Het is maar internet. EN het is maar Lamon.quote:
Je moet eerst als je der moeite mee hebt op msn veel ermee praten. Daar heb je eerder succes mee dan willekeurig voor het eerst mensen aanspreken tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Tegen die tijd zal het sowieso wel gebeurd zijn (of ik moet wel een hele erge mongol zijn) en daarnaast wil ik al heel lang eens Carnaval vieren maar het komt er nooit van.
Jawohl, leuke kleurenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
4ebe heb je mn jurkje gezien.
en ben ik de enige die 4eve als afkorting uitspreekt als 'fee-ebe'?
Ik niet. Pics.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
Jij, S_a en een paar anderen mogen ook komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als een mini sc meet.
Ik zeg steeds in mijzelf four-ebe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zag trouwens die reclame voor mequote:
Ho wacht even..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij, S_a en een paar anderen mogen ook komen
H&M, was de laatste hier. een 34.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawohl, leuke kleuren![]()
Ik wil ook een jurkje, alleen heb ik nog niets gevonden.![]()
Waar heb je de jouwe vandaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dank je wel, maar ik ben niet zo goed in carnavalquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met aan de poort een schim omdat je geen beeld van mij hebt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag trouwens die reclame voor me
Waarvoor ben ik uitgenodigd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan drink je niet genoeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel, maar ik ben niet zo goed in carnaval
Iemand die niet op zo'n desperate manier stoer praat.quote:
Ja dat zal best en ik wil die ene chick ook wel heel graag regelen maar na vandaag had ik ook weer zoiets, dit gaat nooit werken. Zij lijkt toch steeds met iets anders bezig en het is echt alsof ze er ook niets van merkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is maar internet. EN het is maar Lamon.
[..]
Je moet eerst als je der moeite mee hebt op msn veel ermee praten. Daar heb je eerder succes mee dan willekeurig voor het eerst mensen aanspreken tijdens het uitgaan.
Cool, Bio, jij ontwikkelde manly man.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Fuck it, heb zelfs een beetje poep in m'n boxer.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cool, Bio, jij ontwikkelde manly man.
Jij houdt dingen liever simpel he?
Zei de prinses op de erwt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel, maar ik ben niet zo goed in carnaval
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
Hey Jappie en broekpaling, kom hier carnaval vieren dan heb je er ineens kei veel gezoend.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat zal best en ik wil die ene chick ook wel heel graag regelen maar na vandaag had ik ook weer zoiets, dit gaat nooit werken. Zij lijkt toch steeds met iets anders bezig en het is echt alsof ze er ook niets van merkt.
En ondertussen heb ik de afgelopen paar dagen steeds wel ellenlange gesprekken met andere chicks
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
H&M, was de laatste hier. een 34.![]()
[..]Oh die is nice ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H&M?
![]()
Toch?quote:
Iets met lang haar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met aan de poort een schim omdat je geen beeld van mij hebt?
Jup, en voor de rest heeft hij eurocard/mastercard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cool, Bio, jij ontwikkelde manly man.
Jij houdt dingen liever simpel he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |