Oh ik kom wel, maak je daar maar geen zorgen om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En ik die van jou. Je punt? Je moet nooit zomaar iets de ruimte in slingeren.quote:
Zou je PHP niet stiekem in het echt willen zien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die drie, komen de drempel niet over bij mij. En komen ze wel. Mijn buurman heeft pepperspray en een gummyknuppel.
Begin augustus is beter, dan heb ik mijn salaris ook .quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee we gaan naar jou, want wolvendagen doet vast 26 juni en dan kan ik natuurlijk weer niet![]()
.
quote:Suarez in basiself Uruguay
KIMBERLEY - Luis Suarez begint vrijdag in de basisopstelling als Uruguay het opneemt tegen Frankrijk. Zijn bondscoach Oscar Tabarez maakte woensdag al zijn formatie bekend. Diego Forlan zal de aanvaller van Ajax flankeren in de voorhoede.
Yvonne heeft vast wel wat in een matras liggen ergens..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan doen we een klb sc meet in Rio![]()
![]()
Budget anyone?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh ik kom wel, maak je daar maar geen zorgen om.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Die is lelijk. Net als die andere twee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zou je PHP niet stiekem in het echt willen zien?
Hoer, dit doe je expres. Dan op vakantiequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begin augustus is beter, dan heb ik mijn salaris ook .
*Snif snif.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Yvonne heeft vast wel wat in een matras liggen ergens..
Ik blijf erbij dat dit stoere, al dan niet niet-serieuze, praat is:quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En ik die van jou. Je punt? Je moet nooit zomaar iets de ruimte in slingeren.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wrom? Poncho om Lange Frans, pompen en ze weer naar huis toe schoppen. En als ze achteraf bitchen vertel jij rond dat ze hangtieten heeft en een vagijn als een zadelovertrek.
Ik dacht dat je zei dat je zo'n hekel aan carnaval hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien vond ik dat wel vet gaaf.
Of allebeiquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee we gaan naar jou, want wolvendagen doet vast 26 juni en dan kan ik natuurlijk weer niet![]()
.
Gewoon wat geld van je ouders vragen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begin augustus is beter, dan heb ik mijn salaris ook .
Oh, mag ik Bio wel meenemen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die drie, komen de drempel niet over bij mij. En komen ze wel. Mijn buurman heeft pepperspray en een gummyknuppel.
Was wel benieuwd waar je zou gaan studeren en wat enzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Anders was ik vandaag met de rest van mijn vrienden teruggekomen uit Cherso en helemaal naar de tiefus.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoer, dit doe je expres. Dan op vakantie.
Laki en ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is lelijk. Net als die andere twee.
Hoe kijk jij tegen carnaval aan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je zo'n hekel aan carnaval hebt?
Prima.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, mag ik Bio wel meenemen?
Remlof komt ook als er bier is.
Echt? Ik dacht dat ze het er over hadden dat rond 00:00 alle stemmen geteld zouden zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom hebben ze het al over grote winnaars? Er is nog geen 10% geteld man.
Oke.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit stoere, al dan niet niet-serieuze, praat is:
[..]
Ik zeg dan dat ik dan niet kan lullie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of allebei
[..]
Gewoon wat geld van je ouders vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |