Meer dan driekwart van mijn vrienden is maagdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is de norm. Tegenwoordig ligt die op 11/12.
Haha, ik maak me er ook niet druk om hoor. Alles op z'n tijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Groep 8, dus tel maar gewoon 0x
Vervolgens een tijd flink gepest en 3 jaar met een beugel rondgelopen. Nu ben ik echt totaal niet lelijk en mijn gebit ziet er verder ook prima uit, het is nu puur een mentale blokkade.
Echt, sommige chicks uit mijn jaar zijn volgens mij zo enorm makkelijk, die werpen zich bijna aan je voeten maar dat vind ik ook weer zo cheap.
Maar het komt vast goed met je hoor, Bp.
Ja maar die wijven zijn zo cheap en daar wil ik verder geen gekanker achteraf mee hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, je bent een vent. Die neuken alles wat 37 graden is. Kieskeurig zijn moet je aan vrouwen overlaten.
Nou dat is ernstigquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja is goed. Duurt alleen nog een heleboel maanden maar ik zal er zeker zijn.
Mag ik in je gezicht spugen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ach gut![]()
Doe wat je niet laten kunt
Daar heb je juist geen gekanker mee achterafquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar die wijven zijn zo cheap en daar wil ik verder geen gekanker achteraf mee hebben
Dealquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja is goed. Duurt alleen nog een heleboel maanden maar ik zal er zeker zijn.
Oh, ik heb wel het idee dat ik nu weleens wat mag gaan doen. (En dan bedoel ik niet meteen seks maar gewoon wat ballen kweken en chicks regelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ik maak me er ook niet druk om hoor. Alles op z'n tijd.
Maar ik vind de grappen van wd en Bobby over mijn maagdzijn altijd erg leuk.
Ja, maar dit is een forum en je hebt zelf gepost dat iedereen een soort extreme van zichzelf is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..
Als ik echt cool was geweest was had ik dat niet gezegd, zoals bij een stuk of 20 andere users waar ik wel mijn bek bij gehouden heb.
Wrom? Poncho om Lange Frans, pompen en ze weer naar huis toe schoppen. En als ze achteraf bitchen vertel jij rond dat ze hangtieten heeft en een vagijn als een zadelovertrek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar die wijven zijn zo cheap en daar wil ik verder geen gekanker achteraf mee hebben
Van Otis niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ik maak me er ook niet druk om hoor. Alles op z'n tijd.
Maar ik vind de grappen van wd en Bobby over mijn maagdzijn altijd erg leuk.
Met hun niet. Maar je respectlevel bij vrienden en anderen zal wel dalenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar heb je juist geen gekanker mee achteraf
Ik heb een skele bakkes en zie er niet fantastisch uit. Maar ik ben wel bereid geld te betalen voor sex.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Groep 8, dus tel maar gewoon 0x
Vervolgens een tijd flink gepest en 3 jaar met een beugel rondgelopen. Nu ben ik echt totaal niet lelijk en mijn gebit ziet er verder ook prima uit, het is nu puur een mentale blokkade.
Echt, sommige chicks uit mijn jaar zijn volgens mij zo enorm makkelijk, die werpen zich bijna aan je voeten maar dat vind ik ook weer zo cheap.
Maar het komt vast goed met je hoor, Bp.
Die tactiek zal ik binnenkort weleens even uitproberenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wrom? Poncho om Lange Frans, pompen en ze weer naar huis toe schoppen. En als ze achteraf bitchen vertel jij rond dat ze hangtieten heeft en vagijn als een zadelovertrek.
quote:
Haha. Ja ik ben ook zo verlegen als de pleuris.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel het idee dat ik nu weleens wat mag gaan doen. (En dan bedoel ik niet meteen seks maar gewoon wat ballen kweken en chicks regelen)
Koetjiekoetjiekoetjiekoetjieeequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha. Ja ik ben ook zo verlegen als de pleuris.
Net moest ik nog 250 neerleggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een skele bakkes en zie er niet fantastisch uit. Maar ik ben wel bereid geld te betalen voor sex.
Hey! Je had 'm vergeven, hè.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alsof ik mij daar druk om maak bij iemand die mij uit het niets uitmaakt voor hoer en daarna met een laf excuus aankomt.
Maar jij hebt geen babyface. Ik zie er toch wel jong uit voor mijn leeftijd. (Oké, niet zo extreem als Chuck maar toch)quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een skele bakkes en zie er niet fantastisch uit. Maar ik ben wel bereid geld te betalen voor sex.
Zeg gewoon kanker ipv kk. Dat is zo sneu.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. Zolang ze maar helemaal van mij blijft. Weet je hoe kankervet dat is.
Bij elke winkel of wat dan ook: "I'm tapping that".
Gewoon 5 meter erachter lopen en dat tegen elke kerel zeggen die nakijkt.
2x een combi vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
WAT? Mag ik geen grapjes maken over mijn slaapkamer.
Want nondeju als ik bruune boon'n in tomaaat'nsaus g'eten mien jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |