Dat kan je afzeggen, of je zus op afsturen.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi papa mailde vanmiddag nog.
[..]![]()
Ik weet. Ben een gever.quote:
Jouw vader zou ik later wel als schoonvader willen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi papa mailde vanmiddag nog.
[..]![]()
Neequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kan je afzeggen, of je zus op afsturen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de anderen spreken, maar WD meeten, staat op mijn lijstje net onder mezelf kapot slaan met een knuppel net nadat ik mijn penis heb afgesneden en langzaam aan het doodbloeden ben, dus ik zou me over mij geen zorgen maken.
OKE.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
Mensen die serieus overwegen om op te dagen bij fok meets
Smmmmmmoooooooooooooooooooooooth.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw vader zou ik later wel als schoonvader willen.
Oeh!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw vader zou ik later wel als schoonvader willen.
quote:Tering Pleun het was bijna mis gelopen!
We stonden net in de rij om te gaan stemmen ben ik me rot geschrokken. X zegt ik denk dat is maar SP stem.
Nou ik dacht dat gaan we niet doen dus net voordat we de zaal inliepen heb ik haar omgeluld!
Goed he.
Dumb & Dumber!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
So you're telling me there's a chance..
Waarom niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
Mensen die serieus overwegen om op te dagen bij fok meets
Fixed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OKE.
Meets![]()
Fok![]()
Users![]()
Mensen![]()
4EBE![]()
![]()
![]()
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de anderen spreken, maar WD meeten, staat op mijn lijstje net onder mezelf kapot slaan met een knuppel net nadat ik mijn penis heb afgesneden en langzaam aan het doodbloeden ben, dus ik zou me over mij geen zorgen maken.
Wat een ventquote:
"Omgelult"quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.![]()
Je kent me te goed. Dat is eng.
Wat een kerel.quote:Joran: Ik werd opgewacht door gewapende mannen
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft een nieuwe verklaring afgelegd. Deze heeft meer weg van een ongeloofwaardig filmscript dan van een serieus te nemen verhaal, aldus de grootste krant in Peru, El Comercio.
De Nederlander, die twee dagen terug bekende de Peruaanse Stephany Flores te hebben gedood nadat zij in zijn laptop had gesnuffeld, heeft nu verklaard dat twee mannen hem de nacht van het misdrijf gewapend met messen en pistolen opwachtten in zijn hotelkamer.
Toen hij samen met de jonge vrouw op de kamer kwam, lag een van de mannen gewapend op bed. De andere man zou met een mes uit de badkamer op Joran afgelopen zijn. Het duo, zo verklaart de Nederlander, was uit op geld. Een van de mannen zou Flores in het gezicht hebben geslagen.
Waarom doe je dat dan niet? Hebben wij wat om te lachen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn vader is geen held in spelling nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Omgelult"
Serieus, sla je vader met je vlakke hand in z'n gezicht de eerstvolgende keer dat je 'm ziet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |