Waarom moest je een echo? Ik denk dat ik dat heb gemist.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Mereltje het volgende:
nytar en flugeltje ook verlof, wordt het hier door de weeks nog drukkerLekker voetbal kijken en meedoen met de voetbalpoule, nog meer dames voetbalfans
![]()
CP hoop dat je wat afleiding kan vinden.. lukt dat wat?
Vandaag controle en echo gehad, alles weer goed, kindje had zelf al haartjesen geboorteplan besproken (stelt bij mij niet veel voor hoor, half a4tje). Pontskaartje gehaald bij ziekenhuis zodat ik dat ook niet meer hoef te doen als ik daadwerkelijk in het ziekenhuis moet bevallen. Lekker bij mijn moeder langsgeweest en haar geboorteverhaal van mij gelezen van vroeger en foto's van mini mereltje gezien van vroeger..
Dat doen ze bij de stadspraktijk standaard bij 36 weken om zeker te zijn hoe het kindje ligt. Ik heb geen pretecho gehad dus vond het toch wel heel leuk om ons beebje weer eens even te zien voor het laatst in de buikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:23 schreef Jore het volgende:
[..]
Waarom moest je een echo? Ik denk dat ik dat heb gemist.
Bij welke praktijk zit je? Ik woon ook in Groningen, vandaar de interesseZelf zit ik bij La Vie.
dan kan je niet eens bij mij schoonmakenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:52 schreef Orea het volgende:
Lastig Quess.. het ligt er denk ik ook aan hoe je je voelt... mijn bekken protesteren nu al (bijna 32 weken) als ik een uur achter elkaar in de auto zit.. het is wel een rit. Maar als jij je goed voelt! Zeiltje mee voor het geval de vliezen brekenhet zou even een lekker uitje kunnen zijn, maar ik zou pas op dat moment beslissen denk ik
Bronquote:Coumarine en zwangerschap
Geneesmiddelen met afgeleide stoffen van coumarine (doorgaans anti-stollingsmiddelen) kunnen schadelijk zijn voor ongeboren baby’s. Coumarine in kaneel heeft deze werking echter in veel mindere mate. Het is vrijwel onmogelijk via eten zoveel coumarine binnen te krijgen dat dat schadelijk is voor de ongeboren baby. Normaal kaneelgebruik, tot gemiddeld twee milligram coumarine per dag, zal dan ook geen nadelige effecten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |