Je mag ze ook zelf maken hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:32 schreef Laydina het volgende:
[..]en dat moet je maar weten
Heeeerlijk die afkortingen
Hahhaa ja iddquote:
Ik dacht dat het iets met bier was door die bquote:
Nog nooit last van gehad, maar je moet ook geeen web gebruiken om te tweetenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, meer mensen wel eens last van dat je reacties op je eigen naam niet ziet?
Ik zag net bij @Zwansen ineens weer een paar tweets van mensen die op mij reageerden terwijl ik die nooit in mn 'homescreen' heb gezien. Hoe kan dit?
Doen ze soms in de hoop dat je ze gaat followen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, meer mensen wel eens last van dat je reacties op je eigen naam niet ziet?
Ik zag net bij @Zwansen ineens weer een paar tweets van mensen die op mij reageerden terwijl ik die nooit in mn 'homescreen' heb gezien. Hoe kan dit?
Volg je ze wel? En was het niet een reply op iemand anders?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Zwansen het volgende:
Nee, die volg ik dan niet. En idd op mn mobiel zie ik die reacties volgens mij wel. Alleen niet als ik op het 'web' kijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volg je ze wel? En was het niet een reply op iemand anders?
op twitter.com zie je alleen tweets van mensen die je volgt, reply's van anderen moet je idd wat moeite voor doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, die volg ik dan niet. En idd op mn mobiel zie ik die reacties volgens mij wel. Alleen niet als ik op het 'web' kijk.
Dat zal het zijn.
Nee juist niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Neuh web is niet zo handig. Dan zie je alleen @tjes van mensen die je zelf ook volgt, mogen ze wel eens veranderen
Dat is al wel weer ruim een jaar geleden hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Vroeger zag je in je timeline ALLE replys van iedereen. Dus als iemand 200 tweets per dag verstuurd naar verschillende mensen, en ik volgde die persoon, dan zag je al die 200 tweets. Tegenwoordig zie je alleen nog maar de tweets naar mensen die je zelf ook volgt. Gelukkig.
Niet helemaal. Vroeger had je de keuze of je alles wilde zien, alleen replies naar mensen die jij ook volgt of alleen replies naar jouzelf. Die optie is later weggehaald, en de middelste is de default geworden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Vroeger zag je in je timeline ALLE replys van iedereen. Dus als iemand 200 tweets per dag verstuurd naar verschillende mensen, en ik volgde die persoon, dan zag je al die 200 tweets. Tegenwoordig zie je alleen nog maar de tweets naar mensen die je zelf ook volgt. Gelukkig.
Die zie je dus hier terug: http://twitter.com/repliesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoef ook niet alle Tweets van iemand te zien, maar een @Phaedar van iemand die ik niet volg zou ik wel willen zien hoor
Maar goed, ik gebruik het web toch niet zo vaak om te Twitteren, dus ik mis niet zo heel veel meer
Op mijn laptop werkt Tweetdeck kut op het moment, begon zondag al. Op mijn werk heb ik ook Tweetdeck geļnstalleerd en die loopt prima (gewoon zelfde Twitteraccount)quote:
quote:Twitter is having major problems at the moment. This will affect all clients, including TweetDeck. Be cool
Twitter seems to be recovering, though its still not 100% yet. Suspect problems will continue for a whilequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Dirkh het volgende:
En hier lijkt ie weer up and running, niet 100%, maar wel snel genoeg.
Ik denk dat 't vandaag eigenlijk wel mee gaat vallen, aangezien de zaken waar het meest over te praten viel eigenlijk al wel geweest zijn. Het is vandaag meer het napraten over de resultaten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
Vandaag (en dan vooral vanavond) zal het merendeel van de TT's wel van Nederland afkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |