quote:
Ontkenningsfase alertquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij owned mij niet hoor. Rv komt nog in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ontkenningsfase alertHou je bek, wanhopige prostaat op poten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Waar is mijn tvp ineens heen?
Mag het echt niet meer?
Deed Danny.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Waar is mijn tvp ineens heen?
Mag het echt niet meer?
Hij zou zo een 'kloon van' kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, wanhopige prostaat op poten.
Zegt de arrogantste poser van heel Fok.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde je een beetje zekerheid geven, maar ik heb je per ongeluk arrogant gemaakt.
Nee, je bent een mongooltje omdat je mn pm's op een forum hebt neergezetquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde je een beetje zekerheid geven, maar ik heb je per ongeluk arrogant gemaakt.
Oh noes, je hebt een monster gecreëerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zou zo een 'kloon van' kunnen zijn.
Die stoel was net nog rebelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Japsnars het volgende:
Ferry die een virtuele stoel wegschuift!
LADY GAGAquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt een monster gecreëerd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt een monster gecreëerd.
Inclusief schoeisel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |