Das afhankelijk van je smaak/beroep/whatever lijkt mequote:Op woensdag 21 juli 2010 17:32 schreef J83 het volgende:
Welke BN'ers zijn nu echt de moeite van het volgen waard? Dus niet het volgen om het volgen, omdat het toevallig Paul de Leeuw is.
Domienquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das afhankelijk van je smaak/beroep/whatever lijkt me
De enige BNers die ik volg zijn Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Domien Verschuren (alhoewel hij binnenkort uit mn lijst gaat denk ik) geloof ik.. Maar ik heb ook BNers binnen bepaalde beroepsgroepen (muzikanten) in mn lijst staan
Jup.. En bij deze unfollowedquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien
Fucking snel op zn teentjes getrapt, over bijvoorbeeld de iPhone4 die hij niet heeft oid
Mja, 'traditionele media' kón gewoon niet sneller zijn..quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twitter de eerste...
Treinongeluk bij Maarheeze. Geen slachtoffers. http://twitter.com/CarinaScholing
Kloptquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, 'traditionele media' kón gewoon niet sneller zijn..
ik kreeg een tweet van nico dijkshoorn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:39 schreef Ensaf het volgende:
Joe Carioca heeft weer tegen mij getwitterd!
quote:
Ik volg Domien nog.quote:
quote:
Wat ben jij jong qua leeftijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef o.us het volgende:
Ik ben sinds kort ook twitteraar. Mooie en handige manier om als eerst bij het nieuws te komen heb ik gemerkt.
Gisteren was dat toevallig Jan Rot:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef J83 het volgende:
Waar kwamen die tweets over biechten gisteren ineens vandaan? Wie start zoiets?
Die heeft mij geblocked. En ik ben er niet rouwig om. Al heb ik nu wel om een generaal pardon gevraagd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |