=$quote:
Dat kon ik voor die scan ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
Bio heeft een scan.. Remlof ruikt ze gewoon..
Dat zal het zijn.quote:
Heb je het nou over Groningen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
CarnavalDie kut kroegjes gaan godver om 2uur al dicht en 3gezusters is zo vol dat je niet eens bij de bar kan komen.. Bier kennen ze daar sowieso niet..
Echt wat voor S_a.quote:
Ja, ik was er maar van 13:00 tot 21:00.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met lang haar.
Of ben je naar de kapper geweest?
Gelukkig ken jij mijn leven. Bedankt!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iemand die niet op zo'n desperate manier stoer praat.
Jij zit helemaal verkeerd jonge..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
CarnavalDie kut kroegjes gaan godver om 2uur al dicht en 3gezusters is zo vol dat je niet eens bij de bar kan komen.. Bier kennen ze daar sowieso niet..
Aandachtshoer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Bragi het volgende:
Reetveter, wat negeer je mijn compliment? Hater!
Gohquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik was er maar van 13:00 tot 21:00.
Nee ik manoeuvreerde me onopvallend tussen de rest als kloon en jullie roken het echt. Leek net of er een groene walm achter me hing die jullie roken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat kon ik voor die scan ook![]()
Je ziet gewoon wie kloons zijn.
Door jou ouders een weekend te geven, krijg je er juist zelf een voor terug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
Die SC bbq bij mij thuis moet ik nog even plannen. Wordt denk ik ergens eind juni, als ik mijn ouders een weekend in Parijs dump.Ik heb besloten mijn ouders een weekend te geven, ipv mezelf.
Wat een desperate manier van doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Madridista het volgende:
Net een pizza besteld, Nummer van koeriersmeisje gekregen
Kom al jaren in breda omdat daar altijd konden slapen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij zit helemaal verkeerd jonge..
En met caranval 2 uur? NO FUCKING WAY bwhehehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |