abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:58:49 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82658339
CP sterkte de komende uren! Straks heb jij ook een heerlijk ruikend kindje in je armen! Zet em op! Je kunt het!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:03:38 #52
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82658589
Succes CP! Wie weet gaat het ineens heel snel en heb je vandaag nog je kindje in je armen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82658629
Succes met wachten CP! Hopelijk hoef je niet te lan te wachten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82658749
Pessie, bij inleiden is het helaas vaak een kwestie van dagen, niet uren
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:07:50 #55
258612 nytar
boys boys boys
pi_82658785
Sterkte en succes komende tijd CP!!
pi_82660305
CP heeeel veel succes komende tijd! Ik hoop dat het primen snel effect heeft en dan het echte werk kan beginnen. En dat het dan gewoon lekker opschiet. Dat heb je dubbel en dwars verdient! Denk aan je, nog even dan ben je écht mama!

Flugel en Nytar verlof! lekker! Over 2 weken gaat mijn officiële verlof in (maar zit natuurlijk al vanaf 17 weken thuis) en moet zeggen het begint te vervelen nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.. Maar alles is thuis af en klaar. Als ik eens uitgebreid wil schoonmaken ben ik van zolder tot beneden een uurtje bezig ofzo Ach ja..

Nu ga ik maar eens richting supermarkt waggelen, met recht waggelen want mevrouw is aan het indalen! Ga mezelf maar eens verwennen met een overheerlijke geitenkaas salade met noten enzo
pi_82660402
Oh en dan zal je net zien dat het nu begint te plenzen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:56:40 #58
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82660978
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef tessie het volgende:
Pessie, bij inleiden is het helaas vaak een kwestie van dagen, niet uren
Ik had er eerst ook uren/dagen staan, ik wens haar alleen uren toe, niet dagen, vandaar dat ik het veranderd heb.

Ah, Orea-baby daalt al in . Is dat niet heel vroeg? Jij bent na mij uitgerekend toch?
pi_82661255
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Orea het volgende:
CP heeeel veel succes komende tijd! Ik hoop dat het primen snel effect heeft en dan het echte werk kan beginnen. En dat het dan gewoon lekker opschiet. Dat heb je dubbel en dwars verdient! Denk aan je, nog even dan ben je écht mama!

Flugel en Nytar verlof! lekker! Over 2 weken gaat mijn officiële verlof in (maar zit natuurlijk al vanaf 17 weken thuis) en moet zeggen het begint te vervelen nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.. Maar alles is thuis af en klaar. Als ik eens uitgebreid wil schoonmaken ben ik van zolder tot beneden een uurtje bezig ofzo Ach ja..

Nu ga ik maar eens richting supermarkt waggelen, met recht waggelen want mevrouw is aan het indalen! Ga mezelf maar eens verwennen met een overheerlijke geitenkaas salade met noten enzo
Je mag ook hier komen schoonmaken hoor

CP succes! hopelijk komt de baby snel!
Je hebt ook echt aan alle kanten geduld moeten hebben voor de baby Maar zet m op!!!
pi_82663170
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:56 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik had er eerst ook uren/dagen staan, ik wens haar alleen uren toe, niet dagen, vandaar dat ik het veranderd heb.

Is misschien ook wel gewoon mijn eigen frustratie, bij mij duurde het 3 dagen. En de eerste dag na een paar uur waren er al mensen die vroegen of Graeme al geboren was. En dat kon ik niet zo waarderen zeg maar, aangezien er gewoon nog helemaal niks gebeurde op dat moment Beetje frustrerend.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:48:41 #61
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82663504
Djenneke,wat idd gezegt word,volg je gevoel dat werkt altijd nog het beste!

CP,ow jou geduld word echt heel erg op de proef gesteld,heel veel sterkte hopelijk gaat er snel wat gebeuren

Ik zaf 2 mensen die vandaag met zw-verlof gaan,heerlijk geniet er van!

Ik zit in twijfel,zondag word m'n schoonvader 60 maar hij woont hier ruim 2 uur rijden vandaan,zullen we gaan of niet?Ik ben dan 39+4,ik wil zowiezo kijken ho eik me dan voel maar wat zouden jullie doen?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_82663528
Nee hoor Pessie, beebs kunnen vanaf een week of 30 al gaan indalen. Zegt helemaal niks over je bevaldatum, zat vrouwen bij wie de kleine rond die 30 weken al indaalt en ze pas met 42 weken bevallen. Dus kan prima!

Son sluit maar aan in de rij maar denk dat het ook wel genoeg is geweest nu. De supermarkt zit op nog geen 500 meter afstand, en kreeg net op de terugweg al een harde buik... Ergens geeft het ook wel rust. Ik ga mijn gedownloade gekregen van de buurman van mijn tantes nichtje series maar eens bekijken...
pi_82663675
Lastig Quess.. het ligt er denk ik ook aan hoe je je voelt... mijn bekken protesteren nu al (bijna 32 weken) als ik een uur achter elkaar in de auto zit.. het is wel een rit. Maar als jij je goed voelt! Zeiltje mee voor het geval de vliezen breken het zou even een lekker uitje kunnen zijn, maar ik zou pas op dat moment beslissen denk ik
pi_82663933
Als je je goed voelt, zou ik gewoon gaan. Vluchttas in de kofferbak mee, voor het geval dat, en dan kan je ook wel daar bevallen als het ineens snel gaat toch?
pi_82664544
Voor de liefhebber, ik heb weer een Etos doos gekregen (dit keer werd ie bezorgd heb er toch echt maar 1 aangevraagd) en er zat een Miss Etam bon in voor 15% korting!

Wie wil hebben, stuur even een pm... eerst komt eerst maalt enzo
pi_82664877
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef Guess. het volgende:
Djenneke,wat idd gezegt word,volg je gevoel dat werkt altijd nog het beste!

CP,ow jou geduld word echt heel erg op de proef gesteld,heel veel sterkte hopelijk gaat er snel wat gebeuren

Ik zaf 2 mensen die vandaag met zw-verlof gaan,heerlijk geniet er van!

Ik zit in twijfel,zondag word m'n schoonvader 60 maar hij woont hier ruim 2 uur rijden vandaan,zullen we gaan of niet?Ik ben dan 39+4,ik wil zowiezo kijken ho eik me dan voel maar wat zouden jullie doen?
Ik ben wel naar een verjaardag gegaan met 39+5, twee uur rijden (nouja, ik heb niet zelf gereden). Ik vond het prima te doen, het hangt er maar net van af hoe je je zelf voelt.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:21:04 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82665086
Verlof Verlof Verlof Verlof Verlof Verlof Verlof

Pessie wat fijn dat je vannacht goed geslapen hebt, dat scheelt over het algemeen inderdaad behoorlijk in het effect wat de hormonen op je hebben....

Nytar ook verlof, heerlijk gevoel he?

Veel plezier bij de bruiloft Liesz

Jeu CP, dat schiet zo echt niet op voor je he... Ik hoop dat het vanaf nu een stuk voorspoediger zal gaan en je dan eindelijk je kleintje in armen mag houden, zet 'm op meid

Oe Orea, geitenkaassalade Heb je al eens geprobeerd er ook wat peer bij te doen? Is een perfecte combi

Guess, wat Orea zegt. Het kan een lekker afleidend uitje zijn even, maar 2 uur zitten is ook wel lang. Als wij naar Zeeland rijden zet ik halverwege de rit de stoel altijd even wat meer in ligstand, dan is de druk van m'n bekken af en is het vaak wat beter te behappen... Zeiltje en vluchttas zijn inderdaad ook wel goeie tips. Ik denk dat ik mijn vluchttas inderdaad maar in de auto ga bewaren, wij zijn ook regelmatig op weg en dan hebben we 'm in ieder geval altijd bij. Vanaf welke week moet dat ding eigenlijk klaarstaan?

Het drukproefje voor het geboortekaartje lag net ook binnen, het is echt supergaaf geworden. Lijkt al helemaal echt zo

Had ik al gezegd dat ik verlof heb nu?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82665603
Hier is de baby ook al ingedaalt. Ligt al heel mooi met het hoofdje laag in mijn bekken vrij vast.
(bevestiging van afgelopen dinsdag bij de VK). Zelf had ik al zo'n vermoeden na flinke pijn gehad te hebben de dagen ervoor.
pi_82666024
Zeg flugeltje, heb jij eigenlijk al verlof

Ik heb me net ziekgemeld op mijn werk, ik ben zo moe. Stond van een fietstochtje van 10 minuten al te trillen op mijn benen. Het voelt zo zwak, ik meld me nooit ziek. Maar het gaat gewoon niet. Afgesproken dat ik vandaag en morgen iig niet werk. Morgen weer contact over zondag.
Gelukkig is Ilse wel heel actief, heb dr zelfs al tegen mijn hand voelen schoppen.
*poef* nu is het weg
pi_82667614
Flugel, lekker joh! Heerlijk genieten!

Kaatje neem even lekker je rust! Lekker op bed liggen, met je handen op je buik hopelijk knap je daarvan op!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:20:00 #71
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82668287
Mijn baby was met week 37 pas ingedaald,ben blij toe ook want jeetje het geeft me echt een druk en sinds afgelopen zondag is die er ook echt constant!

Kijk zondag gewoon hoe ik me voel,we hebben een bus dus als ik wil kan ik gaan liggen en vluchttas mee idd!

Hier wel klossen in huis maar ze staan er nog niet onder,kan ik niet normaal uit bed stappen,ons bed is net niet hoog genoeg zonder klossen maar met die klosser eronder veels te hoog.Kijk wel wat de kraamhulp zegt als ze liever heeft van wel staan ze er zo onder!

Kaatje,doe het even lekker rustig aan,als je even lekker kan rusten kun je zo van opknappen !
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:32:51 #72
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82668869
Heeft er iemand verlof ofzo

En CP, het spijt me zeer, maar mijn water zegt me nog steeds dat het maandag wordt. Zo onder de Denemarken-Nederland wedstrijd komt daar toch een lekker kind uit je glibberen

Over hoogzwanger of niet, zo heb ik me nog nimmer gevoeld. Ook het hele zwangerzijn ben ik nog nooit zat geweest in die mate, God zij dank. Kan er ook niet over meepraten, maar ik zou gewoon oppassen met labeltjes. Kan je gemoedstoestand zo beinvloeden....

Oh, ik heb een nieuwe vriendin, die misschien in februari een paar weekjes langs wil komen, om me te helpen met beeb en monster. Dat zou toch een pak van mijn hart zijn! Ik zie daar nu echt het meeste tegenop.... Die eerste weken....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_82669362
Guess, inderdaad kijken of je je goed voelt en dan besluiten. Wijn zijn net weer thuis van de bruiloft was ook een ruim uur rijden maar goed.. Ik ga niet meer thuis zitten wachten tot die stomme bevalling doorzet.. Hier duurt het misschien nog wel 6 weken.. (zou kunnen)

CP, nou maar eens zien wat het allemaal doet! Veel succes en sterkte de komende uren...dagen... Meid ook hier roepen ze nu ineens allemaal dat ik de 14e met de voetbal ga bevallen

Heerlijk de dames die met verlof zijn

Ik ga zo eens even lekker languit bijkomen van de korte dag bruiloft.. Ze zag er waanzinnig mooi uit en het was erg leuk om erbij te zijn.. Straks is er nog een feest maar hier gaan we niet heen!
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:58:22 #74
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82670025
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:44 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Guess, inderdaad kijken of je je goed voelt en dan besluiten. Wijn zijn net weer thuis van de bruiloft was ook een ruim uur rijden maar goed.. Ik ga niet meer thuis zitten wachten tot die stomme bevalling doorzet.. Hier duurt het misschien nog wel 6 weken.. (zou kunnen)
Pfff....nou ik hoop het echt niet voor je hoor! Bij welke gyn loop je? Je hoeft het niet te zeggen hoor maar ben wel nieuwsgierig,mischien hebben we dezelfde,ik ga bij S.Meyer
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:21:20 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82674063
kaatjejannie Neem je rust, dat is voor je kleintje ook beter...

Hier gaan de klossen er pas onder als ik uit het ziekenhuis kom hoor... Anders heb ik volgens mij een ladder nodig om m'n bed in te komen

Enne Guess. een bus is inderdaad wel lekker, gewoon jezelf liggend laten vervoeren als het niet meer gaat.

Wel fijn basboussa dat je hulp hebt nu, geeft het wel wat rust nu?

Liesz, tof dat je het naar je zin hebt gehad vanmiddag. Nu lekker even uitrusten en dan morgen bevallen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')