quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Meer mensen met problemen met twitter? Zowel de website als tweetdeck gaan verrekte traag bij mij sinds gister.
Ja daar heb ik ook last van, acht ja..... wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Meer mensen met problemen met twitter? Zowel de website als tweetdeck gaan verrekte traag bij mij sinds gister.
Ik heb nix gemerktquote:
Weddingcrasherquote:
Dat was een week geleden.quote:
Nou ik kan zowaar geen tweet meer verzenden, afkickverschijnselen enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook last van, acht ja..... wat maakt het uit?
Het zal je altijd blijven achtervolgen _o-quote:
Echt? hier werkt het normaalquote:
Dezelfde als hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef Rensjebree het volgende:
Wat voor userpic heb je?
Omdat geen van de andere partijen een duidelijke mening heeft #draaikontenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef Rensjebree het volgende:
De pvv stemmers op twitter ook trouwens, probeer al een half uur een duidelijk antwoord te krijgen waarom je pvv zou moeten stemmen.
Zou het helpend denk je #lolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
EINDELIJK die op goed. ffs ik moet eerder naar bed gaan de volgende keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar heb je het al, TIETEN!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dezelfde als hierEn het zijn voornamelijk vrouwen.
Al zijn ze snel weer weg
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik tweet gisteravond op #eenvandaag "Ik was het eens met Geert Wilders! Dat dit kan in Nederland!" (omdat ik hem normaal niet kan uitstaan). Word ik geretweet door het account van de PVVFans uit onverwachte hoek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Nou heb zelf geen telefoon, maar het is wel storend in de lijst van mensen die ik volg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Doe dan gewoon Geotracking! opzich is dat wel leuk, en daar stoor je ook niemand mee.
Dat elke 3 minuten tweeten waar je bent? Godsirritant!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou heb zelf geen telefoon, maar het is wel storend in de lijst van mensen die ik volg.
Ach, ik heb ook maar 15 followers ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef Laydina het volgende:
Ik heb trouwens wel gemerkt dat zelf tweeten helemaal niet leuk is als je niet wordt gevolgd
Zijn ze ook echt geintresseerd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, ik heb ook maar 15 followers ofzo
ik wil je wel even volgen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef Laydina het volgende:
Ik heb trouwens wel gemerkt dat zelf tweeten helemaal niet leuk is als je niet wordt gevolgd
Haha nee dat hoeft niet hoorquote:
Als je reageert op dingen in #durftevragen kun je wel volgers krijgen is mijn ervaringquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef Laydina het volgende:
Dat is dan wel leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk alleen maar vrienden van me IRL, dus ja
Maar hoe kom je dan bij die #.. welke bestaan zeg maar Gewoon toevallig tegen gekomen bij anderen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je reageert op dingen in #durftevragen kun je wel volgers krijgen is mijn ervaring
Er bestaat voor bijna alles wel een hashtagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan bij die #.. welke bestaan zeg maar Gewoon toevallig tegen gekomen bij anderen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:32 schreef Laydina het volgende:
[..]en dat moet je maar weten
Heeeerlijk die afkortingen
Die is wel heel ver gezochtquote:
Als die b voor bier staat ik ook wel. Denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef 3keernix het volgende:
Ik heb liever #elbp
Je mag ze ook zelf maken hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:32 schreef Laydina het volgende:
[..]en dat moet je maar weten
Heeeerlijk die afkortingen
Hahhaa ja iddquote:
Ik dacht dat het iets met bier was door die bquote:
Nog nooit last van gehad, maar je moet ook geeen web gebruiken om te tweetenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, meer mensen wel eens last van dat je reacties op je eigen naam niet ziet?
Ik zag net bij @Zwansen ineens weer een paar tweets van mensen die op mij reageerden terwijl ik die nooit in mn 'homescreen' heb gezien. Hoe kan dit?
Doen ze soms in de hoop dat je ze gaat followen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, meer mensen wel eens last van dat je reacties op je eigen naam niet ziet?
Ik zag net bij @Zwansen ineens weer een paar tweets van mensen die op mij reageerden terwijl ik die nooit in mn 'homescreen' heb gezien. Hoe kan dit?
Volg je ze wel? En was het niet een reply op iemand anders?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Zwansen het volgende:
Nee, die volg ik dan niet. En idd op mn mobiel zie ik die reacties volgens mij wel. Alleen niet als ik op het 'web' kijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volg je ze wel? En was het niet een reply op iemand anders?
op twitter.com zie je alleen tweets van mensen die je volgt, reply's van anderen moet je idd wat moeite voor doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, die volg ik dan niet. En idd op mn mobiel zie ik die reacties volgens mij wel. Alleen niet als ik op het 'web' kijk.
Dat zal het zijn.
Nee juist niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Neuh web is niet zo handig. Dan zie je alleen @tjes van mensen die je zelf ook volgt, mogen ze wel eens veranderen
Dat is al wel weer ruim een jaar geleden hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Vroeger zag je in je timeline ALLE replys van iedereen. Dus als iemand 200 tweets per dag verstuurd naar verschillende mensen, en ik volgde die persoon, dan zag je al die 200 tweets. Tegenwoordig zie je alleen nog maar de tweets naar mensen die je zelf ook volgt. Gelukkig.
Niet helemaal. Vroeger had je de keuze of je alles wilde zien, alleen replies naar mensen die jij ook volgt of alleen replies naar jouzelf. Die optie is later weggehaald, en de middelste is de default geworden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Vroeger zag je in je timeline ALLE replys van iedereen. Dus als iemand 200 tweets per dag verstuurd naar verschillende mensen, en ik volgde die persoon, dan zag je al die 200 tweets. Tegenwoordig zie je alleen nog maar de tweets naar mensen die je zelf ook volgt. Gelukkig.
Die zie je dus hier terug: http://twitter.com/repliesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoef ook niet alle Tweets van iemand te zien, maar een @Phaedar van iemand die ik niet volg zou ik wel willen zien hoor
Maar goed, ik gebruik het web toch niet zo vaak om te Twitteren, dus ik mis niet zo heel veel meer
Op mijn laptop werkt Tweetdeck kut op het moment, begon zondag al. Op mijn werk heb ik ook Tweetdeck geïnstalleerd en die loopt prima (gewoon zelfde Twitteraccount)quote:
quote:Twitter is having major problems at the moment. This will affect all clients, including TweetDeck. Be cool
Twitter seems to be recovering, though its still not 100% yet. Suspect problems will continue for a whilequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Dirkh het volgende:
En hier lijkt ie weer up and running, niet 100%, maar wel snel genoeg.
Ik denk dat 't vandaag eigenlijk wel mee gaat vallen, aangezien de zaken waar het meest over te praten viel eigenlijk al wel geweest zijn. Het is vandaag meer het napraten over de resultaten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
Vandaag (en dan vooral vanavond) zal het merendeel van de TT's wel van Nederland afkomen
Op Twitter.com als je inlogt rechts onderaan, of de Nederlandse stats via http://www.twirus.com/quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Rensjebree het volgende:
Maar waar zou je nu de tweet stats kunnen bekijken, Oftewel waar er momenteel het meest getweet word en over wat?
http://status.twitter.com/quote:Site availability issues
We are experiencing site availability issues — additional latency and errors — this morning. We’re working to address these issues.
Update: 9:07 PDT / 16:07 UTC: Users may notice that their timelines are updating slowly. All tweets will eventually be delivered.
Update: 9:32 AM PDT / 16:32 UTC: To help stabilize the site we’re turning off a set of features including but not limited to: Twitter Search, hovercards, web sidebar data (trends, friends counts, etc), and profile image uploads.
Die hovercards zijn toch vervelendquote:
Trending topics:quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Tourniquet het volgende:
8 9 van de 10 Trending Topics (Worldwide) gaan over de verkiezingen.
[ afbeelding ]
Ik heb tweetdeck ook maar uitgezet. Al die tweets over #tk2010, ik werd er gek van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Dankjewel Nederland, zie je nu pas wat je doet met al dat non-nieuws over de politiek.
Twitter.com en Gravity (voor Symbian telefoons) in mijn gevalquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Crutch het volgende:
Ik mis eigenlijk een overzichtje van veelgebruikte applicaties in de OP, zowel desktop/mobiel als (mobile)webbased.
Ik gebruik exact hetzelfde exclusief Dabr.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Twitter.com en Gravity (voor Symbian telefoons) in mijn geval
Bij uitzondering gebruik ik Dabr.co.uk en Slandr.net
In mijn geval is dat Twitstat.com op mobiel en Twhirl op desktop.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Twitter.com en Gravity (voor Symbian telefoons) in mijn geval
Bij uitzondering gebruik ik Dabr.co.uk en Slandr.net
Dit krijg je dus als je dagen aan het ravotten bent met Qt4.quote:Tot vannacht kon ik alleen uitdelen, nu kan ik ook incasseren met mijn API. Misschien kan ik straks nog veel meer...
Dan moet je dat dus niet doen maar wel interessante dingen tweeten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:03 schreef De-Hamster het volgende:
Hmmm iedereen blijft maar vragen waarom ik niet twitter. Nu vraag ik me af wat heeft Twitter voor nut? Ik kan wel gaan zeggen, ik ga vanavond daar en daar uit. nu wacht ik op mijn pizza en dadelijk kijk ik op MTV een leuk programma. En dit hetzelfde bij mijn volgers. Zijn die niet gewoon de dingen die je normaal vraagt via msn/sms en dat beantwoord. Als je dat op twitter gaat gooien hoef je niet meer te msnen.
Ik merk dat sinds de komst van Hyves en Twitter, ik eigenlijk nooit meer MSN.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:03 schreef De-Hamster het volgende:
Hmmm iedereen blijft maar vragen waarom ik niet twitter. Nu vraag ik me af wat heeft Twitter voor nut? Ik kan wel gaan zeggen, ik ga vanavond daar en daar uit. nu wacht ik op mijn pizza en dadelijk kijk ik op MTV een leuk programma. En dit hetzelfde bij mijn volgers. Zijn die niet gewoon de dingen die je normaal vraagt via msn/sms en dat beantwoord. Als je dat op twitter gaat gooien hoef je niet meer te msnen.
Je MOET niks.. Gewoon doen waar je zin in hebt! Ik heb soms halve msngesprekken/slowchats op twitter, of gooi rare linkjes over en weer met iemand..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus niet doen maar wel interessante dingen tweeten.
Mijn telefoon was inderdaad de doorslag voor m'n twitter gebruik. Het is ook gelinked aan facebook & hyves dus dan update die dat meteen ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, volgens mij heeft Twitter totaal geen nut als je geen internet gebruikt op je telefoon? Want af en toe iets vertellen als je thuis bent is ook weer nutteloos.
Hoeft niet per se, maar als je iets leuks tegen komt op straat is het 'leuker' om het meteen te plaatsenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, volgens mij heeft Twitter totaal geen nut als je geen internet gebruikt op je telefoon? Want af en toe iets vertellen als je thuis bent is ook weer nutteloos.
Als je veel achter je pc zit is het nog steeds wel 'zinvol' hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef De-Hamster het volgende:
Daar heb ik soundcloud voor! Die post 't weer naar twitter, en die verspreid het weer over de andere dingenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:27 schreef 3keernix het volgende:
Nog beter zou zijn als die ook je mixjes meteen op het net kan zetten
Netjes heurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar heb ik soundcloud voor! Die post 't weer naar twitter, en die verspreid het weer over de andere dingen
Ik ook (teveel misschien zelfsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:16 schreef Crutch het volgende:
Ik ontmoet veel nieuwe mensen via Twitter.
Ik denk dat ik aan 65 % van de mensen die ik volg niks heb met mijn mobiel. Allemaal tips en tricks over SEO, Usability, Webdesign, Programmeren, freelancen etc. Leuk om te lezen in de bus maar om er eens goed voor te gaan zitten en dingen uit te proberen/uit te zoeken heb je toch echt wel een pc nodig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef De-Hamster het volgende:
Als ik onderweg ben gooi ik dat soort links vaak in mn favorties, die lees ik dan thuis weer naquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan 65 % van de mensen die ik volg niks heb met mijn mobiel. Allemaal tips en tricks over SEO, Usability, Webdesign, Programmeren, freelancen etc. Leuk om te lezen in de bus maar om er eens goed voor te gaan zitten en dingen uit te proberen/uit te zoeken heb je toch echt wel een pc nodig.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef Crutch het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een Tweet aan mijn favorieten toegevoegd.
Ik snapte het nut ervan niet zo, maar nu ist wel handig aangezien mijn timeline zo snel verandert.
quote:@Rensjebree wat ben jij respectloos! Gewoon zielig eigenlijk & je moet je schamen!
Zo maar eens een graai!quote:@Robbert89: Ban @rensjebree #rensjebree. Allemaal!!!!!! #sr09 < lololololololololololololo
Waarom zou je dat in je favorieten doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Gheehe ik heb er een hele berg.
[..]
[..]
Zo maar eens een graai!
Als je wil dat al jouw followers je retweet zien moet je altijd zorgen dat je bericht met iets anders begint als met '@'.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:02 schreef Mickeys het volgende:
En hier kan ik wijzer worden wat je allemaal met twitter kunt doen? Snap er soms echt geen hout van. Remlof was wel de eerste die ik volgde en nu nog een aantal erbij, maar verder....
En kan iemand dat retweet uitleggen? ik retweet wel eens wat, maar dat zie ik nergens bij mijn "followers" terug zien en zij zien het ook niet verschijnen (grmbl)
en ja, ik weet dat ik vrouw ben, maar dat doet er niets aan af, leeftijd kan ik wel weer inkomen als oorzaak (f*ck, ik word oud)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je wil dat al jouw followers je retweet zien moet je altijd zorgen dat je bericht met iets anders begint als met '@'.
Ik had dus op een twitt van kluun op de knop retweet geklikt en kreeg toen dit:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je wil dat al jouw followers je retweet zien moet je altijd zorgen dat je bericht met iets anders begint als met '@'.
Er zijn 2 soorten retweets:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had dus op een twitt van kluun op de knop retweet geklikt en kreeg toen dit:
kluun Keurig opgevoede Hollandse jongen, die Joran. Gaat tenminste zelf het land uit na twee misstappen. Geen Wilders voor nodig.
Er staat dus bij kluun geen @ en ik kon het bericht ook niet wijzigen, toch zagen mijn followers mijn retweet niet... (of dien ik mijn haar nu te gaan blonderen?)
Grappig dat jij m wel ziet.. 2 followers zagen m niet staan waarvan 1 follower mijn manneke is, zal hem dus vanavond eens laten zoeken en onder zijn account nogmaals kijken of hij het ziet...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zijn 2 soorten retweets:
Retweets waarbij je niets aan het bericht toevoegd (zoals jij nu dus deed, ik zie em gewoon op http://twitter.com/Poebie2404 staan)
-knip-
Er komt dan geen tweet van jou he, maar een van @Kluunquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Grappig dat jij m wel ziet.. 2 followers zagen m niet staan waarvan 1 follower mijn manneke is, zal hem dus vanavond eens laten zoeken en onder zijn account nogmaals kijken of hij het ziet...
Maar goed.. als ik het dus zo van jou begrijp heb ik dus niks verkeerds gedaan.. mijn haar dus niet blonderen dus... dank!
Je hebt ook nog mensen die het met een "via" doen: "leuk bericht blablabalbla" (via @iemand)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:11 schreef Crutch het volgende:
Nogmaals; ik wil dat Twitter ook RT's archiveert als Retweet.
Dan kan ik later mooi overzichtelijk zien welke Tweets van mij zijn ge-Retweet.
Man, Van dale heeft er dadelijk weer wat woorden bij als het zo zie.
Tweetie doet dat standaard volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog mensen die het met een "via" doen: "leuk bericht blablabalbla" (via @iemand)
Niet bij te houden dus
Via is ook Engelsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tweetie doet dat standaard volgens mij.
Op zich wel oke; houdt het lekker Nederlands.
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, I know.quote:
Tnx voor de link... ff goed doornemen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er komt dan geen tweet van jou he, maar een van @Kluun
Lees dit maar eens door: http://techcrunch.com/200(...)es-a-retweeting-api/
Wel humor dat er alsnog een Nederlandse tussen staat, namelijk 'zuid afrika'... al zal dat vast tevens ook Afrikaans zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:00 schreef iBenny het volgende:
8 van de 10 TT's gaan over het WK... zal de komende weken niet veel anders zijn
twitter.com of http://www.expertsonline.tv/VMAG/tweetingtimes4/ ? Die laatste was bij mij ook erg traag, vandaar dat ik de 2 afbeeldingen uit de source heb gehaaldquote:
Je zou hun namen er in kunnen zetten, maar dan blijft er niks over voor je boodschapquote:Op zondag 13 juni 2010 12:59 schreef FastFox91 het volgende:
Is het mogelijk om onderscheid te maken tussen je followers? Ik wil graag een tweet sturen naar een gedeelte van m'n followers. (Account staat al op privé.) Is dit (al) mogelijk?
Dit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:28 schreef Crutch het volgende:
Mensen op Twitter lijken zo'n interessant leven te hebben.![]()
Ik volg nu ook een Fries vrouwtje die eerst nog even een bakje koffie neemt voordat ze weer aan de slag gaat.
Ik ga even Twitteren dat ik me ga douchen.
Oke. Dat vind ik toch wel jammer. Dit geldt trouwens niet alleen voor twitter, bij hyves zou ik het ook handig vinden als je groepen toestemming kan geven om foto's te bekijken op mijn profiel. Maar bedankt voor je reactie.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je zou hun namen er in kunnen zetten, maar dan blijft er niks over voor je boodschap
En eigenlijk stuur je geen berichten naar iemand, je gooit ze online en in jouw geval kunnen alleen jouw volgers ze lezen omdat je een slotje hebt..
Bij Hyves kan dat wel geloof ik.. (maar dan wrs alleen als je zo'n betaald account hebt)quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Oke. Dat vind ik toch wel jammer. Dit geldt trouwens niet alleen voor twitter, bij hyves zou ik het ook handig vinden als je groepen toestemming kan geven om foto's te bekijken op mijn profiel. Maar bedankt voor je reactie.
Bij Hyves moet je je vrienden indelen in groepen zoals collega's, schol etc. Kan dat niet in twitter? Dat je lists maakt en de mensen van die list een tweet/dm stuurt?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bij Hyves kan dat wel geloof ik.. (maar dan wrs alleen als je zo'n betaald account hebt)
Op twitter stuur je geen berichten naar 'iemand', je stuurt ze naar 'iedereen' (behalve als je een slotje hebt). Bij DM's werkt dat natuurlijk anders, die zijn wel gewoon privé.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij Hyves moet je je vrienden indelen in groepen zoals collega's, schol etc. Kan dat niet in twitter? Dat je lists maakt en de mensen van die list een tweet/dm stuurt?
Een van de veelposters (@vanmaanen, tevens kersverse vaderquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef 3keernix het volgende:
Volgens mij zijn ruim 2,500 tweets bij mij door het afvoerputje te gaan, sta op minder dan 1000, dat is raar?
Je bent ze niet kwijt, alleen de teller is stukquote:Op maandag 14 juni 2010 01:00 schreef 3keernix het volgende:
Vreemd, noujah we beginnen we maar opnieuw
Ach, daar heeft twitter wel meer last van gehad.... in het echt heb ik er +12000 nu 873.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Mijn teller doet het nog, maar ik heb dan ook nog niet zo'n hoog aantal.
Ik zit nu op 999, terwijl het er eigenlijk 55600+ moeten zijn..quote:Op maandag 14 juni 2010 08:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ach, daar heeft twitter wel meer last van gehad.... in het echt heb ik er +12000 nu 873.
Komt wel goed schatje!
Tof gedaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.guardian.co.uk/football/world-cup-match-replay
Mooie oplossing.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op twitter stuur je geen berichten naar 'iemand', je stuurt ze naar 'iedereen' (behalve als je een slotje hebt). Bij DM's werkt dat natuurlijk anders, die zijn wel gewoon privé.
Dus lists maken zal niet helpen
Je kan wel aparte accounts maken voor werk, privé, vrienden, vage kennissen, etc en die op slot gooien...
Gaat idd 'lekker'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:21 schreef Sirolf het volgende:
Flinke #fail op Twitter nu... tweets komen random 1 tot tig keer hetzelfde binnen, met verschillende ID-nummers.
quote:kmobs #whiletwitterwasdown I found out why twitter was dead. The whale was stuck in oil. Proof: http://twitpic.com/1wx2dw
Ik geloof dat het nu niet gaat om missing tweets (alhoewel ik wel weer m'n eerste tweet kon plaatsenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
Users may temporarily experience missing tweets from their time lines. They will be restored shortly. Thanks for being patient!
Trends zijn toch kut, kan niet eens filteren op Nederland.quote:
Tuurlijk wel, daar is Twirus voor: http://twirus.nl/quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Trends zijn toch kut, kan niet eens filteren op Nederland.
En wat heb je aan die trends?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Trends zijn toch kut, kan niet eens filteren op Nederland.
Dat heeft te maken met een petitie (of nouja, een twittion, petitie die via twitter wordt verspreidquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar is Twirus voor: http://twirus.nl/
Op dit moment staat Snoop Dogg schijnbaar bovenaan.
En wat heb je aan de veelbesproken items?quote:
Weet niet, niet perse nuttig. Wellicht voor sommigen interessant. "Hé, ze hebben het over mijn favoriete popidool, eens kijken wat er aan de hand is?" (quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
En wat heb je aan de veelbesproken items?
Ik weet wel wat ze zijn, maar enig nut heb ik nog niet kunnen ontdekken
Als je zoekt op iets uit de top10 dan is 50% spam, 25% de vraag waarom iets zo hoog staat en 25% retweets (van de vraag waarom het zo hoog staat)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet niet, niet perse nuttig. Wellicht voor sommigen interessant. "Hé, ze hebben het over mijn favoriete popidool, eens kijken wat er aan de hand is?" ()
Sinds wanneer geef je iets om dat soort lijstjesquote:Op zondag 20 juni 2010 18:30 schreef yvonne het volgende:
http://twtpick.in/61 Doe eens stemmen pretty please?![]()
![]()
En gaat het verder wel goed met jequote:
quote:Dag lieve, LIEVE mensen, ik ga werken.
Via welke client? Of gewoon op twitter.com zelf?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben jullie ook de laatste tijd dat je op een link klikt die iemand tweet en je vervolgens wordt geredirect naar 'twitter.com' ?
quote:
Kan iemand even controleren of het echt wel Yvonne zelf is?quote:
quote:Zo lieve lieve tweepjes, ik ben weer thuis.
Ja dat is ze zeker echtquote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef qu63 het volgende:
Kan iemand even controleren of het echt wel Yvonne zelf is?
Geen probleemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Is het heel erg als ik geen zin heb om te gaan #FF / #FolloFriday-en? Luiheid gecombineerd met 'ik hou niet zo van die meeloopacties'
Neuh. Ik doe er ook niet aan meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Ook niet als mijn lieve volgertjes mij wel #FF-en?
En ik ook niet, vooral omdat de meesten er totaal niet mee om kunnen gaan en de meest nutteloze tweeps lopen te FF-en...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Ik doe er ook niet aan mee.
Dat. En nog erger: gewoon een lijstje van een ander RT'en. Opzouten, denk ik dan. Net als mensen die de godganse dag lopen te Goedemorgen! Goedemiddag! en Goedenavonden!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ook niet, vooral omdat de meesten er totaal niet mee om kunnen gaan en de meest nutteloze tweeps lopen te FF-en...
Ik "goooooooooooeeeeeeeeeede morgen" nog steeds hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat. En nog erger: gewoon een lijstje van een ander RT'en. Opzouten, denk ik dan. Net als mensen die de godganse dag lopen te Goedemorgen! Goedemiddag! en Goedenavonden!M'n tweets daarover eerder deze week zijn iig aangekomen. Nu totaal geen last meer van
.
Dity is wel een hele massa-#FF:quote:
quote:#FF al mijn Followers! Ze hebben allemaal hun unieke eigen verhaal. De moeite waard om te volgen, anders deed ik dat niet!
Is dat niet iedereen die actief Twittertquote:
Daar is ook niks mis meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik "goooooooooooeeeeeeeeeede morgen" nog steeds hoor
Ach so!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee. Ik doelde vooral op de mensen die achter Goedemorgen een hele reeks namen plakken en anderen die dat weer gaan RT'en
.
'Mooi' lijstje iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ach so!
Of de @goedemorgenman-retweeters.. http://twitter.com/christinezegt/goedemorgenmanretweeters (Er staan dus 32 mensen in die lijst!)
En @mijlpaal-retweeters zijn ook irritant!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
En @mijlpaal-retweeters zijn ook irritant!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom krijg ik 6 mailtjes van één iemand die mij volgt?
In mijn timeline zijn er ook maar een paar die dat doen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Ik steek met regelmaat werk in de #FF maar ik zie het maar heel weinig terug hoor.
Nop, net alleen. Ik heb ook wel eens dat ik op 'follow' druk en er even niks gebeurt. Dan ram ik vervolgens nog 6 keer op die knop. Zoiets zal er wel gebeurt zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat hij 6x unfollowed?
nah, ik heb geen idee.. heb nergens last van
heb je het bij elke nieuwe volger?
Die tweetsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:42 schreef scarefreak het volgende:
#tipvandedag: http://twitter.com/DPRK_FA
De officiele Twitter van de Noord-Koreanse voetbalbond
Daar had je nog even eenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:42 schreef scarefreak het volgende:
#tipvandedag: http://twitter.com/DPRK_FA
De officiele Twitter van de Noord-Koreanse voetbalbond
Dat doe ik dus echt nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:12 schreef Irritatie100 het volgende:
De mensen die ik follow staan ineens "vierkant achter Oranje". Successupporters
Hier deed 'ie hetzelfde. Zal wel aan Twitter liggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet wat er met die link of met Twitter-web is, maar ik zie geen CSS whatsoever
Edit: zal wel aan mijn FF liggen, die deed net ook al moeilijk. Weblog gevonden
bizarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.twitter.com/ontmaagding
Hij weet dat ie morgen sterft en volgende week donderdag begraven wordt. Lees z'nnblog. Indrukwekkend.
Wow, heftig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.twitter.com/ontmaagding
Hij weet dat ie morgen sterft en volgende week donderdag begraven wordt. Lees z'n blog. Indrukwekkend.
Ik vind het eigenlijk te ver gaan.. Hij was niet actief op twitter, alleen z'n blog werd gepost. Nu gaan er zelfs mensen ava's wijzigen (van oranje naar zwart met een kruisje)..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://ontmaagding.wordpress.com/2010/07/10/2380/
De allerlaatste blog van @ontmaagding.
Blijft indrukwekkend en ontroerend. Heel mooi om te zien hoe twitter met zoiets omgaat: http://twitter.com/#search?q=ontmaagding
Ava's aanpassen etc. vind ik ook te ver gaan. Maar het gaat mij om het verhaal, de manier waarop... en vooral weer even het stilstaan bij het leven en dat er ergere dingen zijn om ons druk over te makenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te ver gaan.. Hij was niet actief op twitter, alleen z'n blog werd gepost. Nu gaan er zelfs mensen ava's wijzigen (van oranje naar zwart met een kruisje)..
Het blijft k*t voor hem en zn familie, maar om nu met de hele Nederlandse twittercommunity om 2 uur stil te gaan staan bij zijn overlijden gaat voor mij echt te ver. Het is het verdriet van zijn familie, niet dat van 'ons'.
Tuurlijk, zijn 'levenslessen' zijn zeker van waarde. Maar retweet die dan, en ga niet met zn allen denken aan Mike om 2 uur. Bel dan je vrienden, ouders, opa&oma etc om te zeggen wat je van ze vindt. Dán doen je iets wat Mike graag zou willen lijkt mequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ava's aanpassen etc. vind ik ook te ver gaan. Maar het gaat mij om het verhaal, de manier waarop... en vooral weer even het stilstaan bij het leven en dat er ergere dingen zijn om ons druk over te maken.
Heb je gelijk in, maar dat moment van 14:00 uur is meer het symbolische. Vooral omdat ie dat als hard tijdstip heeft genoemd. Veel mensen hebben het afgelopen uur vanwege dat toch ff op de klok gekeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zijn 'levenslessen' zijn zeker van waarde. Maar retweet die dan, en ga niet met zn allen denken aan Mike om 2 uur. Bel dan je vrienden, ouders, opa&oma etc om te zeggen wat je van ze vindt. Dán doen je iets wat Mike graag zou willen lijkt me
Ik vooral om te kijken hoe lang die tweets nog voorbij gaan komen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat moment van 14:00 uur is meer het symbolische. Vooral omdat ie dat als hard tijdstip heeft genoemd. Veel mensen hebben het afgelopen uur vanwege dat toch ff op de klok gekeken.
Goed gezegd, ik ben het er mee eens. Mooie, heftige, blog, maar de hype wordt weer flink overdreven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:36 schreef qu63 het volgende:
-edit-
En ik heb zn blogs natuurlijk ook gelezen en kreeg ook wel een brok in mn keel. Maar ik heb iets tegen hypes, en als iedereen massaal op twitter gaat zeggen dat ie de blog gelezen heeft en het zo erg vond maar er niets mee doet ben ik het echt zat..
Iddquote:Op zondag 11 juli 2010 00:30 schreef qu63 het volgende:
Onweer is gewoon 4e op de trending topics lijst!
Vergeet de UK niet hequote:Op zondag 11 juli 2010 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Af en toe heb ik 't idee dat twitter alleen in NL en Amerika groot is>
Yupquote:Op zondag 11 juli 2010 01:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vergeet de UK niet he
@StepheFry (en ook @MrsStephenFry en @qikipedia) zijn daar gewoon in staat om heel snel iets in de trending topics te krijgen
Simpel. Unfollowen op Twitter en "hiden" op Facebook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:58 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraagje. Hoe gaan jullie om met mensen die niets te melden hebben, maar toch alles denken te moeten twitteren? Dus dat je dan allemaal berichten op je Facebook krijgt, stuk of tien per dag, met dingen als "Hmm salami op mn brood" of "Druk in de supermarkt" of "Moest zomaar overstappen, wat een leuk station!" of "Hee leuk liedje op de radio". Moet ik die mensen nog serieus nemen als ik ze in het echt weer tegenkom? Als dit namelijk de meest belangrijke informatie is die zij te melden hebben dan zal ik daar nooit een normaal gesprek mee kunnen voeren.
twitter je iets in de trend van: goh... zou je kunnen vertellen welk kleur wc papier je had tijdens het WK, zou misschien nog van pas kunnen komen" oid. Als je het niet eerlijk tegen die persoon wilt zeggen omdat je bang bent dan rottigheid te krijgen dan net zolang en zoveel rare vragen stellen tot die de hint misschien wel begrijptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:32 schreef Thomas B. het volgende:
Ja ik ken hem zeer goed irl zelfs. Daarom vind ik het ook lullig om hem te blocken op facebook. En soms schrijft ie ook wel eens stukjes die best leuk zijn om te lezen. Daar linkt ie dan naar op z'n twitter/facebook. Maar het begint de laatste tijd toch wel erg uit de hand te lopen met de onzin via twitter en ik weet niet zo goed hoe ik dat subtiel duidelijk moet maken.
Vorig jaar heb ik het, samen met een collega van hem, na wat biertjes eens duidelijk gemaakt. Daarna was het een tijd een stuk rustiger. Net twitterde hij over de knop van zijn stofzuiger die vast zatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
twitter je iets in de trend van: goh... zou je kunnen vertellen welk kleur wc papier je had tijdens het WK, zou misschien nog van pas kunnen komen" oid. Als je het niet eerlijk tegen die persoon wilt zeggen omdat je bang bent dan rottigheid te krijgen dan net zolang en zoveel rare vragen stellen tot die de hint misschien wel begrijpt
Das afhankelijk van je smaak/beroep/whatever lijkt mequote:Op woensdag 21 juli 2010 17:32 schreef J83 het volgende:
Welke BN'ers zijn nu echt de moeite van het volgen waard? Dus niet het volgen om het volgen, omdat het toevallig Paul de Leeuw is.
Domienquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das afhankelijk van je smaak/beroep/whatever lijkt me
De enige BNers die ik volg zijn Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Domien Verschuren (alhoewel hij binnenkort uit mn lijst gaat denk ik) geloof ik.. Maar ik heb ook BNers binnen bepaalde beroepsgroepen (muzikanten) in mn lijst staan
Jup.. En bij deze unfollowedquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien
Fucking snel op zn teentjes getrapt, over bijvoorbeeld de iPhone4 die hij niet heeft oid
Mja, 'traditionele media' kón gewoon niet sneller zijn..quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twitter de eerste...
Treinongeluk bij Maarheeze. Geen slachtoffers. http://twitter.com/CarinaScholing
Kloptquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, 'traditionele media' kón gewoon niet sneller zijn..
ik kreeg een tweet van nico dijkshoorn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:39 schreef Ensaf het volgende:
Joe Carioca heeft weer tegen mij getwitterd!
quote:
Ik volg Domien nog.quote:
quote:
Wat ben jij jong qua leeftijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef o.us het volgende:
Ik ben sinds kort ook twitteraar. Mooie en handige manier om als eerst bij het nieuws te komen heb ik gemerkt.
Gisteren was dat toevallig Jan Rot:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef J83 het volgende:
Waar kwamen die tweets over biechten gisteren ineens vandaan? Wie start zoiets?
Die heeft mij geblocked. En ik ben er niet rouwig om. Al heb ik nu wel om een generaal pardon gevraagd.quote:
Nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:59 schreef Razor21 het volgende:
Ik loop tegen iedereen te blaten met het @ teken....maar volgens mijn zus zien die gasten mijn berichten niet zolang ze mij niet volgen klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |