Ja en ik ben gewoon bang om afgewezen te worden. Maar boeien, voortaan gewoon toch op chicks afstappen (als ik weer in H'lem uitgaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha. Ja ik ben ook zo verlegen als de pleuris.
Je zult het nooit toegeven, maar is je leven niet veranderd toen ik me ermee bemoeide? Waarom kunnen mensen nou nooit iets toegeven?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Crack_ het volgende:
oh jongens horen jullie dat, Lamon heeft al mijn onzekerheden weggehaald. Het is een held. Adoreer hem.
Lood om oud ijzer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg gewoon kanker ipv kk. Dat is zo sneu.
Okethxbai.quote:
Oh nee hoor. Tegen die tijd zal het sowieso wel gebeurd zijn (of ik moet wel een hele erge mongol zijn) en daarnaast wil ik al heel lang eens Carnaval vieren maar het komt er nooit van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat die daarvoor naar carnaval komt. Dat iss desperate.
Are you serious?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zult het nooit toegeven, maar is je leven niet veranderd toen ik me ermee bemoeide? Waarom kunnen mensen nou nooit iets toegeven?
Ik vroeg ooit eens aan RB zou je nog steeds mensen willen helpen, al wordt je ervoor gehaat? Zij zei ja, en heeft dat inmiddels ook bewezen, ik erken dus nu juist dat ik wel slap ben...ik wil wel erkenning, dus ben niet echt goed...ik moest ook met Kiva teveel opsnijden, weer een tekortkoming, ik erken het tenminste. Ik zie het anderen zelden doen, enkel triestsmileys...
Je kan het ook zien als een mini sc meet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat die daarvoor naar carnaval komt. Dat iss desperate.
Je weet hoe slecht ik daar in benquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Bragi het volgende:
Crack_, negeer die naar aandacht en waardering hunkerde zak hooi toch gewoon.Laat je niet opnaaien, je weet net zo goed als ik dat 'ie ongelijk heeft.
Ik moest hardop lachen. Fuck it, heb zelfs een beetje poep in m'n boxer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zult het nooit toegeven, maar is je leven niet veranderd toen ik me ermee bemoeide? Waarom kunnen mensen nou nooit iets toegeven?
Ik vroeg ooit eens aan RB zou je nog steeds mensen willen helpen, al wordt je ervoor gehaat? Zij zei ja, en heeft dat inmiddels ook bewezen, ik erken dus nu juist dat ik wel slap ben...ik wil wel erkenning, dus ben niet echt goed...ik moest ook met Kiva teveel opsnijden, weer een tekortkoming, ik erken het tenminste. Ik zie het anderen zelden doen, enkel triestsmileys...
Wat doe je stoer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wrom? Poncho om Lange Frans, pompen en ze weer naar huis toe schoppen. En als ze achteraf bitchen vertel jij rond dat ze hangtieten heeft en een vagijn als een zadelovertrek.
Yeah... no.quote:
Ja, precies!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als een mini sc meet.
is gewoon een afkorting. Makkelijkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg gewoon kanker ipv kk. Dat is zo sneu.
Wie ben jij?quote:
IQM.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |