Ik draag nog gewone bh's en niet van die meegroeidingen... Ik heb expres gevraagd naar een model met iets van voorvorm.. Niet om de boel nog flinker te doen lijken, maar dan vallen die pads helemaal niet meer op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef Cantare het volgende:
Het blijft vreemd in dit topic, de één moet je helaas sterkte wensen, de ander mag je feliciteren, en daar tussendoor ook nog zo "gewoon" kletsen over kamertjes en kwaaltjes...
DizzyML, van harte met je zwangerschap!
Ik las nog over lekkende tieten. De mijne doen dat ook al een tijdje, maar eerst alleen links. Nu rechts ook ineens, en mijn eerste reactie gisteren was: "wow, gaaf, die doet het ook!" Verder vind ik het een oncharmant en onhandig iets, ik begin ook wat bang te worden voor doorlekken. Maar pads dus...
ik heb alles gekopieerd wat ook in de vorige twee dingen stond, linkjes stonden daar niet bij. Er is vast wel een modje die wil helpen met de laatste dingen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:22 schreef flugeltje het volgende:
O jee, alle linkjes verdwenen...
ik80lll, je kunt het beste de openingspost van het vorige topic quoten en dan hier in de Openingspost plakken, vervolgens de quote-tags weghalen... Dan werken ook alle linkjes weer
Misschien gewoon omdat je kindje steeds groter wordt en nu echt geen speelruimte meer heeft?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef djenneke het volgende:
Pfff, ik trek het even niet meer. Ik heb al een week of 3 last van mijn ribben aan de linkerkant, onderin. Ik dacht dat dat gewoon een trapje van de baby ofzo was. Niets bijzonders. Met slapen was het wel heel zeurderig, maar echt pijnlijk was het niet. Maar sinds vandaag is het opeens niet meer uit te houden.
Als ik lach of diep adem haal of hoest, lijkt er van binnen iets dubbel te klappen. Het doet best behoorlijk pijn.
Ik heb echt geen idee wat het is, maar maak me wel een beetje zorgen, gezien ze donderdag het kindje eventueel willen draaien...
Ik heb de verloskundige maar even gebeld, en die zal mij zo terugbellen...
Tot die tijd kom ik deze klaagpost hier even achter laten... sorry![]()
Lekkende borsten heb ik dan gelukkig weer niet
Je kunt het beste kopiëren vanuit een quotepoging, dan worden de linksjes automatisch meegenomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
[..]
ik heb alles gekopieerd wat ook in de vorige twee dingen stond, linkjes stonden daar niet bij. Er is vast wel een modje die wil helpen met de laatste dingen?
Misschien... maar het is alleen wel alleen links, en daar zit de baby helemaal niet... dus dat zou wel raar zijn... En het is niet meer een kwestie van wat gevoelig, maar zeker bij het hoesten, opstaan op lachen is het echt pijnlijk...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien gewoon omdat je kindje steeds groter wordt en nu echt geen speelruimte meer heeft?
Die laatste dingen zijn nogal wat linkjes, dus vandaar de tip om te quoten en die quote te kopieren, dan wordt alles meegenomen. (alle blauwe namen zijn namelijk ook een linkje)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
[..]
ik heb alles gekopieerd wat ook in de vorige twee dingen stond, linkjes stonden daar niet bij. Er is vast wel een modje die wil helpen met de laatste dingen?
Ja wel, ga meer eens terug naar de OP van het vorige topic en druk op quote. Je krijgt dan de juiste tekst incl. linkjes om te kopiëren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef ik80lll het volgende:
ja maar er stonden geen linkjes....
hier ook geen lekkende borsten, en bij de vorige twee ook niet gehad.
Jahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die laatste dingen zijn nogal wat linkjes, dus vandaar de tip om te quoten en die quote te kopieren, dan wordt alles meegenomen. (alle blauwe namen zijn namelijk ook een linkje)
DjennekeHeftig soms allemaal he?
Misschien is het toch irritatie aan een spier/rib door de bewegingen van de baby van de afgelopen weken. Maar sterkte hoor, echt niet gek dat je er even doorheen zit zo op het eind!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien... maar het is alleen wel alleen links, en daar zit de baby helemaal niet... dus dat zou wel raar zijn... En het is niet meer een kwestie van wat gevoelig, maar zeker bij het hoesten, opstaan op lachen is het echt pijnlijk...
Jaaaquote:
Wordt alleen op verzoek aangevuld. Als je een volledig linkje post is het voor de mods ook een stuk makkelijker om erin te plakken...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:50 schreef Cantare het volgende:
Gelukt met de OP!
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig namen gelinkt? Er zijn toch veel meer moeders die als signature een ticker hebben?
Zou heel goed kunnen hoor. Het is alleen wel lastig als ik allerlei dingen nog wil doen, en het voelt echt niet lekker...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Cantare het volgende:
[..]
Misschien is het toch irritatie aan een spier/rib door de bewegingen van de baby van de afgelopen weken. Maar sterkte hoor, echt niet gek dat je er even doorheen zit zo op het eind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |