Ik had er eerst ook uren/dagen staan, ik wens haar alleen uren toe, niet dagen, vandaar dat ik het veranderd heb.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef tessie het volgende:
Pessie, bij inleiden is het helaas vaak een kwestie van dagen, niet uren
Je mag ook hier komen schoonmaken hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Orea het volgende:
CP heeeel veel succes komende tijd! Ik hoop dat het primen snel effect heeft en dan het echte werk kan beginnen. En dat het dan gewoon lekker opschiet. Dat heb je dubbel en dwars verdient! Denk aan je, nog even dan ben je écht mama!![]()
![]()
Flugel en Nytar verlof!lekker! Over 2 weken gaat mijn officiële verlof in (maar zit natuurlijk al vanaf 17 weken thuis) en moet zeggen het begint te vervelen
nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.. Maar alles is thuis af en klaar. Als ik eens uitgebreid wil schoonmaken ben ik van zolder tot beneden een uurtje bezig ofzo
Ach ja..
Nu ga ik maar eens richting supermarkt waggelen, met recht waggelen want mevrouw is aan het indalen! Ga mezelf maar eens verwennen met een overheerlijke geitenkaas salade met noten enzo![]()
Is misschien ook wel gewoon mijn eigen frustratie, bij mij duurde het 3 dagen. En de eerste dag na een paar uur waren er al mensen die vroegen of Graeme al geboren was. En dat kon ik niet zo waarderen zeg maar, aangezien er gewoon nog helemaal niks gebeurde op dat momentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook uren/dagen staan, ik wens haar alleen uren toe, niet dagen, vandaar dat ik het veranderd heb.
Ik ben wel naar een verjaardag gegaan met 39+5, twee uur rijden (nouja, ik heb niet zelf gereden). Ik vond het prima te doen, het hangt er maar net van af hoe je je zelf voelt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef Guess. het volgende:
Djenneke,wat idd gezegt word,volg je gevoel dat werkt altijd nog het beste!
CP,ow jou geduld word echt heel erg op de proef gesteld,heel veel sterkte hopelijk gaat er snel wat gebeuren![]()
Ik zaf 2 mensen die vandaag met zw-verlof gaan,heerlijk geniet er van!
Ik zit in twijfel,zondag word m'n schoonvader 60 maar hij woont hier ruim 2 uur rijden vandaan,zullen we gaan of niet?Ik ben dan 39+4,ik wil zowiezo kijken ho eik me dan voel maar wat zouden jullie doen?
Pfff....nou ik hoop het echt niet voor je hoor! Bij welke gyn loop je? Je hoeft het niet te zeggen hoor maar ben wel nieuwsgierig,mischien hebben we dezelfde,ik ga bij S.Meyerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:44 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Guess, inderdaad kijken of je je goed voelt en dan besluiten. Wijn zijn net weer thuis van de bruiloft was ook een ruim uur rijden maar goed.. Ik ga niet meer thuis zitten wachten tot die stomme bevalling doorzet.. Hier duurt het misschien nog wel 6 weken.. (zou kunnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |