Dit krijg je dus als je dagen aan het ravotten bent met Qt4.quote:Tot vannacht kon ik alleen uitdelen, nu kan ik ook incasseren met mijn API. Misschien kan ik straks nog veel meer...
Dan moet je dat dus niet doen maar wel interessante dingen tweeten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:03 schreef De-Hamster het volgende:
Hmmm iedereen blijft maar vragen waarom ik niet twitter. Nu vraag ik me af wat heeft Twitter voor nut? Ik kan wel gaan zeggen, ik ga vanavond daar en daar uit. nu wacht ik op mijn pizza en dadelijk kijk ik op MTV een leuk programma. En dit hetzelfde bij mijn volgers. Zijn die niet gewoon de dingen die je normaal vraagt via msn/sms en dat beantwoord. Als je dat op twitter gaat gooien hoef je niet meer te msnen.
Ik merk dat sinds de komst van Hyves en Twitter, ik eigenlijk nooit meer MSN.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:03 schreef De-Hamster het volgende:
Hmmm iedereen blijft maar vragen waarom ik niet twitter. Nu vraag ik me af wat heeft Twitter voor nut? Ik kan wel gaan zeggen, ik ga vanavond daar en daar uit. nu wacht ik op mijn pizza en dadelijk kijk ik op MTV een leuk programma. En dit hetzelfde bij mijn volgers. Zijn die niet gewoon de dingen die je normaal vraagt via msn/sms en dat beantwoord. Als je dat op twitter gaat gooien hoef je niet meer te msnen.
Je MOET niks.. Gewoon doen waar je zin in hebt! Ik heb soms halve msngesprekken/slowchats op twitter, of gooi rare linkjes over en weer met iemand..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus niet doen maar wel interessante dingen tweeten.
Mijn telefoon was inderdaad de doorslag voor m'n twitter gebruik. Het is ook gelinked aan facebook & hyves dus dan update die dat meteen ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, volgens mij heeft Twitter totaal geen nut als je geen internet gebruikt op je telefoon? Want af en toe iets vertellen als je thuis bent is ook weer nutteloos.
Hoeft niet per se, maar als je iets leuks tegen komt op straat is het 'leuker' om het meteen te plaatsenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, volgens mij heeft Twitter totaal geen nut als je geen internet gebruikt op je telefoon? Want af en toe iets vertellen als je thuis bent is ook weer nutteloos.
Als je veel achter je pc zit is het nog steeds wel 'zinvol' hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef De-Hamster het volgende:
Daar heb ik soundcloud voor! Die post 't weer naar twitter, en die verspreid het weer over de andere dingenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:27 schreef 3keernix het volgende:
Nog beter zou zijn als die ook je mixjes meteen op het net kan zetten
Netjes heurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar heb ik soundcloud voor! Die post 't weer naar twitter, en die verspreid het weer over de andere dingen
Ik ook (teveel misschien zelfsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:16 schreef Crutch het volgende:
Ik ontmoet veel nieuwe mensen via Twitter.
Ik denk dat ik aan 65 % van de mensen die ik volg niks heb met mijn mobiel. Allemaal tips en tricks over SEO, Usability, Webdesign, Programmeren, freelancen etc. Leuk om te lezen in de bus maar om er eens goed voor te gaan zitten en dingen uit te proberen/uit te zoeken heb je toch echt wel een pc nodig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef De-Hamster het volgende:
Als ik onderweg ben gooi ik dat soort links vaak in mn favorties, die lees ik dan thuis weer naquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan 65 % van de mensen die ik volg niks heb met mijn mobiel. Allemaal tips en tricks over SEO, Usability, Webdesign, Programmeren, freelancen etc. Leuk om te lezen in de bus maar om er eens goed voor te gaan zitten en dingen uit te proberen/uit te zoeken heb je toch echt wel een pc nodig.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef Crutch het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een Tweet aan mijn favorieten toegevoegd.
Ik snapte het nut ervan niet zo, maar nu ist wel handig aangezien mijn timeline zo snel verandert.
quote:@Rensjebree wat ben jij respectloos! Gewoon zielig eigenlijk & je moet je schamen!
Zo maar eens een graai!quote:@Robbert89: Ban @rensjebree #rensjebree. Allemaal!!!!!! #sr09 < lololololololololololololo
Waarom zou je dat in je favorieten doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Gheehe ik heb er een hele berg.
[..]
[..]
Zo maar eens een graai!
Als je wil dat al jouw followers je retweet zien moet je altijd zorgen dat je bericht met iets anders begint als met '@'.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:02 schreef Mickeys het volgende:
En hier kan ik wijzer worden wat je allemaal met twitter kunt doen? Snap er soms echt geen hout van. Remlof was wel de eerste die ik volgde en nu nog een aantal erbij, maar verder....
En kan iemand dat retweet uitleggen? ik retweet wel eens wat, maar dat zie ik nergens bij mijn "followers" terug zien en zij zien het ook niet verschijnen (grmbl)
en ja, ik weet dat ik vrouw ben, maar dat doet er niets aan af, leeftijd kan ik wel weer inkomen als oorzaak (f*ck, ik word oud)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je wil dat al jouw followers je retweet zien moet je altijd zorgen dat je bericht met iets anders begint als met '@'.
Ik had dus op een twitt van kluun op de knop retweet geklikt en kreeg toen dit:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je wil dat al jouw followers je retweet zien moet je altijd zorgen dat je bericht met iets anders begint als met '@'.
Er zijn 2 soorten retweets:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had dus op een twitt van kluun op de knop retweet geklikt en kreeg toen dit:
kluun Keurig opgevoede Hollandse jongen, die Joran. Gaat tenminste zelf het land uit na twee misstappen. Geen Wilders voor nodig.
Er staat dus bij kluun geen @ en ik kon het bericht ook niet wijzigen, toch zagen mijn followers mijn retweet niet... (of dien ik mijn haar nu te gaan blonderen?)
Grappig dat jij m wel ziet.. 2 followers zagen m niet staan waarvan 1 follower mijn manneke is, zal hem dus vanavond eens laten zoeken en onder zijn account nogmaals kijken of hij het ziet...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zijn 2 soorten retweets:
Retweets waarbij je niets aan het bericht toevoegd (zoals jij nu dus deed, ik zie em gewoon op http://twitter.com/Poebie2404 staan)
-knip-
Er komt dan geen tweet van jou he, maar een van @Kluunquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Grappig dat jij m wel ziet.. 2 followers zagen m niet staan waarvan 1 follower mijn manneke is, zal hem dus vanavond eens laten zoeken en onder zijn account nogmaals kijken of hij het ziet...
Maar goed.. als ik het dus zo van jou begrijp heb ik dus niks verkeerds gedaan.. mijn haar dus niet blonderen dus... dank!
Je hebt ook nog mensen die het met een "via" doen: "leuk bericht blablabalbla" (via @iemand)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:11 schreef Crutch het volgende:
Nogmaals; ik wil dat Twitter ook RT's archiveert als Retweet.
Dan kan ik later mooi overzichtelijk zien welke Tweets van mij zijn ge-Retweet.
Man, Van dale heeft er dadelijk weer wat woorden bij als het zo zie.
Tweetie doet dat standaard volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog mensen die het met een "via" doen: "leuk bericht blablabalbla" (via @iemand)
Niet bij te houden dus
Via is ook Engelsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tweetie doet dat standaard volgens mij.
Op zich wel oke; houdt het lekker Nederlands.
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, I know.quote:
Tnx voor de link... ff goed doornemen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er komt dan geen tweet van jou he, maar een van @Kluun
Lees dit maar eens door: http://techcrunch.com/200(...)es-a-retweeting-api/
Wel humor dat er alsnog een Nederlandse tussen staat, namelijk 'zuid afrika'... al zal dat vast tevens ook Afrikaans zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:00 schreef iBenny het volgende:
8 van de 10 TT's gaan over het WK... zal de komende weken niet veel anders zijn
twitter.com of http://www.expertsonline.tv/VMAG/tweetingtimes4/ ? Die laatste was bij mij ook erg traag, vandaar dat ik de 2 afbeeldingen uit de source heb gehaaldquote:
Je zou hun namen er in kunnen zetten, maar dan blijft er niks over voor je boodschapquote:Op zondag 13 juni 2010 12:59 schreef FastFox91 het volgende:
Is het mogelijk om onderscheid te maken tussen je followers? Ik wil graag een tweet sturen naar een gedeelte van m'n followers. (Account staat al op privé.) Is dit (al) mogelijk?
Dit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:28 schreef Crutch het volgende:
Mensen op Twitter lijken zo'n interessant leven te hebben.![]()
Ik volg nu ook een Fries vrouwtje die eerst nog even een bakje koffie neemt voordat ze weer aan de slag gaat.
Ik ga even Twitteren dat ik me ga douchen.
Oke. Dat vind ik toch wel jammer. Dit geldt trouwens niet alleen voor twitter, bij hyves zou ik het ook handig vinden als je groepen toestemming kan geven om foto's te bekijken op mijn profiel. Maar bedankt voor je reactie.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je zou hun namen er in kunnen zetten, maar dan blijft er niks over voor je boodschap
En eigenlijk stuur je geen berichten naar iemand, je gooit ze online en in jouw geval kunnen alleen jouw volgers ze lezen omdat je een slotje hebt..
Bij Hyves kan dat wel geloof ik.. (maar dan wrs alleen als je zo'n betaald account hebt)quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Oke. Dat vind ik toch wel jammer. Dit geldt trouwens niet alleen voor twitter, bij hyves zou ik het ook handig vinden als je groepen toestemming kan geven om foto's te bekijken op mijn profiel. Maar bedankt voor je reactie.
Bij Hyves moet je je vrienden indelen in groepen zoals collega's, schol etc. Kan dat niet in twitter? Dat je lists maakt en de mensen van die list een tweet/dm stuurt?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bij Hyves kan dat wel geloof ik.. (maar dan wrs alleen als je zo'n betaald account hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |