quote:

Kan iemand even controleren of het echt wel Yvonne zelf is?quote:
quote:Zo lieve lieve tweepjes, ik ben weer thuis.

Ja dat is ze zeker echtquote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef qu63 het volgende:
Kan iemand even controleren of het echt wel Yvonne zelf is?

Geen probleemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Is het heel erg als ik geen zin heb om te gaan #FF / #FolloFriday-en? Luiheid gecombineerd met 'ik hou niet zo van die meeloopacties'
 .
.

Neuh. Ik doe er ook niet aan meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Ook niet als mijn lieve volgertjes mij wel #FF-en?
 .
.

En ik ook niet, vooral omdat de meesten er totaal niet mee om kunnen gaan en de meest nutteloze tweeps lopen te FF-en...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Ik doe er ook niet aan mee.

Dat. En nog erger: gewoon een lijstje van een ander RT'en. Opzouten, denk ik dan. Net als mensen die de godganse dag lopen te Goedemorgen! Goedemiddag! en Goedenavonden!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ook niet, vooral omdat de meesten er totaal niet mee om kunnen gaan en de meest nutteloze tweeps lopen te FF-en...
 M'n tweets daarover eerder deze week zijn iig aangekomen. Nu totaal geen last meer van
 M'n tweets daarover eerder deze week zijn iig aangekomen. Nu totaal geen last meer van  .
.

Ik "goooooooooooeeeeeeeeeede morgen" nog steeds hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat. En nog erger: gewoon een lijstje van een ander RT'en. Opzouten, denk ik dan. Net als mensen die de godganse dag lopen te Goedemorgen! Goedemiddag! en Goedenavonden!M'n tweets daarover eerder deze week zijn iig aangekomen. Nu totaal geen last meer van
.

Dity is wel een hele massa-#FF:quote:
quote:#FF al mijn Followers! Ze hebben allemaal hun unieke eigen verhaal. De moeite waard om te volgen, anders deed ik dat niet!

Is dat niet iedereen die actief Twittertquote:

Daar is ook niks mis meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik "goooooooooooeeeeeeeeeede morgen" nog steeds hoor
 . Ik doelde vooral op de mensen die achter Goedemorgen  een hele reeks namen plakken en anderen die dat weer gaan RT'en
. Ik doelde vooral op de mensen die achter Goedemorgen  een hele reeks namen plakken en anderen die dat weer gaan RT'en  .
.

Ach so!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee. Ik doelde vooral op de mensen die achter Goedemorgen een hele reeks namen plakken en anderen die dat weer gaan RT'en
.

'Mooi' lijstje iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ach so!
Of de @goedemorgenman-retweeters.. http://twitter.com/christinezegt/goedemorgenmanretweeters (Er staan dus 32 mensen in die lijst!)

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |