Ava's aanpassen etc. vind ik ook te ver gaan. Maar het gaat mij om het verhaal, de manier waarop... en vooral weer even het stilstaan bij het leven en dat er ergere dingen zijn om ons druk over te makenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te ver gaan.. Hij was niet actief op twitter, alleen z'n blog werd gepost. Nu gaan er zelfs mensen ava's wijzigen (van oranje naar zwart met een kruisje)..
Het blijft k*t voor hem en zn familie, maar om nu met de hele Nederlandse twittercommunity om 2 uur stil te gaan staan bij zijn overlijden gaat voor mij echt te ver. Het is het verdriet van zijn familie, niet dat van 'ons'.
Tuurlijk, zijn 'levenslessen' zijn zeker van waarde. Maar retweet die dan, en ga niet met zn allen denken aan Mike om 2 uur. Bel dan je vrienden, ouders, opa&oma etc om te zeggen wat je van ze vindt. Dán doen je iets wat Mike graag zou willen lijkt mequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ava's aanpassen etc. vind ik ook te ver gaan. Maar het gaat mij om het verhaal, de manier waarop... en vooral weer even het stilstaan bij het leven en dat er ergere dingen zijn om ons druk over te maken.
Heb je gelijk in, maar dat moment van 14:00 uur is meer het symbolische. Vooral omdat ie dat als hard tijdstip heeft genoemd. Veel mensen hebben het afgelopen uur vanwege dat toch ff op de klok gekeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zijn 'levenslessen' zijn zeker van waarde. Maar retweet die dan, en ga niet met zn allen denken aan Mike om 2 uur. Bel dan je vrienden, ouders, opa&oma etc om te zeggen wat je van ze vindt. Dán doen je iets wat Mike graag zou willen lijkt me
Ik vooral om te kijken hoe lang die tweets nog voorbij gaan komen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat moment van 14:00 uur is meer het symbolische. Vooral omdat ie dat als hard tijdstip heeft genoemd. Veel mensen hebben het afgelopen uur vanwege dat toch ff op de klok gekeken.
Goed gezegd, ik ben het er mee eens. Mooie, heftige, blog, maar de hype wordt weer flink overdreven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:36 schreef qu63 het volgende:
-edit-
En ik heb zn blogs natuurlijk ook gelezen en kreeg ook wel een brok in mn keel. Maar ik heb iets tegen hypes, en als iedereen massaal op twitter gaat zeggen dat ie de blog gelezen heeft en het zo erg vond maar er niets mee doet ben ik het echt zat..
Iddquote:Op zondag 11 juli 2010 00:30 schreef qu63 het volgende:
Onweer is gewoon 4e op de trending topics lijst!
Vergeet de UK niet hequote:Op zondag 11 juli 2010 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Af en toe heb ik 't idee dat twitter alleen in NL en Amerika groot is>
Yupquote:Op zondag 11 juli 2010 01:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vergeet de UK niet he
@StepheFry (en ook @MrsStephenFry en @qikipedia) zijn daar gewoon in staat om heel snel iets in de trending topics te krijgen
Simpel. Unfollowen op Twitter en "hiden" op Facebook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:58 schreef Thomas B. het volgende:
Even een vraagje. Hoe gaan jullie om met mensen die niets te melden hebben, maar toch alles denken te moeten twitteren? Dus dat je dan allemaal berichten op je Facebook krijgt, stuk of tien per dag, met dingen als "Hmm salami op mn brood" of "Druk in de supermarkt" of "Moest zomaar overstappen, wat een leuk station!" of "Hee leuk liedje op de radio". Moet ik die mensen nog serieus nemen als ik ze in het echt weer tegenkom? Als dit namelijk de meest belangrijke informatie is die zij te melden hebben dan zal ik daar nooit een normaal gesprek mee kunnen voeren.
twitter je iets in de trend van: goh... zou je kunnen vertellen welk kleur wc papier je had tijdens het WK, zou misschien nog van pas kunnen komen" oid. Als je het niet eerlijk tegen die persoon wilt zeggen omdat je bang bent dan rottigheid te krijgen dan net zolang en zoveel rare vragen stellen tot die de hint misschien wel begrijptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:32 schreef Thomas B. het volgende:
Ja ik ken hem zeer goed irl zelfs. Daarom vind ik het ook lullig om hem te blocken op facebook. En soms schrijft ie ook wel eens stukjes die best leuk zijn om te lezen. Daar linkt ie dan naar op z'n twitter/facebook. Maar het begint de laatste tijd toch wel erg uit de hand te lopen met de onzin via twitter en ik weet niet zo goed hoe ik dat subtiel duidelijk moet maken.
Vorig jaar heb ik het, samen met een collega van hem, na wat biertjes eens duidelijk gemaakt. Daarna was het een tijd een stuk rustiger. Net twitterde hij over de knop van zijn stofzuiger die vast zatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
twitter je iets in de trend van: goh... zou je kunnen vertellen welk kleur wc papier je had tijdens het WK, zou misschien nog van pas kunnen komen" oid. Als je het niet eerlijk tegen die persoon wilt zeggen omdat je bang bent dan rottigheid te krijgen dan net zolang en zoveel rare vragen stellen tot die de hint misschien wel begrijpt
Das afhankelijk van je smaak/beroep/whatever lijkt mequote:Op woensdag 21 juli 2010 17:32 schreef J83 het volgende:
Welke BN'ers zijn nu echt de moeite van het volgen waard? Dus niet het volgen om het volgen, omdat het toevallig Paul de Leeuw is.
Domienquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das afhankelijk van je smaak/beroep/whatever lijkt me
De enige BNers die ik volg zijn Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Domien Verschuren (alhoewel hij binnenkort uit mn lijst gaat denk ik) geloof ik.. Maar ik heb ook BNers binnen bepaalde beroepsgroepen (muzikanten) in mn lijst staan
Jup.. En bij deze unfollowedquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien
Fucking snel op zn teentjes getrapt, over bijvoorbeeld de iPhone4 die hij niet heeft oid
Mja, 'traditionele media' kón gewoon niet sneller zijn..quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twitter de eerste...
Treinongeluk bij Maarheeze. Geen slachtoffers. http://twitter.com/CarinaScholing
Kloptquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, 'traditionele media' kón gewoon niet sneller zijn..
ik kreeg een tweet van nico dijkshoorn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:39 schreef Ensaf het volgende:
Joe Carioca heeft weer tegen mij getwitterd!
quote:
Ik volg Domien nog.quote:
quote:
Wat ben jij jong qua leeftijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef o.us het volgende:
Ik ben sinds kort ook twitteraar. Mooie en handige manier om als eerst bij het nieuws te komen heb ik gemerkt.
Gisteren was dat toevallig Jan Rot:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef J83 het volgende:
Waar kwamen die tweets over biechten gisteren ineens vandaan? Wie start zoiets?
Die heeft mij geblocked. En ik ben er niet rouwig om. Al heb ik nu wel om een generaal pardon gevraagd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |