....
Volgende week met de gyn bespreken wanneer we mogen langskomen. Toch wel heel raar hoor, de geboortedatum van je kindje kunnen uitkiezen...
  zondag 13 juni 2010 @ 14:22:47 #137
17979 MissMSX
Knightmare
pi_82740969
Verkeerd
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_82741404
Fijn Son, dat je je weer beter voelt

Nytar, wij gaan altijd naar Egmond en het was echt hartstikke rustig

Djenneke, spannend zeg! Wel blij dat de knoop is doorgehakt?
  zondag 13 juni 2010 @ 15:25:45 #139
259886 pessie
pi_82743725
Djenneke voel je je nu ook wat rustiger nu jullie de knoop hebben doorgehakt?

Flugel, misschien indalen? Ik werd vannacht wakker met krampen, denk dat het kindje hier langzamerhand aan het indalen is, zal het donderdag wel horen.

Wat betreft 'zomaar' vaker naar de vk, ik schrok daar ook nogal van. Had het helemaal niet aan zien komen toen ik opeens na 3 weken alweer heen moest en toen moest ik ook al na 2 weken weer komen. Na donderdag volgens mij nog een keer na 2 weken en dan al elke week .

Son, hoe gaat het vandaag? edit: sorry, over je post heengelezen, fijn dat het beter gaat!
  zondag 13 juni 2010 @ 15:46:40 #140
258612 nytar
boys boys boys
pi_82744688
Ik schrok ook Pessie, maar door zo vaak naar de VK te moeten lijken de weken wel sneller te gaan...

Ik had vandaag ook weer krampen, ik ga er maar vanuit dat ie weer een stukje lager is komen te zitten. Ook harde buiken komen steeds vaker voor...

[ Bericht 2% gewijzigd door nytar op 13-06-2010 15:57:48 ]
  zondag 13 juni 2010 @ 17:29:45 #141
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82748881
djenneke,fijn dat jullie de knoop hebben doogehakt,spannend hoor!

Ik kom telkens kijken of er al nieuws is van CP maar helaas,ik hoop echt dat ze aan het genieten is van d'r kleintje!
pi_82748910
djen, wordt de jouwe denk echt eerder geboren dan de mijne!
Mijn zus heeft twee keer een keizersnee gehad en die vond het heel erg meevallen!

hier is t huis weer een stukje verder af. overal nieuwe stopcontacten erop. zit R door de woonkamer te roepen over het prutswerk van de oude bewoners (met de schuifpui open)
. zitten die bij de buren op een verjaardag *lol
*

R denkt trouwens dat zijn zoon eerder geboren gaat worden. ben benieuwd of ie gelijk krijgt!
pi_82750007
Nog geen nieuws van CP? (Ga ik dat nu drie keer op een dag vragen? ) Ik hoop ook dat ze aan het genieten is van de kleine

@Sonnetje: Die kans zit er nu inderdaad wel in, maar je weet het nooit he?

@allen: Het geeft inderdaad wat meer rust. Berusting ook vooral eigenlijk. Het gaat zoals het gaat, denk ik nu eigenlijk. (Als niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat ). We zijn nu lekker bezig met de laatste dingen opruimen en afhandelen. Dat is wel leuk. En de baby is nog steeds lekker druk in mijn buik en daar word ik ook zo lekker blij van
pi_82750277
Heeft er iemand trouwens ook nog wel eens van Becky1983 gehoord? Volgens mij heeft zij ook heel lang al niet meer gepost. Zij zou inmiddels ook allang bevallen kunnen zijn...?
  zondag 13 juni 2010 @ 18:02:14 #145
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82750735
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend en ik hebben trouwens de knoop doorgehakt. We gaan voor de KS. Ik vind het wel heel eng. Ik heb nog nooit een operatie meegemaakt, maar goed, een bevalling had ik ook nog nooit meegemaakt, dus ach....
Volgende week met de gyn bespreken wanneer we mogen langskomen. Toch wel heel raar hoor, de geboortedatum van je kindje kunnen uitkiezen...
Ik heb een ongeplande KS gehad, maar de KS zelf viel mij heel erg mee. Ik had ook nog nooit een operatie gehad, dus vond het ook best angstig (al had ik maar weinig tijd me daar druk om te maken). Zodra de ruggeprik gezet is, merk je er eigenlijk weinig van. Die ruggeprik is even vervelend denk ik, ik heb er weinig van meegekregen omdat ik druk met de persweeën was maar bij jou zal dat even vervelend zijn. Daarna voel je weinig meer, behalve een ietwat vreemd trekkerig gevoel bij je buik.

Het herstellen is daarentegen een stuk zwaarder, neem echt je tijd voordat je bepaalde dingen weer gaat doen en zoveel mogelijk rust nemen is echt een must (sowieso na een bevalling maar het herstellen van de wond gaat het beste met veel rust).

Sterkte in ieder geval!
  zondag 13 juni 2010 @ 18:09:19 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82751024
Nog geen bericht van CP? Hoop zo dat ze al lekker aan het genieten is....

Djenneke fijn dat je weer wat rust hebt nu... Komt vast goed allemaal

Willem ligt hier al ingedaald volgens de gyn, dus indalingsweeen zou ik niet meer echt verwachten. Ik denk dat het echt een beetje de drukte is van de afgelopen dagen. Morgen dus maar lekker rustig aan doen...
pi_82753074
Aaah ff mijn frustratie spuien hoor!! We komen maar niet uit een naam
Ik vind een naam echt geweldig, maar vriendlief dus absoluut niet. En wat hij leuk vindt, vind ik weer niets grr. Ik heb mijn namenboek al helemaal doorgespit en het internet zo langzamerhand ook.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:13:00 #148
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82753166
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Noa24 het volgende:
Aaah ff mijn frustratie spuien hoor!! We komen maar niet uit een naam
Ik vind een naam echt geweldig, maar vriendlief dus absoluut niet. En wat hij leuk vindt, vind ik weer niets grr. Ik heb mijn namenboek al helemaal doorgespit en het internet zo langzamerhand ook.
Mak allebei een lijstje van 10 namen en leg die eens naast elkaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:13:26 #149
54772 Silmarwen
pi_82753181
Voor de ruggenprik krijg je een verdoving. Dat valt als een klein prikje, doet helemaal geen zeer. De ruggenprik zelf voel je dan niet. Je voelt iemand tegen je rug drukken en dan worden je billen en benen heel erg warm. Langzaam verdwijnt dan het gevoel.
pi_82753263
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mak allebei een lijstje van 10 namen en leg die eens naast elkaar.
Dat is idd wel een goede tip. Ik zal dat eens proberen
pi_82754631
En veel lezen in het kindernamen topic op FOK!

Is er al CP nieuws?
pi_82754736
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:52 schreef djenneke het volgende:
Heeft er iemand trouwens ook nog wel eens van Becky1983 gehoord? Volgens mij heeft zij ook heel lang al niet meer gepost. Zij zou inmiddels ook allang bevallen kunnen zijn...?
is dat dezelfde als becky27? wat dan is ze bevallen van Noortje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82755440
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

is dat dezelfde als becky27? wat dan is ze bevallen van Noortje
Ik weet het echt niet
pi_82755647
Nee dat is een andere toch
pi_82756365
ik dacht ook even dat het dezelfde was, maar volgens mij is het een andere.
*poef* nu is het weg
pi_82756641
Dat is een andere Becky idd

En namen...tja das een lastige idd Gelukkig hadden we ze al voor ik zwanger was. En na veel getwijfel toch die namen gekozen toen we wisten wat het werd!
pi_82757219
Even zonder bij te lezen een bericht uit ziekenhuis Deventer...

Gister om 8.30 uur is mijn dochter Nanique geboren.. Bijna 4 weken te vroeg.. Ze is 2980 Gram en zo'n 45 CM!
We maken het beide goed maar omdat ze zo vroeg is blijven we nog even in het ziekenhuis!

Kom snel weer even bijlezen en beppen en verdwijn dan al naar het andere topic...

Liefs, Annelies
Altijd blijven lachen... :)
pi_82757350
Gefeliciteerd Liesz!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 13 juni 2010 @ 20:42:24 #159
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82757376
Van harte gefeliciteerd Lieszdraaijer. Haar gewicht is wel al goed, hé, voor zo'n jonge meid Hopelijk mogen jullie vlug naar huis komen en tot binnenkort in het andere topic
pi_82757477
Dat had ik even niet verwacht!!
gefeliciteerd!!!
pi_82757489
Liesz gefeliciteerd!
Daar is ze dan toch eindelijk, na al het gerommel!!
Hopelijk mogen jullie snel naar huis!!
pi_82757515
Gefeliciteerd Liesz!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82757517
Gefeliciteerd Lies!!
  zondag 13 juni 2010 @ 20:44:43 #164
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82757532
Liesz Je meiske

Van harte
pi_82757765
Gefeliciteerd Liesz!
pi_82757922
Liesz, van harte gefeliciteerd met je dochter Nanique! En 6 pond is toch heel keurig voor een kindje dat 4 weken te vroeg geboren is?

Ik ben benieuwd naar een foto, die zien we vast snel
  zondag 13 juni 2010 @ 20:51:12 #167
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82757940
Liesz: gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_82758469
Gefeliciteerd Liesz!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met CP is!
  zondag 13 juni 2010 @ 21:05:52 #169
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82759065
Wat een lieve naam Lies! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_82759289
Daar is ze dan! Gefeliciteerd Liesz
  zondag 13 juni 2010 @ 21:18:49 #171
259886 pessie
pi_82759899
Lies gefeliciteerd met je dochter Nanique!! En wat een netjes gewicht zeg!

Noa, bij ons duurde het tot 28 weken voordat we uit de voornamen waren en bij 30 weken wisten we de 2de namen pas. De namen kwamen toen 'gewoon' opzetten... Hoe lang we ook geprobeerd hadden op allerlei manieren iets te verzinnen, lijsten hebben gemaakt etc...
  zondag 13 juni 2010 @ 21:33:30 #172
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82760862
Liesz,gefeliciteerd met je meisje
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef pessie het volgende:
Noa, bij ons duurde het tot 28 weken voordat we uit de voornamen waren en bij 30 weken wisten we de 2de namen pas. De namen kwamen toen 'gewoon' opzetten... Hoe lang we ook geprobeerd hadden op allerlei manieren iets te verzinnen, lijsten hebben gemaakt etc...
Zo ging het dus bij ons ook,boekjes,lijstjes,internet maar we kwamen er niet uit tot mijn man een ingeving kreeg en we waren het er gelijk beide over eens
  zondag 13 juni 2010 @ 21:38:33 #173
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82761194
Liesz Gefeliciteerd
En 6 pond voor 4 weken te vroeg is ontzettend mooi!!!! Geniet ervan
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 13 juni 2010 @ 22:10:48 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82763867
Liesz, van harte met je meisje!
  zondag 13 juni 2010 @ 22:28:13 #175
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_82765142
Liesz gefeli met jullie dochter!

En de naam .. hier heeft onze kleine meid de knoop voor ons doorgehakt we hadden al wel een aantal namen, en dit altijd besproken waar zij niet bij was. tot ze op een zondagochtend een kusje op mijn buik kwam geven en zei : "kusje baby <naam> " en toen waren we t helemaal eens
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_82766273
Ik kom hier voor CP nieuws is Liesz ineens al bevallen! Gefeliciteerd Liesz, geniet ervan en hopelijk zijn jullie snel weer thuis!
pi_82766586
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Even zonder bij te lezen een bericht uit ziekenhuis Deventer...

Gister om 8.30 uur is mijn dochter Nanique geboren.. Bijna 4 weken te vroeg.. Ze is 2980 Gram en zo'n 45 CM!
We maken het beide goed maar omdat ze zo vroeg is blijven we nog even in het ziekenhuis!

Kom snel weer even bijlezen en beppen en verdwijn dan al naar het andere topic...

Liefs, Annelies
Gefeliciteerd! Geniet ervan samen! Mooie naam ook trouwens!
pi_82773920
zo eindelijk een beetje bijgekomen. Zaterdagavond om 23:46 is onze dochter met een keizersnee ter wereld gekomen. Ze weegt 4690 gram ( ). Ik moet nog erg wennen aan het moeder zijn, want door allerlei complicaties ligt zij in het kinderziekenhuis (gelukkig direct bereikbaar vanuit het ziekenhuis) en ik lig bij te komen van een spoedoperatie na enorm bloedverlies. Hopelijk kan ik vandaag langer bij haar zijn. Ze maakt het gelukkig goed

En ik zag dat ik Liesz mag feliciteren. Van harte meid. Wat een opluchting zal het voor je zijn. Geniet ervan
  maandag 14 juni 2010 @ 07:10:52 #179
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82773983
CP,van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter Het is idd een flinke tante al
Klinkt allemaal erg heftig,niks gek dat je eerst goed moet bijkomen.
Gelukkig gaat alles goed met d'r ,knappen jullie snel op en kunnen je jullie samen gaan genieten!
  maandag 14 juni 2010 @ 07:12:53 #180
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82773994
Dat is dan niet soepeltjes verlopen als je een spoedks hebt gekregen. En je meisje ook complicaties? Gaat alles goed? Heel veel geluk met haar en ik hoop dat je snel opknapt samen!
Hoe heet je dame?
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je dochter , ik hoop dat je snel kan genieten en dat wennen komt wel goed!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 14 juni 2010 @ 07:23:09 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82774055
CP, van harte gefeliciteerd met je dochter!
Jammer van de complicaties. Hopelijk kunnen jullie snel van elkaar genieten.
pi_82774130
CP, van harte! Wat een gewicht heeft je dame! Ter vergelijk... 2 weken geleden was mijn meisje 2 maanden en 4800 gram. Heftig verhaal hoor. Nu eerst maar lekker bijkomen dan! En genieten van je nieuwe gezinnetje!
  maandag 14 juni 2010 @ 07:40:45 #183
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_82774164
CP van harte, en ik hoop dat jullie beiden a.s.a.p herenigd worden en lekker van elkaar kunnen genieten !
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 14 juni 2010 @ 07:41:55 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82774179
Gefeliciteerd CP! Wat een gewicht, nu lekker uitrusten.

Liesz ook gefeliciteerd. Dat is vroeg, vast niet zo groot als die van CP
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 juni 2010 @ 07:42:07 #185
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82774184
CP Wat jammer dat er complicaties zijn geweest, maar hopelijk zijn jullie vlug thuis een echt gezinnetje.
pi_82774186
Liesz , van harte gefeliciteerd met je dochtertje Nanique, mooie naam zeg!

CP, ook van harte gefeliciteerd met je meisje , en hopelijk knap je snel op van de ks
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_82774265
Gefeliciteerd Dames!!
En CP hopelijk ligt je meisje snel naast je eigen bed
pi_82774269
ik heb eigenlijk helemaal niks bijgelezen
maar ik zag ineens in het update topic twee bevallen dames staan!

liesz van harte met jullie dochter ! Hoop dat jullie snel mee naar huis mogen, maar voor nu lekker bijkomen en veel geluk met elkaar!

En CP ook een dochter ook van harte!
Zo te lezen een enorme klus voor jullie beide geweest! Hoop dat jullie snel opknappen en herenigd zullen zijn! succes

en zag ik nou dizzy miss lizzy in de OP staan dat heb ik even helemaal gemist!
wow wat goed! Van harte!

en voor de rest ik denk nog veel aan jullie dames hoor en wil jullie dan ook nog allemaal succes wensen!
  maandag 14 juni 2010 @ 07:53:16 #189
258612 nytar
boys boys boys
pi_82774273
Liesz en CP!!! gefeliciteerd met jullie meiden!
  maandag 14 juni 2010 @ 08:03:48 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82774374
CP, je meisje is er

Zo te lezen heb je het ook bij de bevalling weer flink voor je kiezen gekregen. Ik hoop dat jullie snel samen naar huis kunnen
  maandag 14 juni 2010 @ 08:05:11 #191
54772 Silmarwen
pi_82774389
Liesz en CP van harte met jullie dochters!~
CP ik hoop dat jullie er snel wat bovenop komen zo saampjes!
pi_82774580
Liesz en CP gefeliciteerd met jullie dochters!!!
*poef* nu is het weg
pi_82774813
Jeumig CP wat een bonkie geweldig, jammer dat de bevalling moeizaam verliep, sterkte!
Liesz ook gefeliciteerd
  maandag 14 juni 2010 @ 08:41:42 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82774826
Liez en CP allebei gefeliciteerd..

CP klinkt als een zware bevalling! Hoe gaat het met jou?

En Guess??? Al enig gerommel daar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82774833
Liesz en CP gefeliciteerd met jullie dochters!
The way you rock'n'roll
pi_82774931
Liesz, van harte met je dochter Nanique!

CP, wat een grote meid heb je gekregen! Ik wens je een spoedig herstel!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 14 juni 2010 @ 08:49:54 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82774951
Liesz gefeliciteerd met de geboorte van Nanique

CP, eindelijk je meisje in je armen

Ik hoop dat jullie allebei een beetje snel opknappen, gefeliciteerd
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 juni 2010 @ 08:55:45 #198
259886 pessie
pi_82775069
CP van harte gefeliciteerd met je dochter . Waarschijnlijk is ze lekker spekkie! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en genieten kunnen in jullie nieuwe gezinssamenstelling! Beterschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')