Praat je in het echt ook zo? Ben je vast populair. Bij negers en Faberyayo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kwam als laatste bij de SC, King Balzak. Je draait mee sinds 2000. Je bent niks boy.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:11 schreef Lamon het volgende:
Oh, even ter info, jullie als klaagbaakgroepje, worden stiekem op msn en dergelijken vergruisd als de afvalbak van FOK!, hoorde ik een tijdje terug.
Jullie worden uitgelachen, uitgehoond en belachelijk gemaakt door velen....
Dus doe er je voordeel mee.
Denken dat je wd kunt ownen zonder Madridista te hetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niks. Maakt niet uit, je hoefde toch al niet meer dus die discussie is gesloten.
ownd
Ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kwam als laatste bij de SC, King Balzak. Je draait mee sinds 2000. Je bent niks boy.
Die staart van je dinoquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt, eigenlijk
Is dit een diss richting Prins Faberyayo? Al is het een grap, je gaat er gewoon vanaf. Ik ga daar dan en nu ook niet over in discussie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Praat je in het echt ook zo? Ben je vast populair. Bij negers en Faberyayo.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Ik praat vrij netjes irl.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een lekker wief.quote:
Wat doe je nu dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, dat had ik graag gezien.Ik hoop dat hij over ongeveer 20 minuten op tv is.
quote:
Ik vecht nergens voor.quote:
Rotterdams? Accent dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik praat vrij netjes irl.
[..]
Ja maar jij bent een lekker wief.![]()
quote:
Siquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Madridista het volgende:
[..]
Denken dat je wd kunt ownen zonder Madridista te heten!
Wat is dit voor praatquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Madridista het volgende:
[..]
Jij owned mij niet hoor. Rv komt nog in de buurt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Madridista het volgende:
[..]
Oh okee.quote:
Jonge daar gaat het toch niet omquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vecht nergens voor.
Ik vind het enkel amusant dat dat grietje nogal een grote bek opzet terwijl de enige reden waarom ze hier ooit terecht kwam was omdat ze mij achtervolgde, dat is overigens een feit, te vinden in mijn posthistorie als iemand fanatiek genoeg zou zijn. (ik hoop van niet.)
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Madridista het volgende:
@ Lamon
Meen je die "" 's van je nou echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |