quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Meer mensen met problemen met twitter? Zowel de website als tweetdeck gaan verrekte traag bij mij sinds gister.
Ja daar heb ik ook last van, acht ja..... wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Meer mensen met problemen met twitter? Zowel de website als tweetdeck gaan verrekte traag bij mij sinds gister.
Ik heb nix gemerktquote:
Weddingcrasherquote:
Dat was een week geleden.quote:
Nou ik kan zowaar geen tweet meer verzenden, afkickverschijnselen enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook last van, acht ja..... wat maakt het uit?
Het zal je altijd blijven achtervolgen _o-quote:
Echt? hier werkt het normaalquote:
Dezelfde als hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef Rensjebree het volgende:
Wat voor userpic heb je?
Omdat geen van de andere partijen een duidelijke mening heeft #draaikontenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef Rensjebree het volgende:
De pvv stemmers op twitter ook trouwens, probeer al een half uur een duidelijk antwoord te krijgen waarom je pvv zou moeten stemmen.
Zou het helpend denk je #lolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
EINDELIJK die op goed. ffs ik moet eerder naar bed gaan de volgende keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar heb je het al, TIETEN!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dezelfde als hierEn het zijn voornamelijk vrouwen.
Al zijn ze snel weer weg
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik tweet gisteravond op #eenvandaag "Ik was het eens met Geert Wilders! Dat dit kan in Nederland!" (omdat ik hem normaal niet kan uitstaan). Word ik geretweet door het account van de PVVFans uit onverwachte hoek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Nou heb zelf geen telefoon, maar het is wel storend in de lijst van mensen die ik volg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Doe dan gewoon Geotracking! opzich is dat wel leuk, en daar stoor je ook niemand mee.
Dat elke 3 minuten tweeten waar je bent? Godsirritant!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou heb zelf geen telefoon, maar het is wel storend in de lijst van mensen die ik volg.
Ach, ik heb ook maar 15 followers ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef Laydina het volgende:
Ik heb trouwens wel gemerkt dat zelf tweeten helemaal niet leuk is als je niet wordt gevolgd
Zijn ze ook echt geintresseerd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, ik heb ook maar 15 followers ofzo
ik wil je wel even volgen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef Laydina het volgende:
Ik heb trouwens wel gemerkt dat zelf tweeten helemaal niet leuk is als je niet wordt gevolgd
Haha nee dat hoeft niet hoorquote:
Als je reageert op dingen in #durftevragen kun je wel volgers krijgen is mijn ervaringquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef Laydina het volgende:
Dat is dan wel leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk alleen maar vrienden van me IRL, dus ja
Maar hoe kom je dan bij die #.. welke bestaan zeg maar Gewoon toevallig tegen gekomen bij anderen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je reageert op dingen in #durftevragen kun je wel volgers krijgen is mijn ervaring
Er bestaat voor bijna alles wel een hashtagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan bij die #.. welke bestaan zeg maar Gewoon toevallig tegen gekomen bij anderen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:32 schreef Laydina het volgende:
[..]en dat moet je maar weten
Heeeerlijk die afkortingen
Die is wel heel ver gezochtquote:
Als die b voor bier staat ik ook wel. Denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef 3keernix het volgende:
Ik heb liever #elbp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |