Huh? Heel somsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Drink je toevallig door een rietje?
Een Rotterdamse yeahquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEB JE EEN VRIENDIN!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Och kind tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Man ik heb al zo lang geen piemel gezien dan alleen daarnet van die plaatjes hier.
Wordt er een wakker hoorquote:
Mij wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Fascination het volgende:
Het zou me niets verbazen als we een CDA, VVD, PvdA kabinet krijgen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Biogarde het volgende:
En ik praat Utrechts, dus das een mooie mix
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt een monster gecreëerd.
Ach, jij ook. En ik ben altijd nog jonger dan jijquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!
MAAGD!
HAHAHAHAAHHAHAA!
HAHA, FAIL QUOTE!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt een monster gecreëerd.
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..
Als ik echt cool was geweest was had ik dat niet gezegd, zoals bij een stuk of 20 andere users waar ik wel mijn bek bij gehouden heb.
Ik kan best 2 Rotterdamse poppetjes hebben hoor. Mits 18+.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, jij ook. En ik ben altijd nog jonger dan jij![]()
![]()
Plus ik zal mijn hele leven maagd blijven (sterrenbeeld, eh)
Ik ben pas 18, woon in het land der preutsen, Het Gooi en kan niet eens die ene chick regelen. Wat dacht jij danquote:
Maar het ging toch niet over haarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..
Als ik echt cool was geweest was had ik dat niet gezegd, zoals bij een stuk of 20 andere users waar ik wel mijn bek bij gehouden heb.
Ik ben nu nog 18.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mijn sterrenbeeld is ook maagd.
Hoe oud ben je dan? Ik al bijna 20. IK WIL NIET!
Ik ben 17.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan best 2 Rotterdamse poppetjes hebben hoor. Mits 18+.
4 jaar overtijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben pas 18, woon in het land der preutsen, Het Gooi en kan niet eens die ene chick regelen. Wat dacht jij dan
Nog een jaartje wachten dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan best 2 Rotterdamse poppetjes hebben hoor. Mits 18+.
Hij is psychiater, maar hij loopt er zelf ook bij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Crack_ het volgende:
oh jongens horen jullie dat, Lamon heeft al mijn onzekerheden weggehaald. Het is een held. Adoreer hem.
Jij op je 14e al? WTFquote:
Je denkt toch niet dat hij iets over zichzelf kan zeggen wat niet positief is he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar het ging toch niet over haar?
Je hebt hem gepijpt he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Het verschil zit er in dat ik je op het begint mocht, toen ging je ineens pm's op fok zetten. En dan moet ik lief blijven doen?
Flikker op men.
1x totaal nietszeggend.quote:
Ik ben geen homo hoor?quote:
Ik stem PVV voor jou.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik ben geen homo hoor?![]()
Wat een gek wijf ben jij soms zegIk snap niet waar je dit vandaan haalt
Qua ballen? Oh man, toen smeerde ik de chicks al met m'n zaad in. Of olie. Of een combi.quote:
Ik moet me maar eens gaan verdiepen op de basisschool dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is de norm. Tegenwoordig ligt die op 11/12.
Ik dacht aan Emanuelson. Ik weet niet waarom.quote:
Groep 8, dus tel maar gewoon 0xquote:
Ja is goed. Duurt alleen nog een heleboel maanden maar ik zal er zeker zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
Hey Jappie en broekpaling, kom hier carnaval vieren dan heb je er ineens kei veel gezoend.
Ja maar ik wil een blijvertje omdat ik een cliché romanticus ben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
Hey Jappie en broekpaling, kom hier carnaval vieren dan heb je er ineens kei veel gezoend.
Ik ook. Mijn toenmalige vriendin. Eerste 3 weken waren een rampquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Qua ballen? Oh man, toen smeerde ik de chicks al met m'n zaad of olie. Of een combi.
Dude, je bent een vent. Die neuken alles wat 37 graden is. Kieskeurig zijn moet je aan vrouwen overlaten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt, sommige chicks uit mijn jaar zijn volgens mij zo enorm makkelijk, die werpen zich bijna aan je voeten maar dat vind ik ook weer zo cheap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |