Huh? Heel somsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Drink je toevallig door een rietje?
Een Rotterdamse yeahquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEB JE EEN VRIENDIN!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Och kind tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Man ik heb al zo lang geen piemel gezien dan alleen daarnet van die plaatjes hier.
Wordt er een wakker hoorquote:
Mij wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Fascination het volgende:
Het zou me niets verbazen als we een CDA, VVD, PvdA kabinet krijgen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Biogarde het volgende:
En ik praat Utrechts, dus das een mooie mix
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt een monster gecreëerd.
Ach, jij ook. En ik ben altijd nog jonger dan jijquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!
MAAGD!
HAHAHAHAAHHAHAA!
HAHA, FAIL QUOTE!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt een monster gecreëerd.
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..
Als ik echt cool was geweest was had ik dat niet gezegd, zoals bij een stuk of 20 andere users waar ik wel mijn bek bij gehouden heb.
Ik kan best 2 Rotterdamse poppetjes hebben hoor. Mits 18+.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, jij ook. En ik ben altijd nog jonger dan jij![]()
![]()
Plus ik zal mijn hele leven maagd blijven (sterrenbeeld, eh)
Ik ben pas 18, woon in het land der preutsen, Het Gooi en kan niet eens die ene chick regelen. Wat dacht jij danquote:
Maar het ging toch niet over haarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je overdrijft nu, maar ja, ik zag idd aan het begin toen ze net op FOK! zat bepaalde problemen had, dus ik gaf haar een beetje zekerheid. Ik vind het ook niet zo erg dat ik voor dergelijke zaken geen waardering krijg, maar echte hatelijkheden storen me toch wel, ik ben dus zwakker en minder perfect dan ik dacht..
Als ik echt cool was geweest was had ik dat niet gezegd, zoals bij een stuk of 20 andere users waar ik wel mijn bek bij gehouden heb.
Ik ben nu nog 18.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mijn sterrenbeeld is ook maagd.
Hoe oud ben je dan? Ik al bijna 20. IK WIL NIET!
Ik ben 17.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan best 2 Rotterdamse poppetjes hebben hoor. Mits 18+.
4 jaar overtijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben pas 18, woon in het land der preutsen, Het Gooi en kan niet eens die ene chick regelen. Wat dacht jij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |