quote:Net terug van zwangerschapscursus met partner deze keer voor praatje over bevalling en ademhalingstechnieken. Er was ook een meid (36 weken zwanger) waarvan het kindje in een stuit lag. Zij had zelf thuis samen met vriend dmv acupunctuur (onder bij haar voeten) en een bepaalde houding gezeten waardoor het kindje toch was gedraaid, misschien de moeite om ook eens te bekijken Djenneke..
Bedankt Mereltje, maar helaas is het daar sowieso al te laat voor, je bedoelt Moxa therapie. Dat kan in week 34-35, maar ik zit al dik in 36 en dan heeft dat geen nut meer, helaas.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Mereltje het volgende:
Mijn laatste bericht uit vorig topioc:
[..]
Ons bed kan niet op klossen, we gaan ergens kratten zien te versieren, eigenlijk zeur ik er al een week over, maar doen? Ho maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Djenneke, klossen doe ik pas vanaf 37 weken
Dat moest van de kraamzorg en verloskundige, dus ik luister braaf en doe t niet eerder![]()
Ga ze denk maandag even halen
Bij Amber hadden wij ook kratten gehaald. We hadden wel een extra plankje hout op de krat gelegd voor de stevigheid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ons bed kan niet op klossen, we gaan ergens kratten zien te versieren, eigenlijk zeur ik er al een week over, maar doen? Ho maar(van verlof word ik lui)
Mwa mijn plek in het lijstje vind ik niet zo belangrijk als sommigen hier denken... Ben al veel te blij dat ik er nog steeds insta en niet zoals de eerdere keren na een paar weken mezelf weer moest laten verwijderen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:11 schreef huuphuup het volgende:
Waarschijnlijk heeft het net zoveel nut als weten op de hoeveelste plek je staat in het lijstje
het zegt geen hol maar toch doet het de meesten wat.
Ik had het dan ook niet speciaal tegen jou. Maar gewoon. Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa mijn plek in het lijstje vind ik niet zo belangrijk als sommigen hier denken... Ben al veel te blij dat ik er nog steeds insta en niet zoals de eerdere keren na een paar weken mezelf weer moest laten verwijderen..
Ben wel oprecht benieuwd naar het fenomeen hoogzwanger omdat er hier inderdaad eigenlijk helemaal geen lading aan hangt. Wellicht dat dit bij Pessie in de omgeving anders is...
Okay, my bad. Na de opmerkingen van anderen deze week dacht ik even dat dit ook voor mij bedoeld was.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet speciaal tegen jou. Maar gewoon. Wie de schoen past trekke hem aan.
heerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, my bad. Na de opmerkingen van anderen deze week dacht ik even dat dit ook voor mij bedoeld was.
Enfin, op naar werk voor m'n laatste dagje...
Oh, en ook even voor jou hoor Nytar :0quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef nytar het volgende:
Ik heb ook vandaag mn laatste werkdag, wat een heerlijkheid zeg. Ik ben er wel aan toe geloof ik. Ik hoef ook maar 4 uurtjes vandaag van 2 tot 6 dus ik kon ook nog een beetje uitslapen
En dan kan het wk beginnen! We (ik) houden de poule bij, dus ik "mag" alle wedstrijden kijken![]()
Ik heb er zin an! Zeker als het weer zo blijft...waar is die zon die bij mn verlof besteld was?!
Echt niet!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Troeta het volgende:
Nytar ook de laatste dag!![]()
maar de zon mag wegblijven hoor, de hele zomer!
Sjee, jouw geduld wordt echt wel op de proef gesteld zeg. Hopelijk helpt het primen en snel ook! Sterkte!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanmorgen om half 8 gemeld in het ziekenhuis. Aangezien ik nog potdicht zit word ik nu eerst geprimed. Al met al kan het nog wel een paar dagen gaan duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |