Das geen scheldenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gedraag je eens normaal, en scheldt eens wat minder.
HEY HELLOquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe maar, ik heb ook maar een biertje opengetrokken.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
WAT? Mag ik geen grapjes maken over mijn slaapkamer.
Want nondeju als ik bruune boon'n in tomaaat'nsaus g'eten mien jong
HI THEREquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
OHOHO HIJ IS LANGER GEWORDEN 4EBEE.
Je moet zelf weten of je je daar druk om maakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alsof ik mij daar druk om maak bij iemand die mij uit het niets uitmaakt voor hoer en daarna met een laf excuus aankomt.
Ja, ik zat me af te vragen of hij zijn haar kleurt.quote:
Nope, ik blijf lekker, en als jij daar moeite mee hebt ga dan zelf weg, ik was hier eerder dan jij hier was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Das geen schelden![]()
.
En ga hier gewoon weg.
Er was net verdeling van PVV stemmers, 46 procent had huurwoning, 52 procent koopwoning. Toen zei hij zo van de rest woont vast in een tent.quote:
Niks. Maakt niet uit, je hoefde toch al niet meer dus die discussie is gesloten.quote:
Goezo, vecht voor je plekquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik blijf lekker, en als jij daar moeite mee hebt ga dan zelf weg, ik was hier eerder dan jij hier was.
Oké, /care.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niks. Maakt niet uit, je hoefde toch al niet meer dus die discussie is gesloten.
ownd
Jij kwam als laatste bij de SC, King Balzak. Je draait mee sinds 2000. Je bent niks boy.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik blijf lekker, en als jij daar moeite mee hebt ga dan zelf weg, ik was hier eerder dan jij hier was.
Haha, dat had ik graag gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er was net verdeling van PVV stemmers, 46 procent had huurwoning, 52 procent koopwoning. Toen zei hij zo van de rest woont vast in een tent.
interessante cijfers.. FUUUquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kwam als laatste bij de SC, King Balzak. Je draait mee sinds 2000. Je bent niks boy.
Dat zei ik ook altijd in de groep 1 yeaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |