quote:
Ontkenningsfase alertquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij owned mij niet hoor. Rv komt nog in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ontkenningsfase alertHou je bek, wanhopige prostaat op poten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Waar is mijn tvp ineens heen?
Mag het echt niet meer?
Deed Danny.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Waar is mijn tvp ineens heen?
Mag het echt niet meer?
Hij zou zo een 'kloon van' kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, wanhopige prostaat op poten.
Zegt de arrogantste poser van heel Fok.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde je een beetje zekerheid geven, maar ik heb je per ongeluk arrogant gemaakt.
Nee, je bent een mongooltje omdat je mn pm's op een forum hebt neergezetquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde je een beetje zekerheid geven, maar ik heb je per ongeluk arrogant gemaakt.
Oh noes, je hebt een monster gecreëerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zou zo een 'kloon van' kunnen zijn.
Die stoel was net nog rebelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Japsnars het volgende:
Ferry die een virtuele stoel wegschuift!
LADY GAGAquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt een monster gecreëerd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief schoeisel.quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef ynuhh het volgende:
Bio komt er ook postvind knop voor fok op mobiel?
Danny scant op TVP's forumbreed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Automatische modus? Of is er een TVP alert aangeschaft?
Wanhopig? Nee hoor, helemaal niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, wanhopige prostaat op poten.
Nee hoor knul jij niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wanhopig? Nee hoor, helemaal niet.
Al helemaal niet voor jou
Rotterdams wanneer je boos bent hè?!quote:
Ik deel die mening.quote:
Of wil rellen... ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Rotterdams wanneer je boos bent hè?!
Man ik heb al zo lang geen piemel gezien dan alleen daarnet van die plaatjes hier.quote:
quote:
quote:
M'n vriendin ookquote:
Ik ook. O wacht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Man ik heb al zo lang geen piemel gezien dan alleen daarnet van die plaatjes hier.
Drink je toevallig door een rietje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat zei ik net jaHoef je niet te herhalen mensch
HEB JE EEN VRIENDIN!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n vriendin ookRotterdamse wanneer ze boos is, ABN in normale modus
Huh? Heel somsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Drink je toevallig door een rietje?
Een Rotterdamse yeahquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEB JE EEN VRIENDIN!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Och kind tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Man ik heb al zo lang geen piemel gezien dan alleen daarnet van die plaatjes hier.
Wordt er een wakker hoorquote:
Mij wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Fascination het volgende:
Het zou me niets verbazen als we een CDA, VVD, PvdA kabinet krijgen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Biogarde het volgende:
En ik praat Utrechts, dus das een mooie mix
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach, jij ook. En ik ben altijd nog jonger dan jijquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!
MAAGD!
HAHAHAHAAHHAHAA!
HAHA, FAIL QUOTE!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..
Als ik echt cool was geweest was had ik dat niet gezegd, zoals bij een stuk of 20 andere users waar ik wel mijn bek bij gehouden heb.
Ik kan best 2 Rotterdamse poppetjes hebben hoor. Mits 18+.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, jij ook. En ik ben altijd nog jonger dan jij![]()
![]()
Plus ik zal mijn hele leven maagd blijven (sterrenbeeld, eh)
Ik ben pas 18, woon in het land der preutsen, Het Gooi en kan niet eens die ene chick regelen. Wat dacht jij danquote:
Maar het ging toch niet over haarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..
Als ik echt cool was geweest was had ik dat niet gezegd, zoals bij een stuk of 20 andere users waar ik wel mijn bek bij gehouden heb.
Ik ben nu nog 18.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mijn sterrenbeeld is ook maagd.
Hoe oud ben je dan? Ik al bijna 20. IK WIL NIET!
Ik ben 17.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan best 2 Rotterdamse poppetjes hebben hoor. Mits 18+.
4 jaar overtijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben pas 18, woon in het land der preutsen, Het Gooi en kan niet eens die ene chick regelen. Wat dacht jij dan
Nog een jaartje wachten dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan best 2 Rotterdamse poppetjes hebben hoor. Mits 18+.
Hij is psychiater, maar hij loopt er zelf ook bij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Crack_ het volgende:
oh jongens horen jullie dat, Lamon heeft al mijn onzekerheden weggehaald. Het is een held. Adoreer hem.
Jij op je 14e al? WTFquote:
Je denkt toch niet dat hij iets over zichzelf kan zeggen wat niet positief is he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar het ging toch niet over haar?
Je hebt hem gepijpt he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Het verschil zit er in dat ik je op het begint mocht, toen ging je ineens pm's op fok zetten. En dan moet ik lief blijven doen?
Flikker op men.
1x totaal nietszeggend.quote:
Ik ben geen homo hoor?quote:
Ik stem PVV voor jou.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik ben geen homo hoor?![]()
Wat een gek wijf ben jij soms zegIk snap niet waar je dit vandaan haalt
Qua ballen? Oh man, toen smeerde ik de chicks al met m'n zaad in. Of olie. Of een combi.quote:
Ik moet me maar eens gaan verdiepen op de basisschool dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is de norm. Tegenwoordig ligt die op 11/12.
Ik dacht aan Emanuelson. Ik weet niet waarom.quote:
Groep 8, dus tel maar gewoon 0xquote:
Ja is goed. Duurt alleen nog een heleboel maanden maar ik zal er zeker zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
Hey Jappie en broekpaling, kom hier carnaval vieren dan heb je er ineens kei veel gezoend.
Ja maar ik wil een blijvertje omdat ik een cliché romanticus ben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
Hey Jappie en broekpaling, kom hier carnaval vieren dan heb je er ineens kei veel gezoend.
Ik ook. Mijn toenmalige vriendin. Eerste 3 weken waren een rampquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Qua ballen? Oh man, toen smeerde ik de chicks al met m'n zaad of olie. Of een combi.
Dude, je bent een vent. Die neuken alles wat 37 graden is. Kieskeurig zijn moet je aan vrouwen overlaten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt, sommige chicks uit mijn jaar zijn volgens mij zo enorm makkelijk, die werpen zich bijna aan je voeten maar dat vind ik ook weer zo cheap.
Meer dan driekwart van mijn vrienden is maagdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is de norm. Tegenwoordig ligt die op 11/12.
Haha, ik maak me er ook niet druk om hoor. Alles op z'n tijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Groep 8, dus tel maar gewoon 0x
Vervolgens een tijd flink gepest en 3 jaar met een beugel rondgelopen. Nu ben ik echt totaal niet lelijk en mijn gebit ziet er verder ook prima uit, het is nu puur een mentale blokkade.
Echt, sommige chicks uit mijn jaar zijn volgens mij zo enorm makkelijk, die werpen zich bijna aan je voeten maar dat vind ik ook weer zo cheap.
Maar het komt vast goed met je hoor, Bp.
Ja maar die wijven zijn zo cheap en daar wil ik verder geen gekanker achteraf mee hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, je bent een vent. Die neuken alles wat 37 graden is. Kieskeurig zijn moet je aan vrouwen overlaten.
Nou dat is ernstigquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja is goed. Duurt alleen nog een heleboel maanden maar ik zal er zeker zijn.
Mag ik in je gezicht spugen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ach gut![]()
Doe wat je niet laten kunt
Daar heb je juist geen gekanker mee achterafquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar die wijven zijn zo cheap en daar wil ik verder geen gekanker achteraf mee hebben
Dealquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja is goed. Duurt alleen nog een heleboel maanden maar ik zal er zeker zijn.
Oh, ik heb wel het idee dat ik nu weleens wat mag gaan doen. (En dan bedoel ik niet meteen seks maar gewoon wat ballen kweken en chicks regelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ik maak me er ook niet druk om hoor. Alles op z'n tijd.
Maar ik vind de grappen van wd en Bobby over mijn maagdzijn altijd erg leuk.
Ja, maar dit is een forum en je hebt zelf gepost dat iedereen een soort extreme van zichzelf is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wrom? Poncho om Lange Frans, pompen en ze weer naar huis toe schoppen. En als ze achteraf bitchen vertel jij rond dat ze hangtieten heeft en een vagijn als een zadelovertrek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar die wijven zijn zo cheap en daar wil ik verder geen gekanker achteraf mee hebben
Van Otis niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ik maak me er ook niet druk om hoor. Alles op z'n tijd.
Maar ik vind de grappen van wd en Bobby over mijn maagdzijn altijd erg leuk.
Met hun niet. Maar je respectlevel bij vrienden en anderen zal wel dalenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar heb je juist geen gekanker mee achteraf
Ik heb een skele bakkes en zie er niet fantastisch uit. Maar ik ben wel bereid geld te betalen voor sex.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Groep 8, dus tel maar gewoon 0x
Vervolgens een tijd flink gepest en 3 jaar met een beugel rondgelopen. Nu ben ik echt totaal niet lelijk en mijn gebit ziet er verder ook prima uit, het is nu puur een mentale blokkade.
Maar het komt vast goed met je hoor, Bp.
Die tactiek zal ik binnenkort weleens even uitproberenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wrom? Poncho om Lange Frans, pompen en ze weer naar huis toe schoppen. En als ze achteraf bitchen vertel jij rond dat ze hangtieten heeft en vagijn als een zadelovertrek.
quote:
Haha. Ja ik ben ook zo verlegen als de pleuris.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel het idee dat ik nu weleens wat mag gaan doen. (En dan bedoel ik niet meteen seks maar gewoon wat ballen kweken en chicks regelen)
Koetjiekoetjiekoetjiekoetjieeequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha. Ja ik ben ook zo verlegen als de pleuris.
Net moest ik nog 250 neerleggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een skele bakkes en zie er niet fantastisch uit. Maar ik ben wel bereid geld te betalen voor sex.
Hey! Je had 'm vergeven, hè.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alsof ik mij daar druk om maak bij iemand die mij uit het niets uitmaakt voor hoer en daarna met een laf excuus aankomt.
Maar jij hebt geen babyface. Ik zie er toch wel jong uit voor mijn leeftijd. (Oké, niet zo extreem als Chuck maar toch)quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een skele bakkes en zie er niet fantastisch uit. Maar ik ben wel bereid geld te betalen voor sex.
Zeg gewoon kanker ipv kk. Dat is zo sneu.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. Zolang ze maar helemaal van mij blijft. Weet je hoe kankervet dat is.
Bij elke winkel of wat dan ook: "I'm tapping that".
Gewoon 5 meter erachter lopen en dat tegen elke kerel zeggen die nakijkt.
2x een combi vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
WAT? Mag ik geen grapjes maken over mijn slaapkamer.
Want nondeju als ik bruune boon'n in tomaaat'nsaus g'eten mien jong
Ja en ik ben gewoon bang om afgewezen te worden. Maar boeien, voortaan gewoon toch op chicks afstappen (als ik weer in H'lem uitgaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha. Ja ik ben ook zo verlegen als de pleuris.
Je zult het nooit toegeven, maar is je leven niet veranderd toen ik me ermee bemoeide? Waarom kunnen mensen nou nooit iets toegeven?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Crack_ het volgende:
oh jongens horen jullie dat, Lamon heeft al mijn onzekerheden weggehaald. Het is een held. Adoreer hem.
Lood om oud ijzer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg gewoon kanker ipv kk. Dat is zo sneu.
Okethxbai.quote:
Oh nee hoor. Tegen die tijd zal het sowieso wel gebeurd zijn (of ik moet wel een hele erge mongol zijn) en daarnaast wil ik al heel lang eens Carnaval vieren maar het komt er nooit van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat die daarvoor naar carnaval komt. Dat iss desperate.
Are you serious?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zult het nooit toegeven, maar is je leven niet veranderd toen ik me ermee bemoeide? Waarom kunnen mensen nou nooit iets toegeven?
Ik vroeg ooit eens aan RB zou je nog steeds mensen willen helpen, al wordt je ervoor gehaat? Zij zei ja, en heeft dat inmiddels ook bewezen, ik erken dus nu juist dat ik wel slap ben...ik wil wel erkenning, dus ben niet echt goed...ik moest ook met Kiva teveel opsnijden, weer een tekortkoming, ik erken het tenminste. Ik zie het anderen zelden doen, enkel triestsmileys...
Je kan het ook zien als een mini sc meet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat die daarvoor naar carnaval komt. Dat iss desperate.
Je weet hoe slecht ik daar in benquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Bragi het volgende:
Crack_, negeer die naar aandacht en waardering hunkerde zak hooi toch gewoon.Laat je niet opnaaien, je weet net zo goed als ik dat 'ie ongelijk heeft.
Ik moest hardop lachen. Fuck it, heb zelfs een beetje poep in m'n boxer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zult het nooit toegeven, maar is je leven niet veranderd toen ik me ermee bemoeide? Waarom kunnen mensen nou nooit iets toegeven?
Ik vroeg ooit eens aan RB zou je nog steeds mensen willen helpen, al wordt je ervoor gehaat? Zij zei ja, en heeft dat inmiddels ook bewezen, ik erken dus nu juist dat ik wel slap ben...ik wil wel erkenning, dus ben niet echt goed...ik moest ook met Kiva teveel opsnijden, weer een tekortkoming, ik erken het tenminste. Ik zie het anderen zelden doen, enkel triestsmileys...
Wat doe je stoer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wrom? Poncho om Lange Frans, pompen en ze weer naar huis toe schoppen. En als ze achteraf bitchen vertel jij rond dat ze hangtieten heeft en een vagijn als een zadelovertrek.
Yeah... no.quote:
Ja, precies!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als een mini sc meet.
is gewoon een afkorting. Makkelijkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg gewoon kanker ipv kk. Dat is zo sneu.
Wie ben jij?quote:
IQM.quote:
Ik heb een scan.quote:
Het is maar internet. EN het is maar Lamon.quote:
Je moet eerst als je der moeite mee hebt op msn veel ermee praten. Daar heb je eerder succes mee dan willekeurig voor het eerst mensen aanspreken tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Tegen die tijd zal het sowieso wel gebeurd zijn (of ik moet wel een hele erge mongol zijn) en daarnaast wil ik al heel lang eens Carnaval vieren maar het komt er nooit van.
Jawohl, leuke kleurenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
4ebe heb je mn jurkje gezien.
en ben ik de enige die 4eve als afkorting uitspreekt als 'fee-ebe'?
Ik niet. Pics.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
Jij, S_a en een paar anderen mogen ook komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als een mini sc meet.
Ik zeg steeds in mijzelf four-ebe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zag trouwens die reclame voor mequote:
Ho wacht even..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij, S_a en een paar anderen mogen ook komen
H&M, was de laatste hier. een 34.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawohl, leuke kleuren![]()
Ik wil ook een jurkje, alleen heb ik nog niets gevonden.![]()
Waar heb je de jouwe vandaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dank je wel, maar ik ben niet zo goed in carnavalquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met aan de poort een schim omdat je geen beeld van mij hebt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag trouwens die reclame voor me
Waarvoor ben ik uitgenodigd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan drink je niet genoeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel, maar ik ben niet zo goed in carnaval
Iemand die niet op zo'n desperate manier stoer praat.quote:
Ja dat zal best en ik wil die ene chick ook wel heel graag regelen maar na vandaag had ik ook weer zoiets, dit gaat nooit werken. Zij lijkt toch steeds met iets anders bezig en het is echt alsof ze er ook niets van merkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is maar internet. EN het is maar Lamon.
[..]
Je moet eerst als je der moeite mee hebt op msn veel ermee praten. Daar heb je eerder succes mee dan willekeurig voor het eerst mensen aanspreken tijdens het uitgaan.
Cool, Bio, jij ontwikkelde manly man.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Fuck it, heb zelfs een beetje poep in m'n boxer.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cool, Bio, jij ontwikkelde manly man.
Jij houdt dingen liever simpel he?
Zei de prinses op de erwt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel, maar ik ben niet zo goed in carnaval
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat zal best en ik wil die ene chick ook wel heel graag regelen maar na vandaag had ik ook weer zoiets, dit gaat nooit werken. Zij lijkt toch steeds met iets anders bezig en het is echt alsof ze er ook niets van merkt.
En ondertussen heb ik de afgelopen paar dagen steeds wel ellenlange gesprekken met andere chicks
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
H&M, was de laatste hier. een 34.![]()
[..]Oh die is nice ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H&M?
![]()
Toch?quote:
Iets met lang haar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met aan de poort een schim omdat je geen beeld van mij hebt?
Jup, en voor de rest heeft hij eurocard/mastercard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cool, Bio, jij ontwikkelde manly man.
Jij houdt dingen liever simpel he?
=$quote:
Dat kon ik voor die scan ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
Bio heeft een scan.. Remlof ruikt ze gewoon..
Dat zal het zijn.quote:
Heb je het nou over Groningen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
CarnavalDie kut kroegjes gaan godver om 2uur al dicht en 3gezusters is zo vol dat je niet eens bij de bar kan komen.. Bier kennen ze daar sowieso niet..
Echt wat voor S_a.quote:
Ja, ik was er maar van 13:00 tot 21:00.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met lang haar.
Of ben je naar de kapper geweest?
Gelukkig ken jij mijn leven. Bedankt!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iemand die niet op zo'n desperate manier stoer praat.
Jij zit helemaal verkeerd jonge..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
CarnavalDie kut kroegjes gaan godver om 2uur al dicht en 3gezusters is zo vol dat je niet eens bij de bar kan komen.. Bier kennen ze daar sowieso niet..
Aandachtshoer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Bragi het volgende:
Reetveter, wat negeer je mijn compliment? Hater!
Gohquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik was er maar van 13:00 tot 21:00.
Nee ik manoeuvreerde me onopvallend tussen de rest als kloon en jullie roken het echt. Leek net of er een groene walm achter me hing die jullie roken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat kon ik voor die scan ook![]()
Je ziet gewoon wie kloons zijn.
Door jou ouders een weekend te geven, krijg je er juist zelf een voor terug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
Die SC bbq bij mij thuis moet ik nog even plannen. Wordt denk ik ergens eind juni, als ik mijn ouders een weekend in Parijs dump.Ik heb besloten mijn ouders een weekend te geven, ipv mezelf.
Wat een desperate manier van doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Madridista het volgende:
Net een pizza besteld, Nummer van koeriersmeisje gekregen
Kom al jaren in breda omdat daar altijd konden slapen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij zit helemaal verkeerd jonge..
En met caranval 2 uur? NO FUCKING WAY bwhehehe.
Ik zie hier een overeenkomst.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm ik ben niet zo'n carnavaller, jammer.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom geeft niemand me een complimentje over mijn liefheid. Ik geef mijn ouders een reisje ja.en hou voor jullie een bbq.
Ja, mn zusje loos ik bij een vriendin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Door jou ouders een weekend te geven, krijg je er juist zelf een voor terug.
Lege huizen
quote:
Ah, ja das wel nicequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kom al jaren in breda omdat daar altijd konden slapen..
Een 4EBE -reactie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een reactie?
Nee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat een desperate manier van doen.
Weet je wat mijn probleem is bij het Nederlandse carnaval... het is zo gemaakt. Doe het zoals in rio of doe het niet..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie hier een overeenkomst.
Beter, ik dump mijn zusje 2 weken in Spanje bij een vriendinquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mn zusje loos ik bij een vriendin.
Ik kom alleen als Lamon., PHP en AP komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom geeft niemand me een complimentje over mijn liefheid. Ik geef mijn ouders een reisje ja.en hou voor jullie een bbq.
Ja sowieso.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie hier een overeenkomst.
Okee we gaan naar jou, want wolvendagen doet vast 26 juni en dan kan ik natuurlijk weer nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Japsnars het volgende:
Mijn ouders zijn 17 en 18 juli naar Maastrêcht dus ik heb dan ook een leeg huis hier. (Als ons andere huis dan nog niet verkocht is, heb ik zelfs 2 lege huizen)
Als het om de aandacht en liefde van rv gaat wel ja.quote:
Ik ken je hoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mijn leven. Bedankt!
Ik kom alleen als BP komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Lamon., PHP en AP komen.
Helaas niet nee. Anders was ik vandaag met de rest van mijn vrienden teruggekomen uit Cherso en helemaal naar de tiefus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
Hee Jap jij hebt toch geen examen gedaan he?
Dan doen we een klb sc meet in Rioquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet je wat mijn probleem is bij het Nederlandse carnaval... het is zo gemaakt. Doe het zoals in rio of doe het niet..
Die drie, komen de drempel niet over bij mij. En komen ze wel. Mijn buurman heeft pepperspray en een gummyknuppel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij komt dus nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik niet hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
PHP en AP komen.
Oh ik kom wel, maak je daar maar geen zorgen om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En ik die van jou. Je punt? Je moet nooit zomaar iets de ruimte in slingeren.quote:
Zou je PHP niet stiekem in het echt willen zien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die drie, komen de drempel niet over bij mij. En komen ze wel. Mijn buurman heeft pepperspray en een gummyknuppel.
Begin augustus is beter, dan heb ik mijn salaris ook .quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee we gaan naar jou, want wolvendagen doet vast 26 juni en dan kan ik natuurlijk weer niet![]()
.
quote:Suarez in basiself Uruguay
KIMBERLEY - Luis Suarez begint vrijdag in de basisopstelling als Uruguay het opneemt tegen Frankrijk. Zijn bondscoach Oscar Tabarez maakte woensdag al zijn formatie bekend. Diego Forlan zal de aanvaller van Ajax flankeren in de voorhoede.
Yvonne heeft vast wel wat in een matras liggen ergens..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan doen we een klb sc meet in Rio![]()
![]()
Budget anyone?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh ik kom wel, maak je daar maar geen zorgen om.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Die is lelijk. Net als die andere twee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zou je PHP niet stiekem in het echt willen zien?
Hoer, dit doe je expres. Dan op vakantiequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begin augustus is beter, dan heb ik mijn salaris ook .
*Snif snif.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Yvonne heeft vast wel wat in een matras liggen ergens..
Ik blijf erbij dat dit stoere, al dan niet niet-serieuze, praat is:quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En ik die van jou. Je punt? Je moet nooit zomaar iets de ruimte in slingeren.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wrom? Poncho om Lange Frans, pompen en ze weer naar huis toe schoppen. En als ze achteraf bitchen vertel jij rond dat ze hangtieten heeft en een vagijn als een zadelovertrek.
Ik dacht dat je zei dat je zo'n hekel aan carnaval hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien vond ik dat wel vet gaaf.
Of allebeiquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee we gaan naar jou, want wolvendagen doet vast 26 juni en dan kan ik natuurlijk weer niet![]()
.
Gewoon wat geld van je ouders vragen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begin augustus is beter, dan heb ik mijn salaris ook .
Oh, mag ik Bio wel meenemen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die drie, komen de drempel niet over bij mij. En komen ze wel. Mijn buurman heeft pepperspray en een gummyknuppel.
Was wel benieuwd waar je zou gaan studeren en wat enzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Anders was ik vandaag met de rest van mijn vrienden teruggekomen uit Cherso en helemaal naar de tiefus.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoer, dit doe je expres. Dan op vakantie.
Laki en ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is lelijk. Net als die andere twee.
Hoe kijk jij tegen carnaval aan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je zo'n hekel aan carnaval hebt?
Prima.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, mag ik Bio wel meenemen?
Remlof komt ook als er bier is.
Echt? Ik dacht dat ze het er over hadden dat rond 00:00 alle stemmen geteld zouden zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom hebben ze het al over grote winnaars? Er is nog geen 10% geteld man.
Oke.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit stoere, al dan niet niet-serieuze, praat is:
[..]
Ik zeg dan dat ik dan niet kan lullie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of allebei
[..]
Gewoon wat geld van je ouders vragen.
Beter komt Remlofquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, mag ik Bio wel meenemen?
Remlof komt ook als er bier is.
Met d'r ogen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen carnaval aan?
Ja heb ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je zo'n hekel aan carnaval hebt?
De laatste anderhalf jaar staat mijn hoofd toch wel naar de Erasmus. Ik heb, voorlopig, besloten om iets economisch te gaan doen en het Erasmus heeft veruit de beste studies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was wel benieuwd waar je zou gaan studeren en wat enzo.
Ja echt. 11,9% geteld nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat ze het er over hadden dat rond 00:00 alle stemmen geteld zouden zijn?
Ik tel niet mee. Hùùù.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is lelijk. Net als die andere twee.
Mehhhquote:
Bedankt voor het bevestigen van m'n vermoedens.quote:
Anti-climax.quote:
Nee, grapjequote:
Ik kan niet voor de anderen spreken, maar WD meeten, staat op mijn lijstje net onder mezelf kapot slaan met een knuppel net nadat ik mijn penis heb afgesneden en langzaam aan het doodbloeden ben, dus ik zou me over mij geen zorgen maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwah, niet echt geweldig. Al moet ik het misschien maar weer eens gaan vieren omdat vrouwen dan makkelijker zijn en zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen carnaval aan?
Zo ben ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van m'n vermoedens.
Dan kan je wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg dan dat ik dan niet kan lullie.
Ja, de sc is immers niets aan als wij er zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die zag je van ver aankomen als ik in de SC ben.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, niet echt geweldig. Al moet ik het misschien maar weer eens gaan vieren omdat vrouwen dan makkelijker zijn en zo.
Dat siert je.quote:
Dat weet ik. Doe het graag.quote:
quote:He Pleun,
Alles goed?
Als reminder VVD Mark Rutte dat is ONZE MAN!
In de bijlage maar alle 4 de word documenten die op je bureaublad stonden to be sure.
Je bent te goed.quote:
Dat kan je afzeggen, of je zus op afsturen.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi papa mailde vanmiddag nog.
[..]![]()
Ik weet. Ben een gever.quote:
Jouw vader zou ik later wel als schoonvader willen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi papa mailde vanmiddag nog.
[..]![]()
Neequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kan je afzeggen, of je zus op afsturen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de anderen spreken, maar WD meeten, staat op mijn lijstje net onder mezelf kapot slaan met een knuppel net nadat ik mijn penis heb afgesneden en langzaam aan het doodbloeden ben, dus ik zou me over mij geen zorgen maken.
OKE.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
Mensen die serieus overwegen om op te dagen bij fok meets
Smmmmmmoooooooooooooooooooooooth.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw vader zou ik later wel als schoonvader willen.
Oeh!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw vader zou ik later wel als schoonvader willen.
quote:Tering Pleun het was bijna mis gelopen!
We stonden net in de rij om te gaan stemmen ben ik me rot geschrokken. X zegt ik denk dat is maar SP stem.
Nou ik dacht dat gaan we niet doen dus net voordat we de zaal inliepen heb ik haar omgeluld!
Goed he.
Dumb & Dumber!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
So you're telling me there's a chance..
Waarom niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
Mensen die serieus overwegen om op te dagen bij fok meets
Fixed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OKE.
Meets![]()
Fok![]()
Users![]()
Mensen![]()
4EBE![]()
![]()
![]()
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de anderen spreken, maar WD meeten, staat op mijn lijstje net onder mezelf kapot slaan met een knuppel net nadat ik mijn penis heb afgesneden en langzaam aan het doodbloeden ben, dus ik zou me over mij geen zorgen maken.
Wat een ventquote:
"Omgelult"quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.![]()
Je kent me te goed. Dat is eng.
Wat een kerel.quote:Joran: Ik werd opgewacht door gewapende mannen
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft een nieuwe verklaring afgelegd. Deze heeft meer weg van een ongeloofwaardig filmscript dan van een serieus te nemen verhaal, aldus de grootste krant in Peru, El Comercio.
De Nederlander, die twee dagen terug bekende de Peruaanse Stephany Flores te hebben gedood nadat zij in zijn laptop had gesnuffeld, heeft nu verklaard dat twee mannen hem de nacht van het misdrijf gewapend met messen en pistolen opwachtten in zijn hotelkamer.
Toen hij samen met de jonge vrouw op de kamer kwam, lag een van de mannen gewapend op bed. De andere man zou met een mes uit de badkamer op Joran afgelopen zijn. Het duo, zo verklaart de Nederlander, was uit op geld. Een van de mannen zou Flores in het gezicht hebben geslagen.
Waarom doe je dat dan niet? Hebben wij wat om te lachen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn vader is geen held in spelling nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Omgelult"
Serieus, sla je vader met je vlakke hand in z'n gezicht de eerstvolgende keer dat je 'm ziet!
4EBE + BP = 1 maagd minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |