Jazekerrquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef L0t.. het volgende:
Laki, heb je nog dat stukje van Gio gevonden trouwens?
Oh, mag ik wat vragen?quote:
1 letter en een kleurtje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, mag ik wat vragen?![]()
* Vinger opsteekt.
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een FA en een MOD?
FA kan mensen bannen. MOD kan eigenlijk alleen leuk doen met knopjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, mag ik wat vragen?![]()
* Vinger opsteekt.
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een FA en een MOD?
Je weet toch vast wel hoe ik nou weer zou moeten weten dat ze er iets mee doen of ze hebt uberhaupt gelezen hebben? Of krijg ik dan niks te horen?quote:
quote:
Thxquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
FA kan mensen bannen. MOD kan eigenlijk alleen leuk doen met knopjes.
Baasquote:
Ik vroeg of het een grapje was, en meneer zei nee, hij is blijkbaar fan van concentratiekampen, waar mijn opa overigens echt in heeft gezeten. Als je dan zo graag wilt rellen, doe dat dan niet op zo'n manier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Crack_ het volgende:
En jappie zegt toch niet dat je ze moet uitroeien, jonge dit is oneerljk. Het was een grapje we all know that anders had ie wel PVV gestemd.
Dank, dank.quote:
Jonge, hou je bek eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vroeg of het een grapje was, en meneer zei nee, hij is blijkbaar fan van concentratiekampen, waar mijn opa overigens echt in heeft gezeten. Als je dan zo graag wilt rellen, doe dat dan niet op zo'n manier.
En betrek niet alles op je eigen leven, zielepiet. Life's hard, get used to it.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vroeg of het een grapje was, en meneer zei nee, hij is blijkbaar fan van concentratiekampen, waar mijn opa overigens echt in heeft gezeten. Als je dan zo graag wilt rellen, doe dat dan niet op zo'n manier.
mij zal je niet horenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Biogarde het volgende:
Jap is zo weer terug. De eerstvolgende die een 'grappige' verwijzing maakt naar plekken waar ze mensen vergasten krijgt een ban van 3 maanden.
Dus al is het een grap, je gaat er gewoon vanaf. Ik ga daar dan en nu ook niet over in discussie.
Nieuwe discussie, zal ik vanavond wijn drinken. Ja of neequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Japsnars het volgende:
De enige reden dat ik nee zei, was omdat het mij wel overduidelijk leek dat het hier om een grap ging en ik die vraag toch wel erg dom vond.
Anyway, geen discussie meer hierover.
WAT? Mag ik geen grapjes maken over mijn slaapkamerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Biogarde het volgende:
Jap is zo weer terug. De eerstvolgende die een 'grappige' verwijzing maakt naar plekken waar ze mensen vergasten krijgt een ban van 3 maanden.
Dus al is het een grap, je gaat er gewoon vanaf. Ik ga daar dan en nu ook niet over in discussie.
Doe maar, ik heb ook maar een biertje opengetrokken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nieuwe discussie, zal ik vanavond wijn drinken. Ja of nee
JONGEEEEEE, HOU GE MONDKE DICHT DAN.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gedraag je eens normaal, en scheldt eens wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |