Beter komt Remlofquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, mag ik Bio wel meenemen?
Remlof komt ook als er bier is.
Met d'r ogen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen carnaval aan?
Ja heb ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je zo'n hekel aan carnaval hebt?
De laatste anderhalf jaar staat mijn hoofd toch wel naar de Erasmus. Ik heb, voorlopig, besloten om iets economisch te gaan doen en het Erasmus heeft veruit de beste studies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was wel benieuwd waar je zou gaan studeren en wat enzo.
Ja echt. 11,9% geteld nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat ze het er over hadden dat rond 00:00 alle stemmen geteld zouden zijn?
Ik tel niet mee. Hùùù.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is lelijk. Net als die andere twee.
Mehhhquote:
Bedankt voor het bevestigen van m'n vermoedens.quote:
Anti-climax.quote:
Nee, grapjequote:
Ik kan niet voor de anderen spreken, maar WD meeten, staat op mijn lijstje net onder mezelf kapot slaan met een knuppel net nadat ik mijn penis heb afgesneden en langzaam aan het doodbloeden ben, dus ik zou me over mij geen zorgen maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die drie, komen de drempel niet over bij mij. En komen ze wel. Mijn buurman heeft pepperspray en een gummyknuppel.
Mwah, niet echt geweldig. Al moet ik het misschien maar weer eens gaan vieren omdat vrouwen dan makkelijker zijn en zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen carnaval aan?
Zo ben ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van m'n vermoedens.
Dan kan je wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg dan dat ik dan niet kan lullie.
Ja, de sc is immers niets aan als wij er zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die zag je van ver aankomen als ik in de SC ben.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, niet echt geweldig. Al moet ik het misschien maar weer eens gaan vieren omdat vrouwen dan makkelijker zijn en zo.
Dat siert je.quote:
Dat weet ik. Doe het graag.quote:
quote:He Pleun,
Alles goed?
Als reminder VVD Mark Rutte dat is ONZE MAN!
In de bijlage maar alle 4 de word documenten die op je bureaublad stonden to be sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |