Ja hier ook een voetbal fan!! Ik mag de poule bijhouden aangezien ik toch "zat tijd heb"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Mereltje het volgende:
nytar en flugeltje ook verlof, wordt het hier door de weeks nog drukkerLekker voetbal kijken en meedoen met de voetbalpoule, nog meer dames voetbalfans
![]()
Ik heb een ongeplande KS gehad, maar de KS zelf viel mij heel erg mee. Ik had ook nog nooit een operatie gehad, dus vond het ook best angstig (al had ik maar weinig tijd me daar druk om te maken). Zodra de ruggeprik gezet is, merk je er eigenlijk weinig van. Die ruggeprik is even vervelend denk ik, ik heb er weinig van meegekregen omdat ik druk met de persweeën wasquote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend en ik hebben trouwens de knoop doorgehakt. We gaan voor de KS. Ik vind het wel heel eng. Ik heb nog nooit een operatie meegemaakt, maar goed, een bevalling had ik ook nog nooit meegemaakt, dus ach....
Volgende week met de gyn bespreken wanneer we mogen langskomen. Toch wel heel raar hoor, de geboortedatum van je kindje kunnen uitkiezen...
Mak allebei een lijstje van 10 namen en leg die eens naast elkaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Noa24 het volgende:
Aaah ff mijn frustratie spuien hoor!! We komen maar niet uit een naam![]()
Ik vind een naam echt geweldig, maar vriendlief dus absoluut niet. En wat hij leuk vindt, vind ik weer niets grr. Ik heb mijn namenboek al helemaal doorgespit en het internet zo langzamerhand ook.
Dat is idd wel een goede tip. Ik zal dat eens proberenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mak allebei een lijstje van 10 namen en leg die eens naast elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |