Ik zie hier een overeenkomst.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm ik ben niet zo'n carnavaller, jammer.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom geeft niemand me een complimentje over mijn liefheid. Ik geef mijn ouders een reisje ja.en hou voor jullie een bbq.
Ja, mn zusje loos ik bij een vriendin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Door jou ouders een weekend te geven, krijg je er juist zelf een voor terug.
Lege huizen
quote:
Ah, ja das wel nicequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kom al jaren in breda omdat daar altijd konden slapen..
Een 4EBE -reactie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een reactie?
Nee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat een desperate manier van doen.
Weet je wat mijn probleem is bij het Nederlandse carnaval... het is zo gemaakt. Doe het zoals in rio of doe het niet..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie hier een overeenkomst.
Beter, ik dump mijn zusje 2 weken in Spanje bij een vriendinquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mn zusje loos ik bij een vriendin.
Ik kom alleen als Lamon., PHP en AP komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom geeft niemand me een complimentje over mijn liefheid. Ik geef mijn ouders een reisje ja.en hou voor jullie een bbq.
Ja sowieso.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie hier een overeenkomst.
Okee we gaan naar jou, want wolvendagen doet vast 26 juni en dan kan ik natuurlijk weer nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Japsnars het volgende:
Mijn ouders zijn 17 en 18 juli naar Maastrêcht dus ik heb dan ook een leeg huis hier. (Als ons andere huis dan nog niet verkocht is, heb ik zelfs 2 lege huizen)
Als het om de aandacht en liefde van rv gaat wel ja.quote:
Ik ken je hoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mijn leven. Bedankt!
Ik kom alleen als BP komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Lamon., PHP en AP komen.
Helaas niet nee. Anders was ik vandaag met de rest van mijn vrienden teruggekomen uit Cherso en helemaal naar de tiefus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
Hee Jap jij hebt toch geen examen gedaan he?
Dan doen we een klb sc meet in Rioquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet je wat mijn probleem is bij het Nederlandse carnaval... het is zo gemaakt. Doe het zoals in rio of doe het niet..
Die drie, komen de drempel niet over bij mij. En komen ze wel. Mijn buurman heeft pepperspray en een gummyknuppel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij komt dus nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik niet hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
PHP en AP komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |