abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82644394
ik vind dat ik nu hoogzwanger ben
En dan vooral om R dingen te laten doen voor me...niet dat t helpt, maar goed
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:33:01 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82645017
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:11 schreef huuphuup het volgende:
Waarschijnlijk heeft het net zoveel nut als weten op de hoeveelste plek je staat in het lijstje

het zegt geen hol maar toch doet het de meesten wat.
Mwa mijn plek in het lijstje vind ik niet zo belangrijk als sommigen hier denken... Ben al veel te blij dat ik er nog steeds insta en niet zoals de eerdere keren na een paar weken mezelf weer moest laten verwijderen..

Ben wel oprecht benieuwd naar het fenomeen hoogzwanger omdat er hier inderdaad eigenlijk helemaal geen lading aan hangt. Wellicht dat dit bij Pessie in de omgeving anders is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82646619
Volgens het woordenboek is hoogzwanger 'in de laatste dagen van de zwangerschap'. Dus eigenlijk weet je eigenlijk pas als je bevallen bent wanneer je hoogzwanger was
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82647481
Ahhh, ik had net zoiets leuks. Ik lag languit op de bank en voelde m'n baby rechts bewegen en toen zag ik een beetje een bobbel. Met m'n hand voelde ik ook een hele bult en dat was dus mijn baby en toen ging ik het hard strelen met mijn vingertop en toen ging die heel lief bewegen
Voelde echt zo'n babyvormpje
Bedacht me dat hij het misschien wel niet leuk zou vinden als ik hem zit te porren, maar hij bleef echt rechtsboven liggen en het bultje ging een beetje heen en weer, dus nog maar een paar keer gedaan

Sorry beetje raar opgeschreven, maar het is moeilijk uit te leggen, maar het was echt zo leuk

En nog even sterkte voor Liesz en Djenneke
pi_82649718
Blegh...vervelende slaapbuien...op de bank in slaap gedonderd, en daar zit je dan klaarwakker op dit tijdstip terwijl om 8 uur de wekker weer gaat
Hormoondromen...ze bestaan dus echt! Ik had er vannacht één...er was oorlog ineens hier in 't land, hoorde de sirenes afgaan en moest onderduiken! Slaat echt nergens op...
Toch maar weer eens naar bed dan, anders ben ik morgen kapot.

Liesz en Djen...
Back in business.
pi_82649938
Ook hier iemand op de bank! Werd ineens wakker van de weeen die ik had grrr.. Heb ze nog steeds maar er is geen touw aan vast te knopen qua tijd dus het schiet weer niet op!
Wel de eerste keer dat ik er zo wakker van ben...

Pessie, iedereen voelt zich op een ander moment hoogzwanger! Bij Shenaya heb ik me nooit hoogzwanger gevoelt en op dit moment wel.. Wat al gezegd is door volgens mij Tico.. Soms moet je even bij jezelf nadenken wat de hormonen met je doen, tot tien tellen, diep ademhalen en om je eigen hormonen lachen helpt hier erg goed! Shenaya lijkt hier soms zo strond vervelend terwijl als ik dan even nadenk het best wel meevalt..

Ga zo maar eens tv kijken ofzo.. Hier ook een wekker die rond 8 uur gaat!
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:00:43 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82650592
@tessie is dus inderdaad zo ongeveer hetgeen wat het hier ook betekent ja...

Gaaf is dat he Troeta. Dat gefriemel en gefrut in m'n buik vind ik toch wel het meest bijzondere van zwanger zijn

Shirley, hormoondromen zijn best briljant... zou je eigenlijk een boek over moeten schrijven. Moet wel zeggen dat ze hier na het tweede trimester wel zo'n beetje gestopt zijn.

Pfft Liesz, ik zou er inmiddels ook wel zo'n beetje gestoord van worden met die weeen. Ik blijf hopen dat je je kindje snel in je armen hebt...

Zouden we er inmiddels vanuit kunnen gaan dat CP d'r beebje in armen heeft? Ik hoop het zo voor d'r

Hier vandaag weer een fikse mijlpaal, vanaf een uurtje of 2 vanmiddag heb ik verlof

Wow, wat kun je daar aan toe zijn zeg...
pi_82651201
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mwa mijn plek in het lijstje vind ik niet zo belangrijk als sommigen hier denken... Ben al veel te blij dat ik er nog steeds insta en niet zoals de eerdere keren na een paar weken mezelf weer moest laten verwijderen..

Ben wel oprecht benieuwd naar het fenomeen hoogzwanger omdat er hier inderdaad eigenlijk helemaal geen lading aan hangt. Wellicht dat dit bij Pessie in de omgeving anders is...
Ik had het dan ook niet speciaal tegen jou. Maar gewoon. Wie de schoen past trekke hem aan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:43:40 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82651279
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik had het dan ook niet speciaal tegen jou. Maar gewoon. Wie de schoen past trekke hem aan.
Okay, my bad. Na de opmerkingen van anderen deze week dacht ik even dat dit ook voor mij bedoeld was.

Enfin, op naar werk voor m'n laatste dagje...
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:07:20 #35
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82651748
Ik heb geen flauw idee wat hoogzwanger betekent voor mn zus. Ik had alleen ook begrepen dat je dat bent vanaf 37 weken ofzo, dat het kind elk moment kan komen zeg maar. Ik wil helemaal nog niet hoogzwanger zijn, ben echt nog niet klaar voor het kindje dat gaat komen. Eerst nog een paar tentamens.
En ik heb vannacht eindelijk weer es 6 uur geslapen daar was ik wel aan toe. Als ik veel te weinig slaap kan ik niet meer relativeren en als manlief dan ook nog es weg is dan is het hek helemaal van de dam. Maar het lijkt vandaag allemaal weer iets zonniger te zijn! Gisteravond nog even met manlief gepraat, hij heeft vanmiddag vrij genomen, heerlijk. En dan vanavond met familie mn verjaardag vieren .

Troeta dat is inderdaad zo schattig! Als ik mn hand op mn buik leg dan blijft het kindje ook bewegen , als iemand anders zn hand erop legt dan stopt ie en heeft ie geen zin meer. Ik kan wel merken dat het kindje groter wordt, de bewegingen zijn veel rustiger en als ie met zn kont heen en weer gaat dan zie je dat echt aan mn buik.
pi_82653724
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Okay, my bad. Na de opmerkingen van anderen deze week dacht ik even dat dit ook voor mij bedoeld was.

Enfin, op naar werk voor m'n laatste dagje...
heerlijk

ik mag nog 13 weken
*poef* nu is het weg
pi_82654000
Zeker gaaf, moet er nog steeds aan denken.
Vind het ook ineens heel snel gaan dat mijn buik en de baby groter worden.
Vanmiddag is er op werk een afscheidsfeestje en ik ga leuk een heel strak truitje aantrekken!

Lekker flugeltje, je laatste dag!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:30:53 #38
258612 nytar
boys boys boys
pi_82654426
Ik heb ook vandaag mn laatste werkdag, wat een heerlijkheid zeg. Ik ben er wel aan toe geloof ik. Ik hoef ook maar 4 uurtjes vandaag van 2 tot 6 dus ik kon ook nog een beetje uitslapen
En dan kan het wk beginnen! We (ik) houden de poule bij, dus ik "mag" alle wedstrijden kijken
Ik heb er zin an! Zeker als het weer zo blijft...waar is die zon die bij mn verlof besteld was?!
pi_82654696
Even voor Flugeltjes laatste werkdag voor het verlof

Wat lekker Fluugs, geniet ervan!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82654739
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef nytar het volgende:
Ik heb ook vandaag mn laatste werkdag, wat een heerlijkheid zeg. Ik ben er wel aan toe geloof ik. Ik hoef ook maar 4 uurtjes vandaag van 2 tot 6 dus ik kon ook nog een beetje uitslapen
En dan kan het wk beginnen! We (ik) houden de poule bij, dus ik "mag" alle wedstrijden kijken
Ik heb er zin an! Zeker als het weer zo blijft...waar is die zon die bij mn verlof besteld was?!
Oh, en ook even voor jou hoor Nytar :0

(inderdaad, waar blijft die zon, ik had ook besteld )
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:41:01 #41
258612 nytar
boys boys boys
pi_82654872
jup en daar zit je dan met jurkjes en rokjes en driekwartsbroeken die je niet aan kan omdat het heul geen lekker weer is!
pi_82655024
Nytar ook de laatste dag!

maar de zon mag wegblijven hoor, de hele zomer!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:46:21 #43
258612 nytar
boys boys boys
pi_82655112
he troeta! niet de boel jinxen he!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:50:33 #44
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82655295
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Troeta het volgende:
Nytar ook de laatste dag!

maar de zon mag wegblijven hoor, de hele zomer!
Echt niet!

Fluugs laatste dagje
pi_82655714
Succes met de laatste werkdagen!! Heerlijk hoor verlof! Ik geniet er min of meer al een paar weekjes van!

Zo, wij gaan zo weg richting Lelystad voor de bruiloft! Hopelijk in de auto nog even een dutje doen

Fijne dag allemaal!!

CP, hoe is het met je?? Weet dat je even afstand nam van hier maar ben wel erg benieuwd of er een klein babytje is!
Altijd blijven lachen... :)
pi_82656584
Als de strippoging van gister niets deed werd CrazyPrinses vandaag toch ingeleid?

Ik hoop dat het strippen wel succesvol was en ze nu aan het genieten is van haar beebje.
pi_82656877
Vanmorgen om half 8 gemeld in het ziekenhuis. Aangezien ik nog potdicht zit word ik nu eerst geprimed. Al met al kan het nog wel een paar dagen gaan duren
pi_82656915
Oh buh CP! Heel veel sterkte, hoop dat het primen snel helpt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82657535
sterkte CP, hopelijk duurt het niet te lang voor je

*poef* nu is het weg
pi_82657575
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanmorgen om half 8 gemeld in het ziekenhuis. Aangezien ik nog potdicht zit word ik nu eerst geprimed. Al met al kan het nog wel een paar dagen gaan duren
Sjee, jouw geduld wordt echt wel op de proef gesteld zeg. Hopelijk helpt het primen en snel ook! Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')